no tak u osobnej dopravy rozhodne ťažko, keď tej treba každoročne vyrovnať straty a ešte gratis financovať každý ďalší rok existencie, čo z vlastného vrecka by neutiahla ani náhodou. Ale, žeby sa na takú linku dali peniaze z pokladnice kraja, príp. obcí a miest na trase linky. Neviem koľko by to spravilo za rok km, aké náklady na šoférov a údržbu vozidla by boli, to by musel dakto prepočítať + predpokladané príjmy.
poviem ti veru, že už aj keď bolo počasie na klímu, tak v SORke na L83 nebola zapnutá ? a tie SORky bez klímy sú hotový trest. To si radšej sa voziť v Ik280 a 283 než vyhriatej SORke
Na margo kneelingu - v Citelisoch i 25 TR sa musí kneeling aktivovat pred otvorením dverí , u Solarisov sa dá aj pri otvrených dverách . Čuduj sa svetu,denne chodím Tedomami,ale ešte tam som si to ešte nevšimol .Ale tipujem to isté ako pri Solarisoch
Neviem kedy si s nimi isiel, ale pár dní dozadu bolo chladno,tak sa nečudujem, že nešla klíma. Čo som dnes stretal SORY z 2.DP na 83ke,tak len 1 SOR z 4 mal pootvárané okná
Ako je to s kneelingom? Kedy ho majú vodiči povinne používať? Včera ma na Tedome na 20-ke prekvapilo, že vodič ju používal na každej zastávke (minimálne čo som išiel od Tesca po Alexyho).
Kneeling sa dá používať aj pri otvorených dverách, aj pri zatvorených aj pri otvárajúcich / zatvárajúcich sa? Moc som to nesledoval, ale počas používania sa tuším nedá.
mne sa nezdá, žeby písakala lebo už ju pomaly ani Jurácke či Trnavácke SORky nemajú zapnutú ale pokaždé je tam "útulné" parenisko podľa vzoru Petržalských SORiek ? takže nie je počuť okrem pískania kĺbu nič ?
Riešilo sa tu,že čí píska/nepíska klíma v SORoch a bohužiaľ dávam za pravdu,že dnes som šiel 1.SORom,kde dosť pískala celú cestu - konkrétne voz 2845 na 83ke
no "super", keby mali na Slovensku a v ČR rozum a kupujú kvalitu, tak SOR ani nezačne s výrobou tých šuniek. Maximálne by predal dačo na balkán a na východ. Ja dúfam, že SOR dlho existovať nebude.
Nemajú, ale už sa spomínalo, že ak mesto vyčlení peniaze SOR je schopný dodať 40 kusov do konca roka... A tie MBCC teda asi v Bratislave už neškrtnú... Mňa by skôr zaujímalo či ich dodajú (ak ich dodajú) v rámci tendra (musia spĺňať, ale to čo bolo v podmienkach BA tendra teda by sa museli upraviť) alebo v rámci výhodného nákupu ako to bolo v prípade Citelisov...
Musím priznať, že BA na celosezónnu nostalgickú linku me,á (myslím aby to jazdilo každý víkend od apríla do mája tak ako v napr. v Prahe, či Krakove). Ale prečo to mesto, DPB a BKIS nespravia tak, že začatkom roka vytýčia dátumy výhliadkových jázd historických vozidiel tak ako je tomu v Ostrave - spravili by sa 3 nostalgické linky s cestovným poriadkom na ktorom by bolo jasne a zreteľne napísané. Linka premáva len v dňoch.... Raz by mohla ísť povedzme električka, potom trolejbus a autobus. Skrátka môže sa to postupne počas sezóny viac krát prestriedať. Nuž a mohol by tam platiť špeciálny cestovný lístok, ktorý by predával sproievodca.
O tom klube som počul na Rádiu Regina - vo vtedajšim Hobby magazíne. Ale zaujímalo by ma čo sa stalo s tým klubom. Okolité mestá majú pri dopravných podnikoch aj takéto kluby.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133