to sú tie tri bodky... ak však u nás vyhrá Ftáčnik, zasa sa nič nezmení... (aj keď priamo nebude Smer, bude sSmer nepriamo, ale vládu máme "modrú" zasa nepôjde nič do BA...)
To je nejaký podivný kšeft ten prenájom, lebo DPB má momentálne stopnuté všetky kapitálové výdavky, viď rekonštrukcia Kížna, ak sa to odsúhlasí, tak faktúry sa dodávateľovi zaplatia budúci rok...
Eurofondy nie su všeliek... majú presne nastavené kritéria na čo sa dajú čerpať tie peniaze... cez operačný program životné prostredie vedia nakupovať nové cng a t-busy menšie mestá, tu BA nie je oprávnený žiadateľ. Pre BA je nastavený operačný program bratislavský kraj (a tu je lautr jedno koľko máme HDP európskej únie).. no a v rámci neho sa môže uchádzať o peniaze na inovácie jestvujúcich technológií, zlepšenie parametrov, v prípade t-bus tratí o prepojenie, spojenie.. nike nie sú spomenuté nové trate či tbus či el. nie to ešte nové vozidlá.... dva busy na rajku idú cez operačnýv program cezhraničná spolupráca...
Dôvod je jednoduchý: operačné programy, oprávnených žiadateľov a ostatné podmienky zostavoval riadiaci orgán pre čerpanie eurofondov, čo je u nás MVRR, doplnok: za bývalej vlády bolo pod vedením SNS...
ˇano a všade na západe investuje do chodu hlavného mesta, ako výkladnej skirne, vrátane rozvoja verjnej dopravy, prispieva aj štát...u nás keďže vláda bola SNS - HZDS - SMER a mesto bolo presne opačne, nešlo sem ani to, čo by malo a nie nejaké centy naviac.. teraz as to má zmeniť... avšak ak voľby u nás vyhrá Ftáčnik...
Spomína sa tam aj tá nitrianska firma. Nevadí, že DPB iMHD ignoruje, v tom prípade je to potrebné do každého článku napísať.
Pri takomto prístupe sa s nimi ani nové vedenie DPB nebude baviť, keď pôjdu záhradníkovci do hája.
Ale hlavne, rád by som dával články z iMHD do www.vybrali.sme.sk (lebo môj hlas dam má dosť vysokú "hodnotu"). Článok na titulke = + pár tisíc návštevníkov navyše. Ale nebudem hlasovať za takéto polotovary...
ale čoby, v 3540 hneď za kabínou šoféra ako je dvojsedadlo už dakto spravil dieru do obloženia a umní údržbári, tam prinitovali kus obloženia zo starej Karosy ? Do toho interiéru by si mohol vyrývať kresby jak v jaskyni Cro-Magnon ?
"zamestnaj sa v DPB" - bez dopravného vzdelania, iba s geodetickou strednou a s argumentom "som fanda MHD" - to keby som s týmto pochodil tak zhlnem kefu aj so šnúrkou na rúčke ?
P.S.: Bol som s tým v DPB a ešte budem a snáď sa to podarí uzavrieť ale preto som to napísal sem aby sa k tomu vyjadrili ľudia čo majú MHD radi a rozumejú jej a nie babky demokratky čo robia nájazdy na LIDL, Kaufland a potom grupa čo chce mať spojenie odvšadiaľ všade. Preto sa radšej konfrontovať s dopravnými maniakmi a nie s nákupnými.
dikes ? ešte som skúšal prepočítať koľko poradí by ktoré varianty zhltli, všetko sa to pohybovalo v rozpätí 81-83 súprav v rannej špičke. Pôvodne v tom A) návrhu, boli K2 navrhované na L3,6 a 7 a sólo T na 8, ale keďže to s K2 vychádzalo až na 31ks ráno a 34 poobede(!), tak som navrhol K2 iba na L3 (15/16 vozidiel), L6 (5/6 voz.), a L8 (7 voz.) čo dokopy dalo 27 vozidiel ráno a mimo rannej špičky 22 a cez víkendy iba 15 vozidiel. Síce by si asi tak 8 Kačíc denne postálo vo vozovni ale mohli by kľudne chodiť ako ZV do Ružinova, Karlovky, na Hl.st. a jedna čakať v Krasňanoch. Na Hl.st. by nahradila to sólo T3 čo tam stojí, takže by nešlo žiadne ZV krátke ? Tie a C) návrhy som vypracoval lebo sa tu kvílilo za L5 v pôvodnej trase alebo aspoň po nejakej linke z Rače do KV, príp. až do Dúbravky. Ja osobne nepovažujem za tragédiu ak po 10-20min ceste z Račianskej radiály cestujúci prestúpi na Račianskom mýte, príp. ešte ďalej v centre (čo je 5-8min cesty) na inú linku, pričom pri prestupoch v Petržalke sa cestuje aj takto, že cestujúci prestupuje aj po 5-7min jazdy, avšak Petržalku je ťažšie obslúžiť než Račiansku, ale aj tam platí, že menej liniek, kratšie intervaly a prehľadnejší systém.
Neuveritelne je, ze opat zacinaju jazdit po meste autobusy v prenajme a v Mercedese na Tuhovskej uz dva mesiace stoji dalsich 14 Capacity Mercedesov objednanych pre DPB.Niekto musel zlozit zabezpeku,aby boli dovezene do BA,a stoja tam nevyuzite,urcite aj nevyplatene.To nema nikto z kompetentnych panov na magistrate,pripadne vyssie zaujem,vybavyt uver? A co tak eurofondy?kazdy rok sme od EU karhany,Ze neviene vycerpat nam urcenu sumu.Aj zo statneho rozpoctu by sa mali vyclenit na ne peniaze,ved v kazdom state je hlavne mesto jeho vykladnou skrinou,aj pre to by mal statny rozpocet prispievat i .na dopravne prostriedky ?
Za to ja osobne som sa prekvapil, aké šialené zvuky dokáže vydávať kĺb v CapaCity. Aspoň moja skúsenosť prekonala všetky dovtedajšie s inými typmi vozov.
Dnes som si v 3540 všimol, že exkluzívne opravy interiéru pokračujú aj na nových vozidlách ? za kabínou šoféra neviem z akého dôvodu je prinitované obloženie interiéru starej Karosy na originálne obloženie ? chráň boh aby tým chruňom z údržby prišlo pod ruky niečo lepšie a krajšie ako SOR, bohate postačí hento na vybujačenie sa hentých praľudí ?
nove vozy sa musia zabehnut, osobne si pamatam nove karosy v nasom meste v roku 2000 (ked som zacal mhd sledovat) a bola to hroza, boli povrzgane a poprehybane, no po case sa klby ustalili , zabehali, a boli v poriadku, zvykli sme si, a aj oblubili ? A iste to tak bolo aj s ikarusmi 280 ze nebehali hned ked boli nove ako svajciarske hodinky
Bol som tu, keď ten hysterický psychopatický šotouš škrečal, že nenávidí SOR-ky a že by mohli všetky zhorieť, bol.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
P.S.: Bol som s tým v DPB a ešte budem a snáď sa to podarí uzavrieť ale preto som to napísal sem aby sa k tomu vyjadrili ľudia čo majú MHD radi a rozumejú jej a nie babky demokratky čo robia nájazdy na LIDL, Kaufland a potom grupa čo chce mať spojenie odvšadiaľ všade. Preto sa radšej konfrontovať s dopravnými maniakmi a nie s nákupnými.