to je už problém toho, že mesto nevie vyhnať jeden bordel zo sadu a poliši sú leniví jak kakaovníci, jak niekde riadiť prejazd (keby nejakých tajtrlíkov vyhnali z átu alebo fízlice aby odlepili rite od polohy sedmo a postavili ich na križovanie výjazdu z most Apollo v Petržalke aby umožnili jazdu Apollo - Bosákova), spraviť poriadok kde sa deje bordel. Keby riešili priestupky v parkovaní všade rovnako a nie príležitostne, rovnako ako iné veci a napr. nerobili opletačky MHD, keď treba dačo. V sade narkomani cez deň nebehajú a po tme tam málokto pôjde,že?!
nesmie to prejsť ani keby neviem čo... už len to, že sa povolila akákoľvek výstavba medzi Einsteinovou a Viedenskou cestou bolo trestuhodné. Mala sa radšej už vtedy vybudovať Eurovea namiesto Auparku a hento malo ostať ako zelená zóna, ale je obdivuhodné, že ešte aj primátor z Bratislavy, môže takto srať z vysoka na dedičstvo a krásy Bratislavy ?
Pre nespokojných s linkovým vedením som včera podumal nad dvomi variantami pár liniek, ktoré by pomohli zmeniť trasy k spokojnosti ľudí :
Variant A) ten už poznáte
Variant zmeny iba :
L4 : Zlaté piesky - Špitálska - ◄Šafárikovo nám. - Nám.Ľ.Štúra a späť
L5 : Rača - Špitálska - tunel - Karlova Ves a späť
Variant C) zmeny iba :
L3 : Rača - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - Vazovova - Ružinov (kópia L16)
L4 : Zlaté piesky - Špitálska - ◄Šafárikovo nám. - Nám.Ľ.Štúra a späť
L5 : Rača - Obchodná - tunel - Karlova Ves a späť
L9 : Ružinov - Špitálska - tunel - Karlova Ves - Dúbravka a späť
Ešte by ma zaujímalo ako vy vidíte reálnu potrebu vedenia súčasnej L12. Ja čo som videl, tak ľudia s ňou cestujú väčšinou po Šafko, od Šafka ide minimum ľudí, väčší balík nastupuje až na Jesenského. Výnimkou je poobede kedy ide ňou zo Šafka viac ľudí.
to si nemyslíš dúfam, každý autobus môže dojsť k poškodeniu bez toho aby si to odniesli cestujúci, t.j. poškodenie sa zistí vo vozovni, ako napr. pri Ik435 z Petržky, ktorým prehnili rámy alebo mali iné poruchy a už z vozovne nevyšli. Ale dobre napísal, že Braňo Záhradník si spravil kariéru na glorifiácií SORu (to ako, kto a koľko si nacpali vačky za sústavnú dohadzovanie všetkých tendrov SORu sa nevie) a očierňovaní Solarisu, ktorý bol vykreslený ako vražedné vozidlo. Určite nie je nikto ani zďaleka na tomto DF taká sviňa ako Záhradník.
bohužiaľ ti poviem toľko, že jak Capacity tak SOR u nás zadrú zadkom na tom istom mieste jak jeden tak druhý ? ja som to čakal skôr od SOR ale prekvapilo ma to, že sme išli a na mieste kde by som to čakal v opačnom smere, sme lízli zadkom zem, v opačnom smere sa to zopakovalo zas. Ešte musím povedať, že klíma v SORe je dosť amatérsky riešená. V Capacity príjemne chladí interiér, zatiaľ čo v SORke je to vyriešené amatérsky otvorom v šikmej časti strechy a fúka na človeka. ? Ešte sedačky v SORe sú tvrdé, okrem čalúnenia je pod nimi tenká vrstva molitanu a pod chvíli sedenia z toho bolí zadok.
teraz neviem či si mám želať aby sa to stalo aj s tými Bratislavskými alebo nie ? keď sa to stane tak sa poteším, že tie konzervy šmelinárske praskajú ale na druhej strane sa budeme tlačiť v 12m Ik415 čoby ZV alebo B732 CNG a to len preto, že dakto si potreboval nacpať vačky peniazmi za ten humus. Videl som porovnania cien pre 12m SOR, Citelis, Tedom a Solaris. Najviac stál Citelis a potom celkom vyrovnane SOR, Tedom a Solaris. Tak ma napadá, že SOR je vlastne stále predražená záležitosť, lebo na tom autobuse je fakt šetrené kde sa dá. Dúfam, že na SOR čoskoro dojde a Tedom na sebe popracuje a predá sa aj v zahraničí viac.
a? je KV radiála niečo extra, redukcia cez víkendy by bola aj inde, ale za cenu lepších intervalov. A ten 15min nie je istý. Dosť možné je, že by prešiel aj 12min.
vzkm a vlkm by išli pri 12min hore o 4%. A K2S máme tiež obmedzený počet, pričom musí byť aj nejaká rezerva, t.j. z 35 je možno vypraviť 29-31 ks, čo myslím, že mne tak vyšla výprava podľa prvého návrhu počas prac. dní a muselo sa to prerobiť.
lenže z nejakej radiály z východu musí ísť linka na Hl.st. a nehodlám vyhodiť takmer polovicu kapacity Ružinovskej alebo Račianskej radiály na linku na Hl.st.
L3 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Ružinov
Kde si v tej trase vyčítal, že by sa linka točila cez tunel???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.