Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #152817:
kým budeme voziť osadenstvo uvedenej jaskyne (a nič nenasvedčuje, že nebudeme najbližších 176 rokov), nemá zmysel ponúkať čokoľvek kvalitné... ?
Reakcia na: luky133 #152798:
Spomína sa tam aj tá nitrianska firma. Nevadí, že DPB iMHD ignoruje, v tom prípade je to potrebné do každého článku napísať.

Pri takomto prístupe sa s nimi ani nové vedenie DPB nebude baviť, keď pôjdu záhradníkovci do hája.

Ale hlavne, rád by som dával články z iMHD do www.vybrali.sme.sk (lebo môj hlas dam má dosť vysokú "hodnotu"). Článok na titulke = + pár tisíc návštevníkov navyše. Ale nebudem hlasovať za takéto polotovary...
Reakcia na: no.ev.di. #152815:
pretlač sa cez SaS, bojuj a nevzdávaj..! ?
Reakcia na: 2xT3SUCS #152812:
ale čoby, v 3540 hneď za kabínou šoféra ako je dvojsedadlo už dakto spravil dieru do obloženia a umní údržbári, tam prinitovali kus obloženia zo starej Karosy ? Do toho interiéru by si mohol vyrývať kresby jak v jaskyni Cro-Magnon ?
Reakcia na: Grunty #152810:
ešte šťastie, že EU nehodnotí tvoje písanie. by sme neboli kritizovaní, rovno by nás odstrihli...?
PS: nepíš, preboha, do EU!!! ?
Reakcia na: 2xT3SUCS #152811:
"zamestnaj sa v DPB" - bez dopravného vzdelania, iba s geodetickou strednou a s argumentom "som fanda MHD" - to keby som s týmto pochodil tak zhlnem kefu aj so šnúrkou na rúčke ?
P.S.: Bol som s tým v DPB a ešte budem a snáď sa to podarí uzavrieť ale preto som to napísal sem aby sa k tomu vyjadrili ľudia čo majú MHD radi a rozumejú jej a nie babky demokratky čo robia nájazdy na LIDL, Kaufland a potom grupa čo chce mať spojenie odvšadiaľ všade. Preto sa radšej konfrontovať s dopravnými maniakmi a nie s nákupnými.
Reakcia na: Trolleybus #152794:
dikes ? ešte som skúšal prepočítať koľko poradí by ktoré varianty zhltli, všetko sa to pohybovalo v rozpätí 81-83 súprav v rannej špičke. Pôvodne v tom A) návrhu, boli K2 navrhované na L3,6 a 7 a sólo T na 8, ale keďže to s K2 vychádzalo až na 31ks ráno a 34 poobede(!), tak som navrhol K2 iba na L3 (15/16 vozidiel), L6 (5/6 voz.), a L8 (7 voz.) čo dokopy dalo 27 vozidiel ráno a mimo rannej špičky 22 a cez víkendy iba 15 vozidiel. Síce by si asi tak 8 Kačíc denne postálo vo vozovni ale mohli by kľudne chodiť ako ZV do Ružinova, Karlovky, na Hl.st. a jedna čakať v Krasňanoch. Na Hl.st. by nahradila to sólo T3 čo tam stojí, takže by nešlo žiadne ZV krátke ? Tie 😎 a C) návrhy som vypracoval lebo sa tu kvílilo za L5 v pôvodnej trase alebo aspoň po nejakej linke z Rače do KV, príp. až do Dúbravky. Ja osobne nepovažujem za tragédiu ak po 10-20min ceste z Račianskej radiály cestujúci prestúpi na Račianskom mýte, príp. ešte ďalej v centre (čo je 5-8min cesty) na inú linku, pričom pri prestupoch v Petržalke sa cestuje aj takto, že cestujúci prestupuje aj po 5-7min jazdy, avšak Petržalku je ťažšie obslúžiť než Račiansku, ale aj tam platí, že menej liniek, kratšie intervaly a prehľadnejší systém.
Reakcia na: no.ev.di. #152761:
už je "pravicová" vláda, už bude poriadok...
?
Reakcia na: luky133 #152771:
"vkusnosť" je výlučne individuálna. skôr tipujem, že sa ti horšie čmára, reže, vyrýva a čojaviemešte aké techniky máš ty a tvoji kumpáni... ?
Reakcia na: no.ev.di. #152755:
nevypisuj furt sem. zamestnaj sa v dpb a presaď... ?
Neuveritelne je, ze opat zacinaju jazdit po meste autobusy v prenajme a v Mercedese na Tuhovskej uz dva mesiace stoji dalsich 14 Capacity Mercedesov objednanych pre DPB.Niekto musel zlozit zabezpeku,aby boli dovezene do BA,a stoja tam nevyuzite,urcite aj nevyplatene.To nema nikto z kompetentnych panov na magistrate,pripadne vyssie zaujem,vybavyt uver? A co tak eurofondy?kazdy rok sme od EU karhany,Ze neviene vycerpat nam urcenu sumu.Aj zo statneho rozpoctu by sa mali vyclenit na ne peniaze,ved v kazdom state je hlavne mesto jeho vykladnou skrinou,aj pre to by mal statny rozpocet prispievat i .na dopravne prostriedky ?
Reakcia na: no.ev.di. #152807:
Za to ja osobne som sa prekvapil, aké šialené zvuky dokáže vydávať kĺb v CapaCity. Aspoň moja skúsenosť prekonala všetky dovtedajšie s inými typmi vozov.
Reakcia na: luky133 #152771:
naopak, bratislavske SORy su naftove, co by som bral ako obrovsky plus oproti tym dvom zvysnym znackam, od ktorych mate plynaky. ?
Dnes som si v 3540 všimol, že exkluzívne opravy interiéru pokračujú aj na nových vozidlách ? za kabínou šoféra neviem z akého dôvodu je prinitované obloženie interiéru starej Karosy na originálne obloženie ? chráň boh aby tým chruňom z údržby prišlo pod ruky niečo lepšie a krajšie ako SOR, bohate postačí hento na vybujačenie sa hentých praľudí ?
Reakcia na: S499.1023 #152795:
to je vec s ktorou aj ja antiSORista súhlasím, že nič tam nevŕzga, narozdiel od Citelisu
Reakcia na: M.C. #152801:
nove vozy sa musia zabehnut, osobne si pamatam nove karosy v nasom meste v roku 2000 (ked som zacal mhd sledovat) a bola to hroza, boli povrzgane a poprehybane, no po case sa klby ustalili , zabehali, a boli v poriadku, zvykli sme si, a aj oblubili ? A iste to tak bolo aj s ikarusmi 280 ze nebehali hned ked boli nove ako svajciarske hodinky
Reakcia na: M.C. #152801:
Bol som tu, keď ten hysterický psychopatický šotouš škrečal, že nenávidí SOR-ky a že by mohli všetky zhorieť, bol.
Nakoľko som sa neviezol v NB 18 tak neviem ako tam hučí ten ventilátor ale myslím si, že v TEDOM-och hučí podstatne viac. Predsa len koľko z vás sa viezlo v TEDOM-e s plne zapnutým podtlakovým vetracím systémom? V prípade, že ste pod vetrákom temer sa ani nepočujete a keď sa k tomu ešte pridá zle odhlučnený motor v prvej dodávke TEDOM-ov pre Bratislavu tak to prekoná čokoľvek. ? Ale ináč TEDOM-y som si obľúbil a až na pár nedostatkov sú to skvelé autobusy. Len by už mohli odstrániť to tečenie vody na cestujúcich minimálne 1105 mala tento problém a tušímže ešte aj iný TEDOM. ?
S499.1023: Hmm o tom som nevedel. Nuž vidíš. Viem že sa tu písalo aj o Citelise že je nekvalitný a tak. Je to vecou výroby. Ale nemalo by to tak byť
S499.1023: Mál som na mysle ten tipický zvuk kĺbe v Karose. Neviem presný typ už. Fakt ti odporúčam ísť sa previesť z 4221 a 23 tuším aj 22 má ten zvuk taký. Hlavne keď sa prelamuje jak húpačka no. Myslím keď ide bus po nestabilnej rovnej ceste.
A vidno že si tu asi nebol keď tu jeden čech písal príspevok z českého fóra. Písal o tom že už praskajú im karosérie.
Osobne som nebol v Prahe už dlho tak neviem ti povedať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.