Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #152104:
Prosim, uz dajte pokoj s tym klimatizaciabybolaneucinnalebosacastootvarajudvere. Prid do BA, odvez sa v CapaCity a uvidis, ze je ucinna.
Reakcia na: Papyr #152106:
a v karose c link. 61 ?
Reakcia na: petert #152103:
Nie, bicykle sa v trolejbusoch neprevazaju.
Reakcia na: Papyr #152104:
ale nooo poznam aj horšie...
Reakcia na: petert #152083:
Ze vraj konstrukcia z roku 1980, to asi myslis nizkopodlazny 25Tr na Dlhych dieloch, ktory sa konstrukcne odvija od Renaultu R312 z roku 1987. Ked myslis standardne trolejbusy 14Tr/15Tr, tak pridaj, prvy prototyp 14Tr uzrel svetlo sveta uz v roku 1972.

Kedze v 14/15Tr sa da odsunut z kazdeho okna plna stvrtina, nedokazem si predstavit, ze by ti pri plne otvorenych oknach nejako pomohli dva ventilatoriky na strope. Klimatizacia je zase pekna vec, ale jednak je draha, jednak pri frekvencii otvarania dveri v MHD je problematicky ucinna a jednak - skus presvedcit cestujucich, ze NEMAJU OTVARAT OKNA, lebo je pustena klima. Samozrejme, ze ich pootvaraju dokoran a klima bude neucinna.

A douc sa jazyk, pretoze tvoj lovencina ma priserny uroven.
no Navrhujem aby si tu čiapku vodič dal na hlavu a potom stači mu zaklopať a vypytať si ju 😃 . A ešte 1 otázka. Keď natrepem bicykel do Trolejbusu z konečnej z umyslom previesť si ho na Ba hl stanicu alebo na konečnú, vodič môže rešpektovať taky naklad v priestore kočika, kým ten kočík fakt tam niekto nanatlačí a ma stym železom naozaj nevyhodí. Potrebujem taky cajglisko jeden previesť od vozovne radiovej ku vlaku. ?
Dnes o cca 10.40 hod. som vystupoval na Predstaničnom nám. z L13 - #7106, sedel som v zadnej časti na predposlednom sedadle a pravdepodobne som si tam zabudol šedú čiapku nike. (v predu mala červený nápis Los Angeles). V prípade, že by ju niekto našiel, nech ju nechá, ak sa dá prosím u vodiča, prídem si ju vyzdvihnúť.

Ďakujem 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #152099:
to je nejaký zabetónovaný súdruh na ministerstve s menom "ing. 1/6" tuším večný odporca 1000mm...
znalejší veci, prosím opraviť ma 🙂
Reakcia na: luky133 #152091:
tento nový zaujímavý tender tu už raz bol vo fóre
a stále neviem, akým spôsobom prebieha kosenie a zametanie, keď to čistenie tam jednoznačne majú odpísané z nejakého prospektu 😉
Reakcia na: S499.1023 #152098:
čo je to za pravidlo "poltretiny"? tebe to asi príde ako blbá otázka ale počul som to asi len po druhý krát, takže ak môžem poprosiť, vysvetlil by si mi o čo ide?
Reakcia na: Sommelier #152087:
T6C5 je síce zaujímavé vozidlo, lenže existuje práve v jednom exemplári na svete a Strausberg ho rozhodne nemieni predať a pravidlo "lebo poltretina" pri ňom platí rovnako.
Na SRo práve reportáž o zastávkach na znamenie.. vraj DPB uvažuje zvýšiť ich počet...
Reakcia na: luky133 #152091:
DPB už niečo také má, akurát asi bez toho kosenia. Zametanie a vysávanie s tým pred pár rokmi prevádzali na DOD v Krasňanoch.
Reakcia na: marek #152057:
Určite nie. Už som sa viezol v dvoch a ani v jednom nebol Tebou popisovaný problém. ?
Reakcia na: Mike #152092:
Viem, že existujú vozidlá, ktoré majú obdobné funkcie, ale nevidel som žiadne, ktoré by malo všetky menované v jednom preto som zvedavý kto vyhrá. ?
Reakcia na: Sommelier #152087:
kde a aká obojsmerná premávka električiek?? ?
Reakcia na: luky133 #152091:
No veril by som tomu že každé mesto ktoré má električky prevádzkuje také nejaké vozidlo... prinajhoršom je to tender šitý dakomu na mieru ?
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/15655

"STRUČNÝ OPIS ZÁKAZKY ALEBO NÁKUPU (NÁKUPOV)
Špeciálne vozidlo na čistenie koľajových tratí na automobilovom podvozku so zametaním a kosením, s hydraulicky poháňaným koľajovým adaptérom pre rozchod 1000 mm, max. rýchlosť 25-40 km/hod, priemer prejazdu oblúkmi min. 18 m vpred a vzad ABS/ASR systém na každej náprave, pracovná rýchlosť 5-10 km/hod, aretácia nápravy podvozku, záťažová signalizácia pri preťažení vozidla, nadstavba poháňaná od motora podvozku. Samotné čistenie prebieha bezkontaktným umývaním a čistením koľají pod vysokým tlakom min. 1000 bar a súčasne sú voda a nečistoty odsávané späť do zásobníka. Čistiaci systém valcových kief s bočnými kruhovými kefami na ľavej a pravej strane medzi nápravami pre otvorený a uzavretý koľajový zvršok o šírke 2800 mm. Predmet zákazky nesmie byť prototypom alebo výrobkom vývojového typu.Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch."

Existuje vôbec také vozidlo, alebo chce byť DPB prvým prevádzkovateľom takéhoto vozidla na svete? ?
Reakcia na: petert #152083:
Dufam JOKE s tymi ventilatormi, keby ani nevrcali tie vrtule tak ani neviem ze tam su dajake , sauna je tam ci tak. Preco mam pocit,ze robis reklamu starej KAROSE -dnesnemu Ivecu ? Kolko ti platia ?
Reakcia na: OBUS #152085:
stresne elektricke vetraky ??? zase mi daco uslo ? 😃 ked uz tak vrtule asi mas na mysli

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.