49 novych busov V BA z 250 planovaných je len pokosenim suchého trávnika v DPB, ale to, že v prerobenom trolejbuse už nenájdete ani 2 horné ventylatori na vháňanie vzduchu je výsmechom pre potiaceho BA cestujúceho. Takych 5 vrtulových vháňadiel v karose totiž vystači na schladenie celeho busu a neotvaranie zbytočne maleho okna pre už prehriateho vduchu z ulíc. Trolejbus v Bratislave s konštrukciou roku 1980 je ničim iným, len hanbou DP. Tak čo vy na to socialisticka MHD? A keď znova nastupim do trolejbusa dám si radšej mentolky aby som mal lepši pocit z prepotenych sedačiek. ?
ešte ma napadlo, že dalo by sa to robiť tak, že vytrhajú koľaje na priecestí v celej dĺžke avšak robiť budú jednu polovičku a druhú prikryjú takými ťažkými oceľovými platňami, ktoré unesú vozidlá cestnej premávky. Potom jak dokončia jednu polovicu, presunú platne na druhú neopravenú časť a nová časť sa už bude môcť pojazďovať bez platní.
ono by to muselo byť tak, že by to položili cez víkend a makalo by sa od 4 do 21 aspoň. Ja som konkrétne myslel ale pricestie pri pivovare Stein, ale v podstate to isté platí aj pre priecestie na Trnavskom mýte.
Rozhodne by v tychto veciach mala mat policia menej pravomoci, ale zas chapem preco chcu aby sa Trnko robilo po etapach, vies si predstavit ze ho cele zatvoria? To by bola jaka vyluka....
jedna T3 je to isté ako 1klbák, takže asi toľko... Keby neboli u nás policajti proti všetkému a neohŕňali nad všetkým nos, napr. nad tým, že by strážili to aby bol obojsmerný vjazd na Viedenskú cestu iba pre MHD a tiež nechcú aby sa priecestie na Krížnej opravilo naraz ale po dvoch častiach čo nerobí vraj dobre koľajisku ak sa to opravuje na dve časti, najlepšie je mať priecestie ako celistvú koľaj. Niekedy mám dojem, že policajti by mali mať menšie slovo ako majú teraz. ?
ak cestujem popoludní v L68 a v 85% času jazdy spoja je slnko opreté o pravú stranu autobusu bez klimatizácie, prieduchy v zošikmenom strope ti nepomôžu, nemá tam čo fúkať.
ak otvoríš výklopné vetráky na oknách, veľa vzduchu do SORu NB18 nedostaneš. tvoria totiž jednu líniu... a strešné sú na tom ešte horšie ako v Karose - i keď sú plošne väčšie, vychýlenie vetrákov je pod menším uhlom.
Určite sa zhodneme, že v týchto extrateplách by nám nepomohlo ani vietnamské vyhotovenie okien aké mala Karosa, či ten kabriolet Karosa čo tam jeden je. ? ?
Cez tie horné toho teda veľa nenaťahalo u NB18, neviem, i tak to považujem za také niečo čo je a bývalo aj v Karosách. Inak cez vetráky cez okná celkom pekne ťahá, i keď jasná vec že to nie je ako v tých vietnamských Karoskách. U nás v NR jednoznačne vedie MB Conecto, to má také veľké vetráky na oknách že ťa skoro odnese a nič iné nie je treba. Len na prímestskej netreba sedieť hneď v prvých radách, lebo tam nič neťahá. ?
Zaujimave, nevedel som ze mesto chcelo zburat tu budovu..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
petert