tie drážďanské som nenašiel, ale narazil som na T6C5. A tamtoho zrejme ani nenapadne pridávať si robotu predsa. ?
Re #152072 Papyr: Ja že Pedro Ximenéz ?
Re #152073 no.ev.di.: nemyslím, že to sú policajti, ktorí by boli proti obojstrannej premávke električiek
Re #152081 Valec: hej, ale imho, by bol dopyt po doprave vyšší ak by premávali električky - aj keď s prestupom. V prípade náhradnej autobusovej sa ľudia rozlezú po ostatných linkách - aj tak musia na autobus a často lepšie spojenie ako s x14.
Možno vymýšľam, ale zaujímavé pre takéto prípady by bolo zopár PLF s obomi stredovými dverami..
"Takych 5 vrtulových vháňadiel v karose totiž vystači na schladenie celeho busu a neotvaranie zbytočne maleho okna pre už prehriateho vduchu z ulíc." HAHAHAHAHAHA ? To si nepletieš s iným typom autobusu náhodou?
Dam tip na kratku anketu uvedte typ dopravneho prostrediedku v ktorom vam je najteplejsie ? U mna jednoznacne Karosa tie stresne elektricke vetraky-- nechapem toho vyznam... Najlepsie je asi v Ikaruse 4xx otvori sa velky vetrak a ako tak sa vhana dnu.
49 novych busov V BA z 250 planovaných je len pokosenim suchého trávnika v DPB, ale to, že v prerobenom trolejbuse už nenájdete ani 2 horné ventylatori na vháňanie vzduchu je výsmechom pre potiaceho BA cestujúceho. Takych 5 vrtulových vháňadiel v karose totiž vystači na schladenie celeho busu a neotvaranie zbytočne maleho okna pre už prehriateho vduchu z ulíc. Trolejbus v Bratislave s konštrukciou roku 1980 je ničim iným, len hanbou DP. Tak čo vy na to socialisticka MHD? A keď znova nastupim do trolejbusa dám si radšej mentolky aby som mal lepši pocit z prepotenych sedačiek. ?
ešte ma napadlo, že dalo by sa to robiť tak, že vytrhajú koľaje na priecestí v celej dĺžke avšak robiť budú jednu polovičku a druhú prikryjú takými ťažkými oceľovými platňami, ktoré unesú vozidlá cestnej premávky. Potom jak dokončia jednu polovicu, presunú platne na druhú neopravenú časť a nová časť sa už bude môcť pojazďovať bez platní.
ono by to muselo byť tak, že by to položili cez víkend a makalo by sa od 4 do 21 aspoň. Ja som konkrétne myslel ale pricestie pri pivovare Stein, ale v podstate to isté platí aj pre priecestie na Trnavskom mýte.
Rozhodne by v tychto veciach mala mat policia menej pravomoci, ale zas chapem preco chcu aby sa Trnko robilo po etapach, vies si predstavit ze ho cele zatvoria? To by bola jaka vyluka....
jedna T3 je to isté ako 1klbák, takže asi toľko... Keby neboli u nás policajti proti všetkému a neohŕňali nad všetkým nos, napr. nad tým, že by strážili to aby bol obojsmerný vjazd na Viedenskú cestu iba pre MHD a tiež nechcú aby sa priecestie na Krížnej opravilo naraz ale po dvoch častiach čo nerobí vraj dobre koľajisku ak sa to opravuje na dve časti, najlepšie je mať priecestie ako celistvú koľaj. Niekedy mám dojem, že policajti by mali mať menšie slovo ako majú teraz. ?
Zas trepol, že za jeho 3 roky sa kúpilo najviac busov za posledných 20 rokov, no v 90. rokoch sa ich určite kúpilo za aspoň jednu trojročnicu viac.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike