1) Je prakticky dokázané, že klimatizácia JE účinná aj pri otváraní dverí a to aj v teplejších mestách ako Bratislava.
2) Už si videl v Budapešti otvorené okno v Combine?
DPB by mohol vyrobiť nálepky s textom "Zákaz otvárania okna počas zapnutej klimatizácie!" Tieto nálepky by nalepil na každé otvárateľné okno a bolo by to. A aspoň zopár ľudí by to odradilo... ?
neviem či sa ľudia niečo naučili ? sprostejších ľudí som asi ani nevidel.V prvé dni som sa neskutočne bavil na tých prípadoch čo nastúpia do klimatizovaných SORiek a pootvárajú okná ? Tak cítia,že klíma maká ostošesť a aj tak otvoria okno ? to je jaká demencia ? No a po tom týždni čo jazdia sme nemali 20 klimatizovaných SORiek,ale možno len 5 a aj to som prehnal ? Vodiči stále nadávajú na to,ale nič proti tomu nezmôžu jedine ak by sa tie okná dali zamknúť tak ako v MBCC.
Re #152116 no.ev.di.: ja som mal raz tú časť na L93 v 4903 za zastávkou LúkyII a bola to riadna rana
Kto sa už môže pochváliť, že počul SOR a MBCC na L95 ako škrábe vlekom o betón pri Vlasteneckom námestí?
Pár dni nazad som mal tú česť keď šla 4903 smerom k Farského tak do kopca zobral zadkom asfalt a dnes zas 423x ? doporučil by som aj napriek nespokojnosti cestujúcich, tam tie vozidlá nedávať, aspoň dokiaľ neprerobia tú križovatku.
Chlapci odstavovat sa a odstavovat.Ked su neznesitelne podmienky nikto Vas nemoze nutit v nich jazdit.Nech vlci chodia peso.A ti z nich ktori to nechapu nech sa idu obesit. ?
Truhlici cestujuci ale ked klima alebo 5 venťakov beži, tak okna nech su nejak zaistene. Ma to štve ked hore to bzuci a ten chlad vypustaju do svetratosferi. Ako tie peniaze na udržbu v Dop. šrotowisku
Okná sa mjú dať zamykať ak je klima na vozidle.
Ale aj tak, v SORkach sa ľudia rýchlo naučili, čo spôsobia, keď otvoria okno, stačil týždeň. A klima je dostatočne účinná aj v MHD. Takže všetky tie argumenty proti klime sú neopodstatnené.
Ze vraj konstrukcia z roku 1980, to asi myslis nizkopodlazny 25Tr na Dlhych dieloch, ktory sa konstrukcne odvija od Renaultu R312 z roku 1987. Ked myslis standardne trolejbusy 14Tr/15Tr, tak pridaj, prvy prototyp 14Tr uzrel svetlo sveta uz v roku 1972.
Kedze v 14/15Tr sa da odsunut z kazdeho okna plna stvrtina, nedokazem si predstavit, ze by ti pri plne otvorenych oknach nejako pomohli dva ventilatoriky na strope. Klimatizacia je zase pekna vec, ale jednak je draha, jednak pri frekvencii otvarania dveri v MHD je problematicky ucinna a jednak - skus presvedcit cestujucich, ze NEMAJU OTVARAT OKNA, lebo je pustena klima. Samozrejme, ze ich pootvaraju dokoran a klima bude neucinna.
A douc sa jazyk, pretoze tvoj lovencina ma priserny uroven.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.