Reakcia na: Igorko #15209:
Metoda "viestosanedatosanikdytaktonerobilo", pouzita v situaciach, kde by nova metoda bola lahko zaveditelna a prospesna, ma privadza do zufalstva. A pobavil som sa nad tvojou uvahou, ze management DPB "...nemyslí na cestujúceho ako na zákazníka ale výhradne ako na obtiažny hmyz, komplikujúci im prevádzkovanie ich hračkového modelu v mierke 1:1" - ta formulacia je nadherna. Ja zas hovorim, ze bratislavsky DP utraca peniaze tak, ako by na to mal, pricom si neuvedomuje, ze na to nema A cas plynie a bratislavske elektricky i autobusy su stale fuj.Re #15217 J: Prepacte mna, moj lovencina nie je na vysoky uroven Nehnevaj sa, ale Londin pisany s "i" vo mne vyvolava sklony citat to "d" zmakcene
Andrej (Anndy008)
Ved len samotna lokomotiva vazi do 100 ton, alebo aj viac a rychlosti su ine - vyssie obvykle. A ako ti uz niekto povedal, tie vlaky brzdia okamzite (po zbadani nebezpecenstva) a na full brzdy, ale praveze ta odlisnost medzi elinou a vlakmi (zeleznicnymi) sposobi to, ze tebe sa zda, ze ten vlak nebrzdi . On brzdi, len to nema sancu zvacsa stihnut ubrzdit. Ale to ti snad nemusim vysvetlovat.