Reakcia na: Igorko #15209:
Metoda "viestosanedatosanikdytaktonerobilo", pouzita v situaciach, kde by nova metoda bola lahko zaveditelna a prospesna, ma privadza do zufalstva. A pobavil som sa nad tvojou uvahou, ze management DPB "...nemyslí na cestujúceho ako na zákazníka ale výhradne ako na obtiažny hmyz, komplikujúci im prevádzkovanie ich hračkového modelu v mierke 1:1" - ta formulacia je nadherna. Ja zas hovorim, ze bratislavsky DP utraca peniaze tak, ako by na to mal, pricom si neuvedomuje, ze na to nema A cas plynie a bratislavske elektricky i autobusy su stale fuj.Re #15217 J: Prepacte mna, moj lovencina nie je na vysoky uroven Nehnevaj sa, ale Londin pisany s "i" vo mne vyvolava sklony citat to "d" zmakcene
si
tulenique: ano, ale vlak nezastavuje este pred tym autom (a vodicovi auta to je jasne a tak sa vzdy snazi odtial dostat, co sa o priecestiach s elektrickou povedat neda), koniec koncov zabrzdit taky kolos ako vlak tiez nie je sranda :-))
Jazda pomedzi ludi je nieco ine a ak si si tam kdesi hlboko dole vsimol, tak bolo tam o.i. spomenute ze nesmie sposobit vaznejsie zranenie (ono to je diskutabilne co je to vznejsie zranenie, ale ide o to, aby 1. nebola zvalcovana hocktora babicka nestihajuca prejst cez kolajnice, ale 2. aby si zas babicky odvykli ist subezne s elektrickou priamo uprostred kolajnic :-))
a aby neaky oskrety lak na gumokole alebo urvate spatne zrkadlo nenarobilo vodicovi elektricky problemy a zdrzanie dopravy v dosledku cakania na dispecing...