Reakcia na: Mike #149424:
ono by v prípade, keď má komerčný bod veľký význam v lokalite mohla platiť nejaká vzájomná dohoda o symbolickom poplatku... Lebo nie je komerčný bod, ako komerčný bod.Napr. nikto ti nikdy nepovedal, že "vystupujem na Kooperative" alebo "vystupujem na PPA Controll" - čiže tieto komerčné subjekty možno považovať za bezvýznamné v danej lokalite...
ale na druhej strane "cestujem k Eurovei", alebo "idem k Tescu" budú ľudia hovoriť, nech sa ta zastávka volá akokoľvek... preto možno tieto subjekty považovať za významné v danej lokalite... DPB by mohlo subjekty takto klasifikovať (i keď by na to bolo treba nejaké kvantifikované hodnotenie) a podľa toho určovať cenu... Keď chce "drevárstvo Jožko & Mrkvička" mať zastávku, nech si cvaká, ale keď je napr. niekde Tesco, tak by som to bral len symbolicky...
AAA