Reakcia na: Mike #149424:
ono by v prípade, keď má komerčný bod veľký význam v lokalite mohla platiť nejaká vzájomná dohoda o symbolickom poplatku... Lebo nie je komerčný bod, ako komerčný bod.Napr. nikto ti nikdy nepovedal, že "vystupujem na Kooperative" alebo "vystupujem na PPA Controll" - čiže tieto komerčné subjekty možno považovať za bezvýznamné v danej lokalite...
ale na druhej strane "cestujem k Eurovei", alebo "idem k Tescu" budú ľudia hovoriť, nech sa ta zastávka volá akokoľvek... preto možno tieto subjekty považovať za významné v danej lokalite... DPB by mohlo subjekty takto klasifikovať (i keď by na to bolo treba nejaké kvantifikované hodnotenie) a podľa toho určovať cenu... Keď chce "drevárstvo Jožko & Mrkvička" mať zastávku, nech si cvaká, ale keď je napr. niekde Tesco, tak by som to bral len symbolicky...
Mike
A tarifa BID nie je ako skupina na facebooku. Že si prečítaš, klikneš "páči sa mi to" alebo sa do nej rovno pridáš. To sú ceny cestovného pri určitých tržbách, dotáciach, nákladoch na km. Začlenenie volánbusz-u do BID si myslím je veľmi veľké sci fi z mnohých dôvodov.