No ja som myslel, že trolino sa celé vyrába v PL, takže tak, pretože ak by vypýtali za Solaris napr. 1mil. zlotych tak teba to vyjde namiesto 12,2 mil. SKK 9,5mil. SKK. A to je rozdiel. Ale nevedel som, že sa robí v Ostrave, takže je to bezpredmetné.
t3mp: Jo jasne, že Einsteinova a nie Viedenská, moja chyba. Ale myslím, že z mosta Košická sa bude dať napojiť na dialnicu. No a to ťa potom vyhodí až pri La franconi, ak chceš ísť do K.V. či D.
Nemôžete z centra úplne vylúčiť dopravu, vyženiete odtiaľ spoločnosti. Ako viem, že niektorí sú tu doslovne fanatici do MHD (v dobrom), ale IAD má a bude mať svoje miesto v doprave v meste.
Ľudia nedala by sa zastávka pod Novým mostom pre 70 a 71 presunúť, tak, že by autobusy zastavovali na električkovej zastávke. Myslím smer von z centra. Bolo by to pohodlnejšie pre cestujúcich. Lebo často sa stáva, že príde bus aj elina naraz a ľudia potom prebiehajú cez cestu, čo nie je dvakrát bezpečné. A takisto to bude pohodlnejšie pre cestujúcich, keď máš prestup na jednej hrane. Napr. cez zimu, vystúpiš z eliny a musíš ešte prechádzať cez cestu. Takto by sa cestujúci hneď schoval do búdky(prístrešok) a čakal by na to svoje. Bus by potom mohol využiť vyhradený električkový pás a zaradil by sa niekde pri SNM. No a máš o jednu zastávku menej, o ktorú sa musíš starať- ušetríš nejaké malé prachy. Takisto bus idúci spod mosta by nemusel dávať prednosť autám, ktoré idú od PKO k Starému mostu, čiže by to bolo aj rýchlejšie. A niečo podobné by sa dalo spraviť aj na Trnavskom ale s nejakými úpravami.
t3mp: Jo jasne, že Einsteinova a nie Viedenská, moja chyba. Ale myslím, že z mosta Košická sa bude dať napojiť na dialnicu. No a to ťa potom vyhodí až pri La franconi, ak chceš ísť do K.V. či D.
Nemôžete z centra úplne vylúčiť dopravu, vyženiete odtiaľ spoločnosti. Ako viem, že niektorí sú tu doslovne fanatici do MHD (v dobrom), ale IAD má a bude mať svoje miesto v doprave v meste.
Ľudia nedala by sa zastávka pod Novým mostom pre 70 a 71 presunúť, tak, že by autobusy zastavovali na električkovej zastávke. Myslím smer von z centra. Bolo by to pohodlnejšie pre cestujúcich. Lebo často sa stáva, že príde bus aj elina naraz a ľudia potom prebiehajú cez cestu, čo nie je dvakrát bezpečné. A takisto to bude pohodlnejšie pre cestujúcich, keď máš prestup na jednej hrane. Napr. cez zimu, vystúpiš z eliny a musíš ešte prechádzať cez cestu. Takto by sa cestujúci hneď schoval do búdky(prístrešok) a čakal by na to svoje. Bus by potom mohol využiť vyhradený električkový pás a zaradil by sa niekde pri SNM. No a máš o jednu zastávku menej, o ktorú sa musíš starať- ušetríš nejaké malé prachy. Takisto bus idúci spod mosta by nemusel dávať prednosť autám, ktoré idú od PKO k Starému mostu, čiže by to bolo aj rýchlejšie. A niečo podobné by sa dalo spraviť aj na Trnavskom ale s nejakými úpravami.
Papyr
Aj mnohi dnesni vyrobcovia sedadiel by si mohli vziat priklad. Napriklad ten, kto naprojektoval sedadlo do prazskej T6A5.