podpisom sa myslí vždy iba originál podpisu a nie obraz (sken) - kópia podpisu,
podobne je to aj pri sťažnosti samej alebo akomkoľvek podaní,
možno vykonať pomocou elektornickej komunikácie, ale ak nie je zabezpečený zaručeným elektronickým podpisom, potom treba do troch dní doručiť listinnú podobu s podpisom,
kópia podpisu je neprípustná preto, lebo podpis na origináloch úradných listín musí byť vykonaný perom s modrou náplňou,
Tak ja som tam odvtedy pisal raz (23.3.) a hoci odpoved este nedosla (oni zvyknu odpovedat zhruba 30 dni, na kraji limitu) tak som si vsimol ze k naprave pravdepodobne doslo...
Všetko závisí na tom ako je dohodnutá zmluva. Niektoré zásahy do vozidla môže robiť aj DPB. Napr. Pri Tedomoch je zmluva nastavená tak, že niektoré opravy/údržbu robí DPB a závažnejšie poruchy opravuje servis Tedomu. ? Predpokladám, že tam znova namontujú informačný systém z vyradených vozov bez hlásiča. ?
Neviem inak načo by chodili tie Maďáky a SORky do BA keby na ne neboli peniaze... Podľa mňa sa kĺbové SORky potichu začlenia do premávky a na Meďákoch sa Gardenescu a Gyurkovsky pôjdu "urobiť" na Dni BA
Takže preto sa vraj majú CNG autobusy presunúť do Jurajovho dvora, aby Trnávka dostala nové SOR-ky, v Juráku jazdili na rekonštruovaných CNG Vrakosách a Petržalka dostane akurát tak smiešnych 25 Meďákov, ktoré vystačia na celodenné služby tak na troch nosných linkách. ?
Re tr3mp: Dávať pozor na autá z jednej strany je nebezpečnejšie ako sledovať len jednu stranu. A hlavne nie je žiadny logický dôvod, okrem nejakej nejednoznačnosti v zákone, takto hazardovať a navyše zdržovať ostatných účastníkov premávky.
"Ak zákonodarca napísal "pravý okraj vozovky", zrejme tým niečo sledoval. Keď sa hovorí o pravom okraji vozovky, tak neviem, prečo by ma ako cyklistu jazdné pruhy mali vôbec trápiť. "
Zákonodarca tým sledoval práve to, aby cyklisti primárne jazdili po pravom okraji vozovky (prípadne jazdného pruhu) a nie jeho stredom, alebo po ľavej strane a dali sa bezproblémovo obehnúť.
Cyklistu musia jazdné pruhy trápiť, napríklad ak chce odbočovať. Podľa Tvojho strikného výkladu zákona cyklista prakticky ani nemôže odbočovať vľavo, lebo by musel opustiť pravý okraj vozovky alebo pravú krajnicu, čo sú oblasti, po ktorých má podľa Teba jazdiť ?
"...ale ak by sme sa vrátili do praxe, tak tvrdím, že cyklistu idúceho vľavo od bus pruhu nieje možné v 50 kmh bezpečne predísť sprava."
Ja tvrdím, že to možné je. To že existujú cyklisti, ktorých predbiehanie je nebezpečné, neznamená že je predbiehanie cyklistu nebezpečné vždy.
"V zmysle citovaného zákona každá sťažnosť ..... musí byť sťažovateľom aj podpísaná" takže nie je napísané, že to musí byť originál podpis, podľa tohto by stačila aj oskenovaná sťažnosť, ak tam budú tie ostatné veci
Re #147592 Andy: a ako overíš na papieri, či ten podpis je pravý? napr. získam tvoje identif. údaje a podpíšem to za teba ale pošlem poštou, tak to bude OK?
myslím, že pravosť podpisu sa zisťuje až vtedy, ak sa niekto sťažuje, že "ja som to nepodpísal", nie?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
vlado13
podobne je to aj pri sťažnosti samej alebo akomkoľvek podaní,
možno vykonať pomocou elektornickej komunikácie, ale ak nie je zabezpečený zaručeným elektronickým podpisom, potom treba do troch dní doručiť listinnú podobu s podpisom,
kópia podpisu je neprípustná preto, lebo podpis na origináloch úradných listín musí byť vykonaný perom s modrou náplňou,