Neviem inak načo by chodili tie Maďáky a SORky do BA keby na ne neboli peniaze... Podľa mňa sa kĺbové SORky potichu začlenia do premávky a na Meďákoch sa Gardenescu a Gyurkovsky pôjdu "urobiť" na Dni BA
Takže preto sa vraj majú CNG autobusy presunúť do Jurajovho dvora, aby Trnávka dostala nové SOR-ky, v Juráku jazdili na rekonštruovaných CNG Vrakosách a Petržalka dostane akurát tak smiešnych 25 Meďákov, ktoré vystačia na celodenné služby tak na troch nosných linkách. ?
Re tr3mp: Dávať pozor na autá z jednej strany je nebezpečnejšie ako sledovať len jednu stranu. A hlavne nie je žiadny logický dôvod, okrem nejakej nejednoznačnosti v zákone, takto hazardovať a navyše zdržovať ostatných účastníkov premávky.
"Ak zákonodarca napísal "pravý okraj vozovky", zrejme tým niečo sledoval. Keď sa hovorí o pravom okraji vozovky, tak neviem, prečo by ma ako cyklistu jazdné pruhy mali vôbec trápiť. "
Zákonodarca tým sledoval práve to, aby cyklisti primárne jazdili po pravom okraji vozovky (prípadne jazdného pruhu) a nie jeho stredom, alebo po ľavej strane a dali sa bezproblémovo obehnúť.
Cyklistu musia jazdné pruhy trápiť, napríklad ak chce odbočovať. Podľa Tvojho strikného výkladu zákona cyklista prakticky ani nemôže odbočovať vľavo, lebo by musel opustiť pravý okraj vozovky alebo pravú krajnicu, čo sú oblasti, po ktorých má podľa Teba jazdiť ?
"...ale ak by sme sa vrátili do praxe, tak tvrdím, že cyklistu idúceho vľavo od bus pruhu nieje možné v 50 kmh bezpečne predísť sprava."
Ja tvrdím, že to možné je. To že existujú cyklisti, ktorých predbiehanie je nebezpečné, neznamená že je predbiehanie cyklistu nebezpečné vždy.
"V zmysle citovaného zákona každá sťažnosť ..... musí byť sťažovateľom aj podpísaná" takže nie je napísané, že to musí byť originál podpis, podľa tohto by stačila aj oskenovaná sťažnosť, ak tam budú tie ostatné veci
Re #147592 Andy: a ako overíš na papieri, či ten podpis je pravý? napr. získam tvoje identif. údaje a podpíšem to za teba ale pošlem poštou, tak to bude OK?
myslím, že pravosť podpisu sa zisťuje až vtedy, ak sa niekto sťažuje, že "ja som to nepodpísal", nie?
Ked chcem mat istotu tak im to tam pridem dorucit osobne, 15 minutova prechadzka na Olejkarsku ma nezabije, skorej ten cas co som chcel usetrit. Ale v ramci navstevy nakupneho centra tam asi skocim.
Keď naskenuješ alebo okopíruješ podpis z papiera, tak neplatí na právne úkony, lebo sa nedá overiť či je pravý. Buď musíš poslať papier, ktorý si fyzicky podpísal, alebo mailom nejaký dokument, ktorý podpíšeš zaručeným elektronickým podpisom.
Celu staznost som poslal aj Ombudsmanke a presne tuto istu otazku som jej k tomu aj prilozil. Ze ci ked si staznost vytlacim, podpisem perom a poslem ako obrazok, ze ci sa to uzna...
Kedze pan JUDr. Milan Lazorišák (vedúci oddelenia kontroly) mi poslal obratkou mail kde: "dovoľujeme si Vás touto cestou upovedomiť o tom, že s účinnosťou od 1. februára 2010 nadobudol platnosť nový zákon o sťažnostiach (Zákon NR SR číslo 9/2010 Z.z.).
V zmysle citovaného zákona každá sťažnosť musí obsahovať identifikačné údaje sťažovateľa (meno, priezvisko, bydlisko) a musí byť sťažovateľom aj podpísaná (bližšie k obsahu a predmetu sťažností podávaných na DPB, a.s. viď www.dpb.sk (vybavovanie sťažností).
Keďže Vaša sťažnosť zo dňa 08.04.2010 vyššie uvedené základné zákonné náležitosti neobsahuje, žiadame Vás o ich doplnenie v lehote do desať pracovných dní od tohto doručenia, inak sa Vaša sťažnosť odloží.
Po doplnení požadovaných náležitostí Vašu sťažnosť vybavíme v zákonnej lehote do 60 pracovných dní."
Chybalo mi aj bydlisko, tak som mu to poslal druhykrat ale bez podpisu.
Zo zákona DPB nie je povinný riešiť oficiálne nepodpísanú sťažnosť. A stáva sa, že im chodia sťažnosti, ktoré z rôznych dôvodov riešiť nechcú. Ale v praxi keď pošleš mailom normálnú slušnú sťažnosť, ktorá im nerobí problém, tak to prešetria a normálne odpíšu.
Ale keď chceš, aby ju riešili za každých okolností, tak ju musíš podpísať buď klasicky alebo elektronickým podpisom.
na medvede nie sú peniaze, ale podľa dispečerského sory už stoja vo vozovni...
Re #147583 Peto02: sriózne by som mal takú technickú otázku pre skúsenejších a odborne zdatnejších - ak pošlem mailom sťažnosť, ktorá je naskenovaná napr ako jpg či pdf a obsahuje tým pádom aj môj podpis - uzná sa to ako sťažnosť
Poznámka - ja síce nemám D vodičák, ale mám dostatočné skúsenosti s cykloesxpertami, ktorí keď odbočujú vľavo, tak sa zaradia do ľavého pruhu už 500 m pred križovatkou. A považujem obchádzanie cyklistu po ľavej strane za nebezpečné aj s IGK.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
Zákonodarca tým sledoval práve to, aby cyklisti primárne jazdili po pravom okraji vozovky (prípadne jazdného pruhu) a nie jeho stredom, alebo po ľavej strane a dali sa bezproblémovo obehnúť.
Cyklistu musia jazdné pruhy trápiť, napríklad ak chce odbočovať. Podľa Tvojho strikného výkladu zákona cyklista prakticky ani nemôže odbočovať vľavo, lebo by musel opustiť pravý okraj vozovky alebo pravú krajnicu, čo sú oblasti, po ktorých má podľa Teba jazdiť ?
"...ale ak by sme sa vrátili do praxe, tak tvrdím, že cyklistu idúceho vľavo od bus pruhu nieje možné v 50 kmh bezpečne predísť sprava."
Ja tvrdím, že to možné je. To že existujú cyklisti, ktorých predbiehanie je nebezpečné, neznamená že je predbiehanie cyklistu nebezpečné vždy.