Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #142899:
Neviem, v živote som tam prestupoval asi 5x a nikdy som si to nemeral. Ale každopádne prestup v peším presunom 500 metrov považujem za dosť na figu prestup.

Re #142907 S499.1023: Do Inpropu na Slovensku (na rozdiel od ČR) nemusí nikto nič dodávať. Všetko je to len na báze dobrovoľnosti.
Reakcia na: luky133 #142903:
Vrátili? Oni odtiaľ niekedy odišli? Do databázy inpropu musí dodávať údaje každý dopravca a kvalita výstupu je závislá len a len na kvalite výstupu od dopravcu a kvalite práce s databázou v inprope.
Reakcia na: Solider #142901:
O úsekovej frekvencii si už niekedy počul?
Reakcia na: ufo #142900:
Vylučuje jej postavenie v mieste súčasnej. Miesto Vinohrady/Predmestie je OK, koncepcia dvoch staníc s bonusom prechodu cez cestu už rozhodne nie a iná stanica pre diaľkovú a iná pre regionálnu už vobec nie. Keď, tak súčasnú hl. st. zachovať pre osobné vlaky len ako zastávku, všetko od Kútov až na novú hl. st. a osobáky na Dunajku taktiež začínať končiť tam.
Reakcia na: drink #142898:
Pokiaľ nebude tunel, tak je stanici dobre tam, kde je. Ak nejaký tunel bude, tak z konfigurácie koľajovej siete v BA vypadne jediná možnosť - stvoriť nejakú megastanicu v mieste sústaničia Vinohrady/Predmestie.
Reakcia na: mhd #142893:
Tak to som zvedavý na systém CP od DPB... ? Žeby sa zase vrátili na cp.sk? ?
Reakcia na: Emo #142876:
Prečo zrovna Piešťany? Nie je tam ani prestup do iného smeru. Vhodnejší je predsa len TN.
Reakcia na: 810zssk #142896:
Osobák BA - KE s cestovným časom cez 14 hodín, no super!!! ?
Reakcia na: S499.1023 #142887:
Ako vylučuje tunel postavenie novej stanice? (najskôr ale nebude ani jedno, ani druhé)

V prípade, že by tunel naozaj bol - existuje koncepčné riešenie - jedna regionálna os by bola TT-Petržalka-W, druhá NZ-Kút, diaľková všetko cez Hl.st. a prestup na regionálne vlaky TT-PTA v uzle Vinohrady-Predmestie (vzdialenosť kratšia ako medzi prvým a posledným nastupišťom v Prahe hl.n.)
Reakcia na: Valec #142879:
Pre zaujímavosť, koľko prejdeš v Prahe pri prestupe medzi A - B?
Reakcia na: S499.1023 #142887:
Ústredná stanica by bola fajn 🙂 Kde navrhuješ?
Šototunel nevyrieši všetko, ale môže pomôcť. Zo Hohora by napríklad mohli končiť vlaky v Rači. Bez ústrednej stanice bude mať každé riešenie nejaké negatívne dôsledky 😞
Reakcia na: Mischo1 #142894:
Lebo aj zmluvy maju datum konca svojej platnosti...
Reakcia na: Emo #142895:
Pri Duncovom navrhu by (na rozdiel od tvojho) nemusel cestujuci z Leopoldova do Noveho Mesta nad Vahom prestupovat v Piestanoch. Zatial co vyhodu tvojho riesenia nepoznam.

Osobne si dokonca myslim ze by kludne mohli jazdit osobaky Bratislava - Kosice..
Reakcia na: S499.1023 #142890:
A čo by sa získalo Dunčovým návrhom?
Reakcia na: mhd #142893:
Nechapem to preco doslo k ukončeniu spoluprace s DPB
Nakolko doslo k ukonceniu spoluprace s DPB, prosime ochotnych pouzivatelov, aby v pripade, ze uvidia na zastavke aktualnejsi cestovny poriadok nez je na imhd.sk, aby ho odfotili a poslali mailom na cp.imhd.sk@gmail.com resp. od buduceho tyzdna na cp@imhd.sk.
Dakujeme 🙂
Reakcia na: no.ev.di. #142886:
A nenapadla ťa hneď aj odpoveď na tvoju dementnú otázku?
Reakcia na: luky133 #142884:
Na pokutovanie stačí zastávkový označník. Zvyšok je lenivosť a neschopnosť MP.
Reakcia na: Emo #142876:
A čo by sa získalo takým roztrhaním?
Reakcia na: no.ev.di. #142875:
Prečo by na to mali prispievať developeri?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.