Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #142886:
A nenapadla ťa hneď aj odpoveď na tvoju dementnú otázku?
Reakcia na: luky133 #142884:
Na pokutovanie stačí zastávkový označník. Zvyšok je lenivosť a neschopnosť MP.
Reakcia na: Emo #142876:
A čo by sa získalo takým roztrhaním?
Reakcia na: no.ev.di. #142875:
Prečo by na to mali prispievať developeri?
Reakcia na: luky1 #142869:
Koľko to je celkove peňazí a čo za ne mohlo byť?
Reakcia na: no.ev.di. #142852:
Takže keď budem mať v tvojom prvom variante trebárs polhodinový takt vlakov do Trnavy, tak sa budem rozhodovať, či mám ísť na hlavnú stanicu alebo na Filiálku podľa toho, či sa bude blížiť pol alebo celá? A v tvojom druhom variante keď bude niekto dochádzať do práce trebárs zo Zohora do Pezinka, tak sa bude ešte presúvať medzi stanicami drátolezom? V civilizovanom svete stavajú ústredné stanice, v Bratislave si modrogumky postavia šototunelohračku a každý vlak deliteľný troma pojde z hlavnej, deliteľný siedmimi z Petržlenky a ten, ktorý bude deliteľný obojím, pojde z hlavnej do Petržlenky?
Reakcia na: luky133 #142885:
Inak máme fakt tak neschopných údržbárov, alebo ich je málo a nestíhajú tie kĺbové šroty opravovať, tak aspoň čo to dajú dokopy alebo to flákajú?

Keď som sa dnes viezol v second-hand Mercíku na L21, tak ma napadlo, že ako je do kelu možné, že tam poznali aspoň low-entry vozidlá už 15 rokov pred nami, ba dokonca také vozidlá, ktoré dnes hravo prekonajú poskytovaným komfortom naše štandardné autobusy TAM-BUS, Karosa, Ikarus a SOR.
Reakcia na: no.ev.di. #142882:
Čo by sa nedalo? Všetko sa dá keď sa chce, ale problém je chcieť. ?
Reakcia na: Mischo1 #142883:
Jáááj som zabudol. Minule to tak urobili. ? Predpokladám, že to aj teraz tak urobia. Pred pár rokmi tak opravovali aj zastávky na DD. Natreli žlté čiary na všetky zastávky a potom obrusovali "koľaje". ? Ináč hodilo by sa obnoviť všetky žlté čiary zastávok aby mohla pokutovať MSP automobily parkujúce na nich lebo čo som si teraz všimol pokutuje ich len tam kde je ich vidieť... ?
Reakcia na: luky133 #142881:
Nie oni najpv namaľujú čiary a potom začnú opravovať výtlky, logika mesta.
Reakcia na: Puki #142880:
nedá sa do tých Citelisoch kde chýbajú tie madlá pri prvých dverách tie madlá objednať u výrobcu a potom by to v dielňach nainštalovali? Lebo v niektorých Citelisoch kde to chýba, ta sa niet kde chytiť za jazdy ?
Reakcia na: no.ev.di. #142875:
Tak pred rokom bol vyhlásený tender aj na 12m busy, ale len pre vyvolené mestské časti. ? A developer/i neprispel/i nič určite... Jedine postavili zastávky a ak by sa tam zapracovala aj ta trolejbusová trať tak aj tu mohol postaviť, ale samozrejme v Bratislave nič nejde na prvý raz... Keď sme pri tých razoch všimol som si, že na zákrute Hany Meličkovej - Pri podchode pribudli nejaké zamerané značky takže sa asi blíži ta prekládkla trolejí? Alebo už bola vykonaná? Lebo podľa verejnej súťaže mala byť tuším okolo konca roka hotová.


A ináč bolo by dobré keby začali opravovať výtlky už teraz ako Košice. Rovno by mohli opraviť minulý rok opravované výtlky medzi zastávkami Hany Meličkovej - Pri podchode sú tam znovu. ?
Reakcia na: Eury #142877:
Určite sa nebude už nič vyhlasovať. Vozový park 12metrových vozidiel, je už obnovený. Ak niečo príde tak to budú tie zvyšné 2 Citelisy a pár Tedomov v rámci opcie.
Reakcia na: no.ev.di. #142802:
Čo je podľa teba o 1 až 2 roky neskôr, keď v roku 2013 (teda v roku kedy končí súčasný operačný program) sa ešte len začne stavať úsek Predmestie - Filiálka, čo je zároveň jediný úsek o ktorom je už rozhodnuté že sa postaví. Naviac, na celú stavbu TEN-T 17 je rozpočet 18 mld. Sk (na € si to prepočítaj sám), zatiaľ čo sú naprojektované práce za takmer 40. Kto zaplatí ten rozdiel?

Re #142825 luky133: Ešte aj tie vystavené kvety sú stále tie isté.

Re #142829 no.ev.di.: Cieľ na električkách zo zákona môže byť buď názov konkrétnej zastávky alebo mestskej časti. Takže zas vymýšľaš zbytočne sprostosti.

Re #142860 ufo: VILLA VINO RAČA = to budú asi nejaké nové vily miesto vinohradov. ?

Re #142863 ufo: Takže ak vystúpiš na konci vlaku, k električke to budeš mať aj pol kilometra.

Re #142869 luky1: ... prípadne z ďalších "výhodných" kšeftov, o ktorých ešte nevieme.
Reakcia na: Eury #142877:
mal som na mysli druhé dvere od tretích... no aj tak, 12M busov sme tu mali viac než 53, toľko dávajú dokopy Tedomy a Citelisy. Okrem toho Tedomy nerátam moc, lebo tie sú v špičke nepoužiteľné nakoľko sú rezervované pre DD a taktiež L133 neberiem nejak zvlášť na ohľad s týmto intervalom. Pre mňa je to len komédia jedného rozmaznaného človeka, ktorý sa tvári, že to má v hlave OK ?
Reakcia na: no.ev.di. #142875:
No vies, dost tazko sa davaju tretie dvere dalej od tretich dveri ?

No a pochybujem, ze sa bude najblizsie vyhlasovat nieco nove na 12 metrov. Ved nedavno dosli Tedomy aj Citelisy...
Reakcia na: no.ev.di. #142874:
Ja som len chcel povedať, že je zbytočné ťahať vlaky z Bratislavy až do Trenčína. Kľudne by mohli jazdiť povedzme Bratislava - Piešťany, potom Piešťany - Trenčín a Trenčín - Žilina.
Reakcia na: luky133 #142873:
som zvedavý koľko na to prispeli developeri, napr. na nákup nových vozidiel by mohli prispieť, alebo nám zaplatiť zvyšných 15ks Capacity, príp z 50% kryť finančne tender na 60GNG klbákov. Inak ten vozový park bude zas dobre rozbitý, Meďáky, SOR a ak sa vyhlási tender na CNG klbáky, tak to vyzerá na tretiu značku. A zaujímalo by ma kedy DPB konečne vyhlási súťaž na klasickú dĺžku 12M. Tie SOR-ky čo tu zatiaľ máme sú strašne kriplľavé. DPB nejde o komfort pre cestujúcich ale len o to, že SORky sú spoľahlivé, netreba im extra údržbu a to, že je to jak konzerva na sardinky a to myslím doslova je už vedľajšie. Jak v L99 stojí 20 ľudí, tak už je problém s pohybom v autobuse keď sa vystupuje a tiež mohli dať tie tretie dvere v 10.5 ďalej od tretích dverí.
Reakcia na: Emo #142872:
kua drát!!! Pokiaľ nevieš, tak osobák stojí v každej stanici a zastávke (sú aj výnimky) a teda nejde len o to, kto cestuje z BA do TN a naopak, napr. Cífer - Leopoldov môže niekto ísť alebo čo ja viem odkiaľ kam... Si kukni v GVD trať 120 a môžeš si spraviť kombinácie odkiaľ kam by ľudia mohli cestovať osobákmi, ktoré by premávali na trase TN - BA. Preto som dal po TN lebo je to stred medzi BA a ZA, v TN okrem toho je prestup na trať 143 na Chynorany. Od TN by pokračovali vlaky do ZA. Ako už povedal S499.1023, tak choroba ZSSK je, že v každej relácií musí byť denne aspoň jeden pár vlakov, skrátka spraviť interval alebo nejaký systém v tom je nemožné. Stačí si pozrieť GVD trate 160, na to len šablu hodiť ?
Reakcia na: nigamiso #142867:
Už sa to tu riešilo pôjde tadiaľ viacero liniek pravdepdoobne aj 133.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.