Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #140590:
kebyze by niekoho napadlo kupit nalepky ako do 25Tr tak by bolo po probleme ? Napad za 25€ za 1 bus ...
Reakcia na: ivanbuto #140555:
to by bolo porovnávanie dvoch úplne odlišných režimov,
navrhnutý je segregovaný s mimoúrovňovým križovaním v troch dôležitých miestach,
samotná stanica nevybaví ani jedno auto, ide asi o kapacitu obslužných úsekov pre administratívne centrá, obchodné centrum a hotel,
pri jednom prejazdnom profile 40 tis./24 hod. znamená auto každé cca 4 sekundy pre každý smer, záleží čo s čím Ballo alebo niekto iný sčítal, po ukončení výstavby by mali byť pre IAD parkoviská s kapacitou 2000 miest (tak sa Ballo v minulosti vyjadril, možno je užzmena), to by denne mohlo dať cca 20 000 vjazdov a výjazdov, to bude tých Ballovych 40 tis.,
zámer vybudovať toľko parkovacích miest je v protiklade s verejným záujmom - maximalizovať prepravné výkony MHD, namiesto toho, aby sme nútili ľudí používať MHD alebo taxíky (čo na to majú), dáme súhlas na ďalšie vťahovanie IAD do takého uzla,
zastávku na Šancovej musia posunúť až do križovatky s Murgašovou, čo výrazne ovplyvní ľavé odbočenie do Jelenej, možno ho bude treba z bezpečnostných dôvodov zrušiť, niektoré jednosmerky (Holekova, Bukureštská, Jelenia) by bolo lepšie otočiť,
dopravnú situáciu treba vnímať a posudzovať komplexne, aj s ohľadom na možný vývoj, ak po Šancovej denne prejde cca 60 tis. áut, z toho cca 3 tis. – 5 tis. (bez MHD) v súvislosti s prevádzkou na hl. stanici a cestovaním z nej, tak z hľadiska počtu jázd hrozí nárast o viac ako 50 %,
podľa návrhu ÚP Z CMO severovýchod postupne s dobudovaním jednotlivých blokov zóny sa predpoladal nárast zaťaženosti rozhodujúcich komunikácii (Pražská, Šancova, Žilinská, Mýtna a Radlinského) v roku 2010 na 120 % stavu v roku 2005, rok 2009 túto kvantifikáciu už prekonal, pre rok 2020 sa uvádza nárast až na 200 % stavu v roku 2005, ak to bude iba 250 % môžeme si pogratulovať, aj z tohto pohľadu sú niektoré aspekty stavebného zámeru I.P.R nevyhovujúce a pre život v okolí hl. stanice neprijateľné,
Reakcia na: Karosa2631 #140574:
podľa mňa by na 31/39 stačilo posilniť interval na 5min počas špičky, čiže by L31 jazdila každých 5-10min počas špičky, tak aby so spojmi L39 vytvorili interval 5min. Ja by som Capacity dal určite hlavne a najmä na 21,68,93 a 98. Na L68 to je síce trochu diskutabilné lebo, tam je naplnenosť ovplyvnená tým, že autobusy pri ceste z centra vytvárajú dakedy dvojičky, takže jeden ide plný a za ním hneď poloprázdny. Takisto na L95 niekedy ide plný voz a niekedy úplná pohoda, ale večer po 19:00 do 20:00 je mierne na prd interval, v tom čase by sa hodilo o 2-3 spoje navyše.
Aktualny priklad pouzivania dopytu v Tedome 1104 na L32: pred zastavkou na znamenie cestujuci stlaci stopku. Vozidlo zastavi a vsetci cakaju. Po chvili cestujuci zvoni druhykrat. Nic. Potom cestujuci zozadu krici "vsak som stlacil". Vodic reve "stlac este raz". Cestujuci nechape. Nakoniec vodic otvori vsetky dvere. Krasa...
Reakcia na: Karosa2631 #140568:
to bude vyzerať riadne debilne keď na jednej strane DPB nakúpi 40 predražených slonov a na druhej strane bude žgrlošiť na najväčšom tendri ?
Reakcia na: M3go #140566:
však určite ten článok nepísal nejaký anti-SOR-ista ako ja, takže to bude pravda. A vraj tá "diera" v kĺbe nie je jediný kix na tých SORoch.
Reakcia na: c 744 #140562:
to je pravda, okrem toho je žltá strašne pekná a príjemná farba ☺
Reakcia na: luky133 #140578:
zatial nic nezrusili a aj v tychto chvilach tam vyberaju.
Reakcia na: Mike #140584:
jazdili...
Reakcia na: Karosa2631 #140574:
Aha na k-reporte. A kto to tam napísal? Záhradník? Derkay? Riadieľ divízie autobusy? Či vedúci odboru informatiky a kordinácie dopravy?
Ja som tiež čítal tieto linky v súvislosti s capacity ale predtým dotyčný autor napísal slová "bol by som rád keby zajdili" na 68 a 83...
Reakcia na: M3go #140566:

Což je samozřejmě mýtus vyvolaný pouze šotouši.
Reakcia na: Emo #140581:
Parkrat hej ale tato situacia vznika len pocas rannej spicky. pocas celeho zvysku dna to jazdi tak primerane vytazene. Staci tam normalny klbak a zmensit interval v rannej spicke.
Reakcia na: c 744 #140570:
"Na 68? cooo? Vsak to je totalna hovadina davat tam Capacity."

Ešte si nestál v 68 na schodoch, že? ?
Reakcia na: 810zssk #140579:
To ti neviem povedať začal s tym jeden Pražský vodič. Takže sa to netýka prototypu čo mal po bokoch dieri 🙂
Reakcia na: M3go #140566:
Isto? Neopravili to?
Reakcia na: M3go #140576:
Kačica to nieje, sám som sa viezol v NB18 a išiel som do kĺbu a mal som problém nohu udržať aby mi tam nepadla.
Reakcia na: c 744 #140573:
Keď je to kačica tak prečo bolo niekde pisane že NB18 su nasadzované na linky ktoré nemaju prudke zákruty ?:) počul somto niekde
Reakcia na: Karosa2631 #140572:
Tak aj na 83ke, osobne by som si vybral pre capacity ine linky (61, 93, 39 (bez prejazdov na 31 a 31ka by bola len ako posilova v spickach, nie celodennna) ale ked uz, tak podla mna na 83ke ma capacity vacsie opodstatnenie nez na 68ke.
Reakcia na: Mike #140571:
Tuším že na k-repe som čítal že majú ísť na 83 a 68 a ak niečo ostane tak to na 39/31. Čiže Trnávka, Jurák/Petržka, Petržka. Z toho sa dá vydedukovať že pôjdu na 4DPA čiže časť 83 a celá 68. Ale neviem či je to pravda-ja som to niekde čítal.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.