Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11022740&p1=51737 Fotky zo slávnostného otvorenia 139 a tu je nákres liniek (ešte bez 139) za zmienku stojí to, že Dlhé diely sú teraz pekne prehustené MHD: ? Už len 132 a 136 ? http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=11022116
(Ďalšia) nová linka 139 a slávnostné verejné sebaukájanie pánov AD a BZ pri jej zavádzaní pred dvomi dňami ukázali, že zneužívanie mestskej spoločnosti DPB predsedom jej predstavenstva na politické ciele za silnej podpory primátora mesta pokračuje aj naďalej. Viete si predstaviť, žeby sa toto stalo u nejakej súkromnej dopravnej spoločnosti?
Keď dopravní inžinieri chlastajú v práci:
http://img215.imageshack.us/img215/5057/dsc00029ur.jpg

(ak to tu už bolo, tak sorry)
Kampan na BUSE transparentoch pokracuje: Doma ta caka Romantika...Muzi na stromoch su uz Doma ... ? ?
Retroclanok z vydania novin Smena z roku 1989 a kopu dalsieho:

V Bratislave bude rýchlodráha. Už v roku 1995 (Smena, 6. november 1989)

http://www.sme.sk/c/5096482/v-bratislave-bude-rychlodraha-uz-v-roku-1995-smena-6-november-1989.html

? ? ?
Reakcia na: Zvero #139518:
Rozumne napisane ?
Vzhladom na to, ze sa rozputala diskusia na temy "poskytovanie informacii", "cakanie dobiehajucich", "jazda v predstihu", "zatvaranie dveri pri vystupe osob", to vsetko v rovine vodic vs cestujuci, zareagujem aj ja a budem sa opierat o konkretne pravne normy, ktore sa na to vztahuju:

Poskytovanie informacii (prevadzkovy predpis D 1/3, zakon 8/2009): za jazdy v ziadnom pripade nie, pocas statia na zastavkach, pripadne svetlach....preco nie? ALE - v ramci mojich moznosti a schopnosti. Ja nie som planovac cesty. A urcite nie na ukor toho aby som zdrzoval ostatnych cestujucich tym, ze niekomu budem 2 minuty vysvetlovat ako sa dostat z bodu A do bodu B. Ak mozem, pomozem, som ustretovy najma voci zahranicnym turistom. Ale to, ake otazky kladu niektori cestujuci, to by ste sa divili....to musite zazit, inac nepochopite.

Cakanie dobiehajucich (prevadzkovy predpis D1/3): po zazneni zvukoveho signalu a zavreti dveri a splneni este dalsich par ukonov vodic uz nemusi brat na zretel ziadneho dobiehajuceho cestujuceho a to ani v pripade ze caka na zastavke na signal "volno". Ja osobne dobiehajucich pockam, avsak po "konzultacii" s palubnym pocitacom a po tom, co zhodnotim, kedy a kde bude cervena, ak mam o tom vedomost. Inak ma uz tych par sekund navyse do hrobu nedostane, okrem ineho, hrame sa na cele minuty a nie na sekundy. Aspon na autobusoch.

Jazda v predstihu (D1/3): Zakazana. Je ovsem ticha tolerancia odchodov na +1. Kto pozna vytazenost bratislavskych ciest, realnu preferenciu MHD a hlavne to, kedy plati ktore pasmo chronometraze (jazdit o 7:30 a 11:30 je nieco predsalen ine - a to nie je len o tom), vie, preco to tak je.

Zatvaranie dveri pri vystupe osob: velmi neprijemne. Starsi ludia by nepochybne mali dat znamenie, ze vystupuju, najidealnejsie cez predne dvere, kde ich vodic vidi. Ked cestujuci stoji na schodoch (to skutocne milujem, hlavne pred vystupom), hlavne na tom poslednom uz pre dverach, tak ho vodic nevidi ani vo vnutornom, ani vo vonkajsom zrkadle. Nastastie cez vonkajsie zrkadla je jasne vidno, ci nieco z dveri precnieva. Takze pri zachovani opatrnosti by sa malo stat iba to, ze vodic nejakemu dedovi zavrie pred nosom a samozrejme dostane vynadane.

A last but not least - vodici su zrkadlom cestujucich. To, co k nim pride, logicky aj davaju. Take zazitky, kedy vam cez predne dvere nastupi 6 ludi dodatocne a ani vam nepodakuje (chronicky sa to stava najma na cintorine na slavicom udoli) vas prinutia zamysliet sa nad tym, ci si ti ludia nejaku slusnost vobec zasluzia.

Je vsak na kazdom z nas, ci chceme hadzat vsetkych do jedneho vreca.

A chcel som tym povedat aj to, aby si tu urciti ludia laskavo vyhodili z hlavy ze vodic doslova "musi vsetko" pre nich. Odtial potial.
V utorok sa mi z #1512 naskytol fakt dobrý pohľad ?
Ako sa ide z Vlčieho hrdla smerom na Pálenisko tak tri veci :
- pole, v ňom billboard so Záhradníkom (ako sa zasadí za kvalitnú dopravu) a za ním kolóny áut
Reakcia na: S499.1023 #139437:
no vidis, asi sa mylil. v kazdom pripade ma pozna vyrazne lepsie ako ty, no aj tak mizivo.
Vzdy ma na tebe udivuje ako si dokazes robit nazor na ludi na zaklade prispevkov na diskunom fore...
Reakcia na: Papyr #139508:
metrom az do uzgorodu a este dalej ? ? ? obcas mi je blivno z tohto stavu v state danskom
Reakcia na: no.ev.di. #139503:
Že vraj na 3 roky.
Reakcia na: Jezo #139495:
ano, je to cast z vysutazenych SORov. V oznameni o vysledku sa zial nespecifikuje o ake vozidla ide.
Reakcia na: 810zssk #139509:
Ja som ten článok ani nedočítal do konca, lebo sa mi z neho v polovici urobilo nevoľno.
Reakcia na: 810zssk #139509:
ved jak uplny madar ?
Reakcia na: Jezo #139505:
IDIOTI! Kedy (spolu s Lolom a dalsimi idiotmi) pochopia ze nosny system je HOCICO co zabezpecuje hlavne prepravne prudy ci uz je to metro, elektricka, autobus, alebo konsky povoz.

Dalsie perly ani nema zmysel komentovat:
"Kým sa bude rozhodovať o projekte a o financovaní Starého mosta, mestská hromadná doprava bude ešte viac
zaťažovať Nový a Prístavný most. "
"Okrem toho, že odľahčí dopravu v centre, budú sa dať podľa neho zriadiť aj záchytné parkoviská." (lebo pri elektricke sa nemozu, ze?)
Reakcia na: Jezo #139505:
Metrom do Rajky! ? ? ?
Reakcia na: superstar #139506:
na L21 a L63.
Reakcia na: MacGiver #139502:
a na akych linkach by tie mercedesy mali jazdit?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.