Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Majo #140123:
Viem ale co sa generalkovalo bolo ovela horsom stavea jazdili, ako teraz co sa vyraduju... aj tie nove kratke autobusy teraz sa kupuju bez zlavy..Maju v tom trosku bordel..
Reakcia na: 810zssk #140135:
...sprava, nie strana.
http://bratislava.sme.sk/c/5121912/buducej-doprave-uz-hadaju-stratu.html
Lenze tarifna cast NESTACI (auto je uz dnes drahsie aj tak nim ludia chodia). Kluc je zlepsenie kvality v podobe intervaloveho CP, normalneho linkovania, prestupnych uzlov a podobne.


A este jedna smutna strana. V nocnych hodinach doslo na autobusovej zastavke na letisku Vieden k pobodaniu vodica spolocnosti Slovak Lines, ktory odmietol prepravit cestujuceho (Slovaka) zadarmo. Vodic to prezil a bol osetreny, pachatel usiel.
Reakcia na: MatejBA #140112:
problém je, že by sa tam všetci traja naraz asi nezmestili 😉
Re #140115 luky133: je po voľbách, zvykajte si ?
Re #140119 luky133: jednoducho - keď všetci vystúpia si na konečnej a keď sa všetci rvú dnu, tak si ešte nezliezol z kopca 😉
Re #140121 C734.00: pretože naftove karosy boli v Petržalke a tá predsa nikoho netrápi... keby mala aj cng plničku, určite by tam šupli aj skvosty typu 17xx a či 27xx, teraz čakám, kedy tam v rámci obnovy vozového parku a teoretického príchodu kĺbových busov presunú aj 1512...
ak este nebolo... mozete si kupit priamo od autorov http://www.sashe.sk/KELVEK/detail/ja 🙂
Reakcia na: drink #140124:
neboj to ja viem, ale ci to vedia zodpovedny 😉
Reakcia na: Papyr #140127:
Co sa tyka intenzity. Ked na jednom vozni v suprave padispleje sotva svietia, na druhom su ohniva gula? Pripadne na klbovom vozidle svietia v a clanku a v B nie? zaujiamve, ze tento ukaz je pravidelne pozrovatelny v KE len na emtreste. Buse svieti vsade. Ale to je uz ina tema.
Reakcia na: Valec #140129:
však ale načo by sa podporovali racionálne rozhodnutia? Veď keď mám auto, tak načo budem udávať ako prioritu riešenie MHD tak aby bola čo najmenej bariérová a najmenej zraniteľná, keď tým môžem držať v šachu voličov odkázaných na MHD sľubmi na každé volebné obdobie?! Však na každé volebné obdobie vychádza pomaly iný variant riešenia MHD. Raz majú byť NS MHD vlakové linky, potom metro, potom električka, potom metro-vlak, alebo tram-train... Každý chce byť na očiach a originálny pred voľbami a po nich zrazu jeho originalita končí a začne sa obhajovať ako Ďurkovský, že na to treba viac ako jedno volebné obdobie, že na to potrebuje čas a my ak niečo chceme, tak mu ho jednoducho musíme dať... akurát čo sa za tie 4roky splodí sú nejaké pozliepané parkovacie plochy v meste, nejaká tá rekonštrukcia cesty a koniec, čiže ani tí čo užívajú IAD nemajú 2x satisfakciu, ale nakoniec aj tak väčšiu ako užívatelia MHD.
Reakcia na: no.ev.di. #140120:
Z vlastnej skúsenosti za posledný mesiac ti viem povedať, že v Ružinovej pri obratisku L39 ľahšie prejdem cez trojkoľajnú železničnú trať (aj keď nie je nijako zakrytá) ako cez tú dvojpruhovú cestu. Takže bariérny problém majú niektorí najmä v hlavách.

Re #140123 Majo: Dosť pochybujem, že tie vraky čo od roku 2001 "generálkovali" by tu vydržali dodnes. Takže aspoň nejaký význam to malo.

Re #140125 Ik: Mne (a podľa následných reakcií som nebol sám) tvoj príspevok vyznel ako obhajoba súčasného bordelu. A mám pocit, že to nebolo prvý raz. (Upozorňujem, že je to len pocit, lebo si teraz nespomeniem o čom to vtedy bolo, tak aby som ťa neurazil. Ak ho nadobudnem opäť dám ti vedieť.) ?
Reakcia na: Papyr #140127:
ja poviem len to, že zelenú LED musíš kombinovať s DOT systémom, nakoľko cez deň by si nevidel nič. Oranžová sa používa (celosvetovo) preto, že je to kontrastná farba. Inak by BUSE tiež nevyrábalo oranžové LED displeje. A kombinácia systémov je samozrejme drahšia. Práve preto výrobcovia ponúkajú aj lacnejšie alternatívy v podobe oranžových LED displejov (tak BUSE ako aj MOBITEC, Hannover displays a pod.).
Reakcia na: Nodes #140106:
zelená je skutočne príjemnejšia pre oko (zelená upokojuje, oranžová- farba ohňa - nie). Mne sa tiež viac páči zelená dióda, ako oranžová. A navyše, v prostredí mestskej nočnej ulice vynikne lepšie zelený displej - zelenou sa vo verejnej signalizácii šetrí, aby sa nedala pomýliť so signálom Voľno na semafore. Zato červenú a oranžovú v meste v noci prehliadnete omnoho ľahšie, pretože okrem semaforov je oranžová na blinkroch, majákoch, obrysových svetlách, dopravnom značeni, i pouličné lampy svietia oranžovo. Červená je zas na stretávacích a brzdových svetlách. Ale argument, že za tú istú cenu vybavíš zeleným DOT-LED BUSE jeden voz a oranžovým LED R&G Mielec päť vozov, má tiež niečo do seba.

A ak tí to v noci príliš žiari, tak má vodič pustený denný režim svietivosti, nie je to vada výrobku, ale toho, kto mu nastavuje ovládanie.
Reakcia na: JamaVOku #140100:
presne tento argument som používal aj ja, keď som (pred rokmi) nadával na Prešov, že zo zelených terčíkových transparentov prechádza na oranžové LED-kové. Bál som sa, že za jasného slnečného dňa nebudú čitateľné. Ale sú, takže mi môj argument bol vyvrátený praxou. Totiž tie LED displeje majú dve intenzity žiarenia, silnú na deň a slabú na noc. Ak sa to pustí opačne, tak v noci to ťahá oči a vo dne to nie je poriadne vidno. Ale ak sa to pustí, ako má, je to vždy dobre čitateľné.
Reakcia na: Valec #140088:
?
Ach jaj, píšeš to ako by som za to mohol ja, ale bohužiaľ nič s tým nepsravím, takéto niečo by si mal napísať niekam inam.
Zjavne nechápeš čo som písal. Nikde som nehovoril, že to je v poriadku.
Samozrejme, že by sa to malo pravidelne "opravovať", ale vieš dobre, ako to funguje a silno pochybujem, že si myslíš, že toto je najväčší problém podniku.
Vieš dobre v akom stave sú tie vozy a to, že im nesvieti transparent je úplná maličkosť. ?
Reakcia na: aquila #140122:
Pozemný variant električky nemusí znamenať úrovňové kríženia - cesta môže byť vedená mimoúrovňovo ?
Reakcia na: C734.00 #140121:
Pretože od tých generálnych opráv už ubehol nejaký ten rok a o ich kvalita tiež nebola bohvieaká. Ale načo boli vôbec generálkované, to je dobrá otázka. Odpoveď na ňu pozná zrejme len bývalý generálny riaditeľ Cng. Zachar.
Reakcia na: no.ev.di. #140120:
presne.. jedine coho sa bojim, ze do dokurwia s tym pozemnym variantom a budu urovnove krizenia ciest .. to by fakt pokaslali ..
ze karosy B732 koncia....... nechapem preco generalkovane karosy sa vyraduju, ked volakedy zhnite naftove karosky este stale jazdili do rozpadnutia... to jedno nechapem... tak naco boli generalkovane???? a to vsetko z penaz danovych poplatnikov
Reakcia na: aquila #140116:
ale tak aj tak suverénne v blbosti vedie estákádny variant. V Brne keď som sa viezol električkovými traťami, nikde som nemal dojem, žeby trať delila nejak sídlisko alebo danú oblasť. Ako tu niekto pred časom trefne poznamenal :"Ráno prejdeš pešo ľahšie cez cestu alebo električkovú trať na Račianskej." touto otázkou položil jasne argumenty o bariérovosti električkovej trate na lopatky.
Reakcia na: frenky #140117:
Tak napr. moju zastávku. Dnes ráno boli tak špinavé, že som ani nevidel kde sme. Kebyže nemajú hlásiče tak neviem podľa čoho by som sa orientoval nakoľko keď su plné tak nie je vidieť ani display. ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.