skoda preskoda, ze sa v BA nebudovali elektricky ako v brne .. keby sme mali aspon tieto trate, a maximum z nich riesenych mimourovnovo, tak je to super ..
vsak aj podstatne vacsia agrolemracia ako boston ma vlastne len elektricky a len v CMO sa dostanu pod zem ..
ok, tak ak to trvá dajme tomu dlhšie, tak nestačí na to jeden víkend? Cez víkendy niektoré klbáky stoja, tak prečo to nevymeniť vtedy? Viem, že to nie je taká podstatná časť vozidla, ktorá by znemožňovala jeho výjazd na linku, ale tie transparenty tam asi na niečo sú...kto vie načo ?
ono to len žiari ale určite to nie je jak keď ti auto alebo autobus zasvieti do očí svetlami... Info tabule by mali byť viditeľné a SL je v tomto super, tie nápisy sú čitateľné vždy.
Nemaju zakazane. Ale pre ludske oko je prijemnejsia zelena farba ako oranzova. Plus ked to za tmy ziari jak ohniva gula, tak pohlad na displej nie je prijemny.
koľko z tých plánovaných tratí je ešte vôbec reálnych zrealizovať aj teraz?
Chcem sa opýtať či úsek Hodžovo nám. - Šancová je vedený na tej mape po Banskobystrickej a Žilinskej ulici alebo je celá CMO plánovaná pod zemou? Vidím tam aj trať po Karadžičovej, Jaskovom rade, ktorá pokračuje po Pražskej na Patrónku a cca v trase L34 do Dúbravky.
Tiež ma zaujíma trať na Tomášikovej cez Domové role na Vlčie hrdlo. Len tak si tipnen, že trať vo Vrakuni podľa plánu jak je zakreslená tak dnes tam je kompletná zástavba a je vedená rovnobežne so Železničnou ulicou, ktorá končí cca ako je obratisko Čiližská. Škoda, že sa aspoň niečo z tých tratí nepodarilo postaviť, než sa idioti dali do urbanizácie týcho častí mesta a o Petržalke ani nehovorím. Ostalo nám tu akurát jedno miesto (miesto, ktoré si priam pýta takúto stavbu) na električkovú trať a nájde sa predsa dosť idiotov čo sú proti ? veď väčšie miesto pre električkovú trať ja už neviem kde v tomto meste môžeme nájsť.
V rámci toho secondhandu.. V Londýne skončil akurát kontrakt pre Citará z roku 2002 na troch linkách, kde boli nahradené čerstvými doubledecrami a kraťasmi. Vyháňanie kĺbov z ulíc Londýna má pokračovať naďalej, do roku 2013 resp. 2015 kedy vypršia kontrakty novším vozidlám..
Škoda toho ľavého nástupu, novšie vozy by boli fajn a ani lakovať by sa nemuseli ?
Výmena žiarivky v transparente trvá tak cca 30min. maximálne ? ale skôr si myslím že ako zlá trubica bude zlý menič pre žiarivku lebo ide o dosť poruchový typ ale pomerne rýchlo opravytelný a ľahšie vymenitelný ako trubica.
tak poviem ti aj to, že ja mám nosiť okuliare lebo do diaľky vidím slabšie, ale keď je dobre nasvietený displej na takej CNGéčkovej Karose, väčšinou ide o L31,39,83 a 196 s týmito sa najčastejšie stretávam. Ešte keď došli vynovené TAM-BUSy s R&G Mielec, tými oranžovými displejmi tak to by som videl aj spoza rohu, že tak dobre to bolo vidno ☺ len by som chcel vedieť čo za blbca došlo s nápadom ich dať preč ? oranžová je totálne super farba pre displeje a svieti to jak päsť na oko, tak to má podľa mňa byť.
vieš, keď som na chodníku, ktorý je asi tak 10m od cesty, ešte tu máme stromy a ide autobus, ktorý je takto "označený" tak neviem či mám bežať alebo nie, keď potrebujem napr. ísť na 83 a môže to byť 68, alebo 95, tak budem bežať len aby som si prečítal transparent. To už fakt tie plastové tabule lepšie prečítam z diaľky. A inak čo takto keby tie neónky menili cez víkendy?! Vtedy nejazdia všetky vozidlá a určite viac ako dva dni výmena neónky netrvá alebo áno? ?
"A na druhej strane, vôbec to nie je také katastrofálne, aj bez podsvietenia to je bez problémov vidno. ( keď voz príde bližšie )" no a preto navrhujem aby kazde vozidlo bolo neosvietene sak skoda ziaroviek ?
ach Ik, Ik, Ik, stále to svoje, žiaľ pravdu majú chalani nižšie... ? ?
Re #140091 jurajko: nesnívaj ty toľko, ostaneš prekvapený, všetko ostáva po starom... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.