S metrom na vecne casy a nikdy inak...
"Strana Most-Híd tiež navrhuje vybudovať v hlavnom meste metro, o ktorom sa podľa Tatára hovorí už približne desať rokov a počíta s ním aj územný plán, dnes je súčasťou TEN-T projektu. „Električka nie je nosný dopravný systém, aj keď to tak niekto nazýva. Tým je pre Bratislavu metro popod Dunaj,“ myslí si Tatár."
Starý most by mal byť využívaný, tvrdí Most-Híd http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/stary-most-by-mal-byt-vyuzivany-tvrdi-most-hid.html?page_id=141598
Na čo by nám bolo toľko C-éčok? Však na L630,801 a 901. To dokopy môže byť max 7-8 vozidiel. Inak prečo DPB objednal len C-éčkové SORy a teraz by to mali byť CN-ká? Nemohol už vtedy objednať CNká a nech je to low-entry všetko?
Včera som išiel o 16:55 s L139 a celkom bola využitá. Teda síce to bolo pár ľudí 5-10 (toľko vozí niekedy L180 v úseku Holíčska - Kúp. Matador, aj to len výnimočne, inak je to do 5 ľudí), ale dole ako som vystupoval na Molecovej tak do autobusu nastúpilo asi 7 ľudí, čo je na prvý deň linky slušný výkon a verím, že využitie ešte pôjde hore. Aj tak by ale stačil minibus, aspoň zatiaľ teda. Inak dúfam, že sa pri minibusových linkách ako L35 a 44 odstúpi od 30min. dogmy pri intervale a DPB intervaly vo vybraných časoch skráti na 15-20min. L44 neobsluhuje nejakú záhradkársku oblasť alebo kde sú rodinné domy a ešte keď bude premávať na Kolibu, tak to bude ešte využívanejšia linka. Takisto by mohol DPB uvažovať nad obojsmernou premávkou L35 a L135 zrušiť.
veru, nebolo by to od veci ? hlavne keď L801 má končiť pri ŽST Rajka... ešte dúfam, že bude aj nadväznosť medzi vlakmi ktoré odchádzajú/prichádzajú. Keďže majú pravidelný 1-2hod. interval tak by nemal byť problém to zladiť
Predavacka povie "Je mi to luto, neviem, musite sa spytat na informaciach". A podstatne je ze ide o to ze NEVIE a nie ze NECHCE. Zazil som aj iny pristup, ale tam uz proste nenakupujem. A ja vodicom s tymto postojom vyslovene zelam aby dobre dlho chodili na urad prace pre redukciu MHD pre nizky dopyt..
"Vodiči" - ľudia ako VY = cestujúci! ? začínam mať pocit, že medzi správaním pasažierov a šoférov nie je žiadny rozdiel. Raz na L98 s BB-Karosou šiel nejaký maniak a to doslova! Už na Žehrianskej trúbil na jedno auto jak o život, cez retardéry sa neunúval moc spomaliť. Potom pri zjazde na Betliarsku zas vytruboval na 4-kolku pričom sa nič nedialo, šofér pokračoval vulgarmizmami, rázne to zamieril smerom k Bzovíckej, tam zas konflikt s nejakým šoférom IAD, trúbenie, nadávky... chcel som ísť k Technopolu, že tam mám okrem 92,95 a 99 aj 83...vystúpil som na Ľubovnianskej a šiel L99. Dúfam, že si šofér počas cesty dal nejaké sedatíva alebo sa upokojil... ?
No konečné dobrý príklad, v hypermarkete sa máš opýtať na informáciach kde čo majú, tá predavačka to podľa mňa ani nevie ? Už sa k tejto téme nebudem vyjadrovať
Ak si vodič, tak pri mojej najbližšej návšteve DPB mi to môžeš povedať do očí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo
"Strana Most-Híd tiež navrhuje vybudovať v hlavnom meste metro, o ktorom sa podľa Tatára hovorí už približne desať rokov a počíta s ním aj územný plán, dnes je súčasťou TEN-T projektu. „Električka nie je nosný dopravný systém, aj keď to tak niekto nazýva. Tým je pre Bratislavu metro popod Dunaj,“ myslí si Tatár."
Starý most by mal byť využívaný, tvrdí Most-Híd
http://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/stary-most-by-mal-byt-vyuzivany-tvrdi-most-hid.html?page_id=141598