Reakcia na: 810zssk #139297:
Magistrát mohol urobiť z pozemku na Brečtanovej záchytné parkovisko a namiesto toho, aby autá cez víkendy okupovali celý Kamzík tak, že sa tam nedá pohnúť, mohla byť zavedená víkendová linka medzi Kolibou a Kamzíkom. Spolu s regulovaným parkovaním a víkendovým zákazom vjazdu na Kamzík to mohlo výrazne napomôcť ukľudneniu individuálnej automobilovej dopravy tam, kde nemá prakicky čo hľadať.
vlado13
RW konštrukciou boli nahradené 4 polia cestného mosta v dĺžke 320 m, OK železničného mosta je celá vymenená, pochádza z Vítkovických železiarní, bola projektovaná, vyrábená a osadená ako riešenie bez časového obmedzenia,
OK cestného mosta je mimoriadne cenná práve tým, že je to jediná RW sústava, ktorá ešte slúži,
dočasný ženijný most vyzeral aj v rokoch 1945 - 46 inak, taký most slúžil na technické zabezpečenie bojovej činnosti, keďže most začali opravova 6.8.1945, už pri príprave dobre vedeli, že nebude slúžiť pre zabezpečenie bojov na pravej strane Dunaja, opravu dokončili 24.1.1946 s tým, že mal podľa vtedajších pomerov plnohodnotnú mostovku pre cestné vozidlá a nie pre bojové,
podľa mňa odporúčaný variant pre výber náhrady za Starý most je to najmenej vkusné, čo Alfa04 navrhla, taká silueta pri predstave pohľadu po toku Dunaja pred mostom Apollo a pri pohľadu proti toku pred Novým mostom vôbec nechýba