Magistrát mohol urobiť z pozemku na Brečtanovej záchytné parkovisko a namiesto toho, aby autá cez víkendy okupovali celý Kamzík tak, že sa tam nedá pohnúť, mohla byť zavedená víkendová linka medzi Kolibou a Kamzíkom. Spolu s regulovaným parkovaním a víkendovým zákazom vjazdu na Kamzík to mohlo výrazne napomôcť ukľudneniu individuálnej automobilovej dopravy tam, kde nemá prakicky čo hľadať.
Já si myslím, že veškeré úvahy o zbourání Staérho mosta a postavení něčeho nového na jeho místě je jen zdržovací taktika, jak nic nedělat a jak nakonec tu TT na pravý břeh Dunaje nepostavit. Už je to trapné. 10 let se mělo stavět, nebo dokonce již jezdit a je to pořád na bodě nula. Pokud se dá využít současný most, tak ať se využije, i kdyby měl být bilionkrát otřesnější. Zas tak ohavný není. Opravit, položit koleje a jezdít. To se dá zvládnout během jednoho roku. Už to mohlo být za ty měsíce opravené a dneska se tam mohly pokládat koleje. I v Zimbabwe by byli rychlejší.
Tak ako taku urazku, ako som dnes zo strany DPB zazil, som este nezazil To co si uz ten Chruno Gärtner dovoluje? 6621 na 33 Tak to je vrchol ... (berte to s rezervou ? )
Na 99-nu boli vypravované nie SOR-ky BN 9.5, ale B 9.5.
Boli tam dva zásadné problémy kvôli čomu mali meškania.
Jeden bol ten, že dvere sa zatvárali extrémne pomaly ( čo je typický znak SOR-ky ). Avšak na na 99-ne to nebolo veľmi vhodné, keďže zastávok je tam pomerne veľa a v krátkych vzdialenostiach.
Druhá vec bolo to, že ľudia sa vďaka kapacite SOR-ky poriadne potlačili, čo tiež neprispelo k zrýchleniu cestovania.
príbeh Starého mosta je ukážkou, keď most má slúžiť ako tunel,
ak by si mesto chcelo vziať príklad z riešenia havárie Reichsbrücke, to by bola paráda, z jednoúrovňového by mohol vzniknúť dvojúrovňový most, kde koľajová doprava by bola schovaná v spodnej uzavretej úrovni, tak je riešený Prístavný most,
ako všetky riešenia, aj toto by malo viacero ale,
v danom priestore je možné taký most vybudovať iba za cenu mimoriadneho stúpania k nivelete hornej úrovne, pre chodcov by to bolo šplhanie, pre koľajovú dopravu by to chcelo niečo na model ozubnicovej železnice a autá tam snáď nechceme,
zostaňme nohami na zemi, nechajme súčasný jednoúrovňový nehavarovaný Starý most opraviť a ešte dlho bude môcť slúžiť
"jeho povodna zivotnost bola 15 rokov, je zazrak, ze este drzi pokope "
a to je ďalší dôkaz toho, prečo by mal ostať zachovaný - fakt, že "kedysi" sa stavalo tak, že to bez problémov o viac ako 300% prekročilo plánovanú životnosť, je určite zaujímavý... vďakabohu, že ho nestavali rusi, možno by tu už nebol a nedohadovali by sme sa, či ho nechať alebo strhnúť...
Re #139324 MacGiver: keď môžu byť tamy denne na 80tke, tak potom pokojne aj Ik na 30/37
čo som si všimol, tak L99 občas mešká aj keď tam je Ikarus 415, takže by tam mohli potom byť aj SORy.
Kam by, ale potom išli Ikarusy 415? Na L30 a L37 ísť nemôžu, keďže sú z Petržalskej vozovne. ? ?
apelujem na trvalé zrušenie zástávky Avion-Ikea smerom na letisko: a čo tý ludia čo sú zamestnancami Avionu a Ikea? čo tam chodia autobusmi,však to budú musieť na letisko, tam si počkať na spomínané linky a potom vystúpiť na zástávke Avion-Ikea smerom z letiska do mesta.
ten most v sturove/ostrihome nie je najidelanejsie postaveny.. ak by sa nebodaj dostavalo vodny stupen nagymaros, tak tadial neprejdu vacsie lode ... ale to je o inom..
preco ja by som s tym nemal problem to pomenovat hociako, a ani by som neprotestoval proti tejto novej variante ..
ad premena mostu .. pozri si historiu reichsbrücke vo viedni ..
Re #139320 vlado13: az taketo detaily som zase nevedel, len stale to ma pramalo spolone s povodnym mostom a teraj je to len tunel pre magoriat.. za tu sumu co navrhli na rekonstrukciu sa da postavit novy most.. a pritom este stale nikto neukazal ani definitivne plany...
inak alpha 04 ponukla aj variantu ferenc jozka.. len magoriat ju nedal do vyberu ako nedal ani do vyberu tu variantu co som sem dal ja ...
skratka dali tie najhorsie varianty, aby mali aliby ..
Má zmysel aj cez pracovné dni. Jednak hore pri konečnej je liečebný ústav, kam sa musia dostať ľudia (personál, pacienti, návštevy) a jednak v tej oblasti pár ľudí aj býva.
je to inak,
RW konštrukciou boli nahradené 4 polia cestného mosta v dĺžke 320 m, OK železničného mosta je celá vymenená, pochádza z Vítkovických železiarní, bola projektovaná, vyrábená a osadená ako riešenie bez časového obmedzenia,
OK cestného mosta je mimoriadne cenná práve tým, že je to jediná RW sústava, ktorá ešte slúži,
dočasný ženijný most vyzeral aj v rokoch 1945 - 46 inak, taký most slúžil na technické zabezpečenie bojovej činnosti, keďže most začali opravova 6.8.1945, už pri príprave dobre vedeli, že nebude slúžiť pre zabezpečenie bojov na pravej strane Dunaja, opravu dokončili 24.1.1946 s tým, že mal podľa vtedajších pomerov plnohodnotnú mostovku pre cestné vozidlá a nie pre bojové,
podľa mňa odporúčaný variant pre výber náhrady za Starý most je to najmenej vkusné, čo Alfa04 navrhla, taká silueta pri predstave pohľadu po toku Dunaja pred mostom Apollo a pri pohľadu proti toku pred Novým mostom vôbec nechýba
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe