Komunisti budú na kampani šetriť. "Nebude toho veľa. V rámci kraja to nebude ani cena jedného bilboardu," povedal Marton.
Radšej by si mohli zobrať lopaty, a ísť to metro stavať. To by bola kampaň. A ani by ich veľa nestála, však taká lepšia lopata nemôže byť drahšia ako prenájom billboardu na mesiac. ?
Re #139125 citelis: Jasné, a ešte zlúčiť s linkami 35, 135 a 36 a bude z toho riadny vymeták. ?
Re #139135 Ik: Dve? Tak to jedno z nich sa dosť často objavuje na linke 94 resp. na iných linkách premávajúcich po Panónskej.
dočasne (t.j. do skončenia výluky v tuneli pod hradom) mohla byť L133 posilnená na dvojnásobnú kapacitu s tým, že polovica spojov (t.j. interval 12/-/12//-) by premávala od Chatama Sófera na Zochovu a tam sa točila (ako linky končiace pod Nový mostom, keď je maratón v meste - tak ako kedysi S-47) a potom druhá polovica spojov (12/-/12//-) by premávala klasicky k SND. Takto posilnená L133 by mala racionálne odôvodnenie, ale inak to je jasné jak päsť na oko o čo ide.
Neviem na čo by to bolo dobré na Valašskú, okrem toho, žeby to vyhovovalo mne (potom by som možno aj volil Záhradníka? ). Najlepšie by bolo tú linku predĺžiť k VN, keď už. No myslím, že takéto spojenie Patrónka-CSÚ-Molecova by nebolo veľmi využívané.
Ja som tak rozmýšlal nad L233, určené spoje L133 by šli cez zochovu, povraznícku, racianske mýto, krížnu na autobusovu stanicu a späť. Nebolo by to zlé a aj súbežnosť by bola menšia.
Prosím vás možte mi niekto vysvetliť ako ovplyvní linka 32 zlepšenie prístupu k cintorínom, keď vôbec nechodí okolo žiadneho cintorína, v informáciach sa piše že bude mať zlepšený interval, ja to zas vidím na predvolebnú kampaň...
tá L139 mohla byť posunutá L38 a aspoň by to tý zosnulý mali blízko, rovno z krematória na cintorín.
Ale píšu to tam - jeho hlavnou náplňou je v súčasnosti dispečing. A napriek tomu, že už x rokov je len brigádnikom, je major Špricka ešte stále najlepším vodičom trolejbusu v Bratislave, na Slovensku a v ex-Československu. To je úctyhodné.
10 rokov? A na to si ako prišiel? S GO je životnosť autobusu 12 - 14 rokov. Podľa obsiahlosti GO.
A neverím tomu, že si skutočne myslíš, že 412-ky by sa mali vyradiť z premávky!
To, že v iných krajinách vyraďujú 6-ročné vozy je síce pekné, ale my žijeme v Bratislave a na to určite nemáme (zatiaľ).
ci sa ti to paci alebo nie 10rocny voz nema v premavke co hladat a je uplne jedno ci to je 1512, ikarus 4x5 alebo 412. To ze polka vozoveho parku DPB su pojazdne historicaky je hanba!
Pokiaľ je Ikarus 412 starý voz, tak mi prosím ťa povedz čo sú zač krátke plyňáky! Tie budú oslavovať 20 rokov a niektoré majú už aj to za sebou.
Čo je na tých vozoch také obstarožné! V čom sú také "staré" od ostaných vozov! V Bratislave je 10 rokov pre autobus prvá polovica "života"
"nezná mapu, ďelá machra" Samozrejme, že vidíš jednu 412-ku na 80-ke, pretože robí službu 99/10! A to znamená, že ráno je na linke 80, a potom 99, a potom N80!!!
Popri nových Soroch, Citelisoch a Tedomoch asi nie sú nove, však? Keď má vozidlo 9-10 rokov je asi obstarozne.
Inak na 99 jazdi len jeden nízkopodlažný ikarus. Druhý jazdieva tuším na L80, včera bol na L94
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Radšej by si mohli zobrať lopaty, a ísť to metro stavať. To by bola kampaň. A ani by ich veľa nestála, však taká lepšia lopata nemôže byť drahšia ako prenájom billboardu na mesiac. ?
Re #139125 citelis: Jasné, a ešte zlúčiť s linkami 35, 135 a 36 a bude z toho riadny vymeták. ?
Re #139135 Ik: Dve? Tak to jedno z nich sa dosť často objavuje na linke 94 resp. na iných linkách premávajúcich po Panónskej.