Viete že Petr Pokorný ako jediný vodič trolejbusu z Česka a Slovenska získal titul medzinárodného majstra dvakrát po sebe ? História súťaží sa začala v Ústí nad Labem v r. 1991. Bratislava sa účastnila až od r. 1992 a Pokorný tam obsadil 2.miesto. zo 45-tich
sútiažiacich, prvý bol domáci vodič-brigádnik. Družstvo z Bratislavy tvorili ešte páni Mello a Baumann . Vtedy to bol pre bratislavčanov velký úspech, všetci traja sa dostali do finálových jázd. Petr Pokorný pri vyhlasovaní výsledkov zožal ovácie od všetkých prítomných /okrem domácich/,lebo im to natrel. A videli ste jeho pridelený trolejbus ? Aj s partnerom ho mali "vyglancovaný" tak, že na podlahe sa dalo obedovať.
Kde sú tie časy.
sútiažiacich, prvý bol domáci vodič-brigádnik. Družstvo z Bratislavy tvorili ešte páni Mello a Baumann . Vtedy to bol pre bratislavčanov velký úspech, všetci traja sa dostali do finálových jázd. Petr Pokorný pri vyhlasovaní výsledkov zožal ovácie od všetkých prítomných /okrem domácich/,lebo im to natrel. A videli ste jeho pridelený trolejbus ? Aj s partnerom ho mali "vyglancovaný" tak, že na podlahe sa dalo obedovať.
Kde sú tie časy.
Ik
A neverím tomu, že si skutočne myslíš, že 412-ky by sa mali vyradiť z premávky!
To, že v iných krajinách vyraďujú 6-ročné vozy je síce pekné, ale my žijeme v Bratislave a na to určite nemáme (zatiaľ).