Prečo to chceš sakra tahať cez krematórium. Ešte raz opakujem. Spojenie ZB-DNV je takmer tak potrebne ako linka 36. a k tomu by ta linka podla tvojich predstav zozrala aspon 22 vozov. Uplne zbytocne
Ty si fakt debil. Rozmýšľaš ty vôbec niečim? Načo by bola prevádzka tejto linky v 6-minútovom intervale v špičke v useku ZB-DNV? A nemysli si že by bolo normálne keby bolo v CP 150 x poznámok typu
f1 - ide po Opletalovu
f2 - ide po Tesco Lamač
a7 - cez prázdniny nezachádza do ZB
a9 - cez prázdniny nezachádza na Kramáre
b14 - každý pondelok párneho týždňa ide len po Opletalovu
a pod. ?
Lepšie je mať viac liniek ako 200 poznámok... takisto aj zlúčenie 20+22 by bola blbosť. A 42, oblastné označovanie ti niečo hovorí?
Medzi DNV a ZB by stačila linka s jedným vozom na trase
Jána Jonáša-VW, Jána Jonáša, Poľný mlyn, Československých tankistov, Záhorská, Záhorská Bystrica a späť s intervalom 30-60-30-60. A možno by nebolo treba žiadnu, aj tak, nikto by tým necestoval.
Teraz napíšeš že si robíš srandu a potom ti ja niečo poviem
Tak by sa spojili linky 20,22. A vznikla by linka 42 ? .Trasa Záhor Bystrica-Opletalova-Pri Kríži-Žatevná-Damborského-Tesco Lamač-Patrónka-Nár onkolog.ústav.
Zastávka "Ungator" smer BA je tá pred Penny Marketom? Lebo 901-ka tam CP nemá...
A zaujímavé, že linky VOR aj Slovak Lines nazývajú zastávku pri Hofferi, Bille atď. "Steinerweg", ale DPB "Plaffenbergweg". Pritom je to presne tá ístá.
Re #138891 kuko1: Ak by už nejaký "záhradník" takú "potrebnú" linku presadil, tak by mala ísť aj cez Devínsku Novú Ves, aby vzniklo priame spojenie Záhorská Bystrica - DNV.
kašli na to. Dúbravskú cestu treba dať do takého stavu aby sa dalo po nej prejsť cez Polianky do Dúbravky presmerovať tadiaľ L34 alebo 83, pre obnovenie obsluhy Polianok. Nové linky v BA nejak špeciálne netreba. Ak tak nejaké minibusové linky do ťažšie dostupných oblastí, prípadne menšie úpravy v trasovaní liniek, inak nič viac.
Len tak mi napadlo, vo Wolfsthali a Hainburgu je signál? A v Chorvátskom Grobe? A čo Topoľové? Vie niekto vymenovať, kde v BA signál nie je? Raz som tu čítal, že na konečnej na Železnej studničke nie je.
podľa mňa je zbytočnosť viesť trať na Štefanovičovej a I. Karvaša na povrchu 600m (meral som na Google Earth) a robiť tak dva vjazdy pod povrch - jeden pred Kýčerského a druhý pri Fazuľovej.
ešte raz sa ťa opýtam nakoľko si zjavne odignoroval čo som sa ťa pýtal! Ako si predstavuješ situáciu na Nám. 1. mája, keď IAD pôjde namiesto cez Štefánikovu práve cez Nám. 1. mája a k tomu si ešte prirátaj smer Kollárovo nám. - Ul. 29. augusta a Kollárovo nám. - Mickiewiczova a IAD z Palisád. Ja som za podporovanie MHD ale nie za paralyzovanie dopravy v centre mesta.
presne takú trať som navrhoval ibaže s menšími odlišnosťami :
od Hlavnej stanice cez Hodžovo nám. - keďže mohí z nás by radi opäť zažili električku cez Štefánikovu ale nikto kompetentný nie je schopný to presadiť a ani ochotný už vôbec nie... zastávka Hodžovo nám., ďalej Kamenné nám. - AS - Dulovo nám. - Prievozská (prímestské linky SL) - Prievoz (križovatka, Tomášikova x Gagarinova) - Cintorín Ružinov - Vrakuňa, BILLA - Dudvážska - ŽST. P. Biskupice (napojenie na trať 131 v stanici). Ďalej by som umožnil napojenie trate za Dúbravkou na trať 110 a pokračovanie do novej zastávky "DNV, sídlisko" s konečnou v ŽST DNV a za Dúbravkou vetvenie trate s pokračovaním do Lamačskej brány, takže súpravy by striedavo premávali DNV / Lamačská Brána
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kuko1
Agátovu a tie zástavky pri záhorskej som tam nedal schválne.