SOR najprv zobral zákazku od BA, resp. uchádzal sa (myslím, že ako jediný, hoci sa mohlo aj Iveco s Crosswayom uchádzať a Solaris s Urbino 10 + ďalší výrobcovia ponúkajúci vozidlá do 11m) a uspel. To ešte nevedel, že uspeje aj v "boji" o Prahu. A tak mu môže byť nejaká Bratislava ukradnutá keď si objednáva ročne 10-20 vozidiel a vysúťažiť nevie viac ako 100ks vozidiel. Sa nedá porovnať ani koľko SORov má Bratislava a koľko ich bude mať Praha. Samozrejme, že aj lojalita výrobcu voči zákazníkom robí meno, ale však DPB sa nejak nesnaží a SOR kľudne môže venovať aj 100% výrobnej kapacity na Pražské SORky. Neverím moc SORu nakoľko je v tom J&T, čo je rovnaká skur.... mafia ako Penta (už sa neviem dočkať kedy nás bude J&T dávať na súd o ťažké milióny, tak ako to robí teraz Penta ? )
Ale tu ide o to, ze to je hrozne pomale - napr potvrdzovaciu SMS z USA, s vygenerovanym 15 miestnym heslom dostanem do 1 minuty, zato SMS listok z Bratislavy obcas nedostanem ani polhodinu po objednavke. Proste mohlo sa to lepsie urobit a myslim si, ze krok v pred by bolo, kebyze sa za oznaceny listok pocital cas "zaevidovania" objednavky, nie, kym ju vygeneruje, urci nejaky cas a posle spat (kde moze byt rozdiel aj viac ako 1 minutu)
Je jedno, koľko to trvá. Ak raz sa niekto preukáže platným lístkom, tak by nemal platiť pokutu, nech začala kontrola kedykoľvek. Ak chce niekto cestovať načierno, tak tak cestuje, v Bratislave je to veľmi jednoduché. V tomto prípade si DPB buzeruje platiacich cestujúcich, nie tých, čo cestujú načierno.
Ad obchod:
Áno, keď platíš kartou tak si SMS príde hneď. Hneď ako zúčtovacie centrum zaregistruje odrátanie platby z účtu ti posiela SMS. Doručenie SMS tak trvá pár sekúnd. Avšak keď platíš za SMS lístok, tak medzi tým, čo SMS odošleš a tým kým ti lístok príde musí najskôr A SMS preposlať tvoju objednávku mobilnému operátorovi, ten overí či je vôbec lístok možné predať a výsledok vráti do A SMS odkiaľ ti príde odpoveď (lístok alebo zamietnutie). A toto zrejme trvá nejaký čas, asi tie 2 minúty.
Čiže ak chceš porovnávať s platbou v obchode (výberom v bankomate), tak si porovnaj celý čas od podania karty pokladníčke až po začiatok tlače potvrdenky.
Re #138811 Mike: Neverím, že by všetko to čo som popísal bolo možné za 1 sekundu. Však ani výpis o doručení SMS mi tak rýchlo nepríde.
Re #138835 no.ev.di.: Na koľko rokov má Praha rozložených tých 600 vozidiel? Na 8? Myslíš, že SOR má výrobnú kapacitu 75 vozidiel ročne?
ja si nemyslím, že SOR má kapacitu aby vyrábal pre Prahu (ten objem čo si Praha objednala) a pre Bratislavu naraz. Aj keď Praha nemusí bez prestávky zadávať objednávky, ale ak sa púšťajú do obnovy VP razantnejšie ako náš DP, ktorý ešte ani Meďáky Capacity neobjednal, tak neviem veru kedy sa dostanú Bratislavské SORky na rad.
ja vidím ten problém, že Nám. 1. mája už nejde nikam rozšíriť, a keď prirátaš objem IAD prichádzajúci od Kollárovho nám. kde sa zbiehajú autá z Radlinského, Ul. 29. augusta a Záhradníckej, tak som zvedavý ako to všetko pretlačíš cez Nám. 1. mája. Navyše, IAD od Štefánikovej bude stále prúdiť aj keď obmedzená ale bude, k tomu ešte IAD z Palisád a je po eufórií. Mýtna by sa musela od NBS ku Kollárku podstatne rozšíriť, (tak ako si povedal - 4 pruhy)aby bola ako tak prejazdná. V smere STU (Strojnícka fakulta - Hodžovo nám.) by s prejazdom nebol taký problém, ale v opačnom smere už áno, tam sa tvoria kolóny aj teraz. Po odklonení IAD zo smeru Zochova - Štefánikova na Nám. 1. mája - Štefanovičova by kolóny boli ešte väčšie ako sú a končili by kdesi na Zochovej, resp. pod, keď si hovoril, že Staromestská by sa zapustila pod terén a ústila by až pri prezidentskom paláci.
takže zo zastávky pri SAV sa ukázala dnešná zastávka - prínos nula,
zrušenie nadchodu je úplná blbosť, ted aspoň podľa môjho zmýšľania - strata bezpečného priechodu, varti všekých pošlete na priechod pred Vanekom? veď to bude ešte horšie, ako v časoch, keď sa prechádzalo priamo na hranici krožovatky od SAV k bývalému parčíku,
zastávka na Hodžovom nám. uprostred komunikácie, ďakujem pekne, pravdepodobne aj zrušené ľavé odbočenia na Palisády, alebo ľavé odbočenia z Palisád na Nám. 1. mája? všetko sa tam akosi nepomestí,
zmnena smeru jazdy na Čajkovského nič nerieši, chýba návrat z Čajkovského a Leškovej do tunela, aby sa dalo ísť na Pražskú, alebo tak im treba, ak môžu mať jeden úsek Leškovej zaslepený a vracať sa odtiaľ späť, tak môžu obehnúť niekoľko blokov a po 2 - 3 km sa pripojiť na konci z Radlinského na Starohorskú a šup hore Štefanovičovou do tunela a na Pražskú, ešte tak vedieť kde by sa to na Pražskej vynorilo zpod zeme, aby sa to nepobilo s naprojektovanou prestavbou Pražskej v rámci projektu IPR,
to o tuneli od Staromestskej až po I.Karvaša a 4.och pruhoch som čítal, ale kde sa tam zmestí aj výstupná rampa na povrch s pripojením pred SRo alebo naopak pred NBS? iba za cenu búrania a búrania, že ten zámer 4-och pruhov by važadoval likvidáciu zóny pred budovami STU, proste chcete dva tuneli alebo jeden súvislý, to už môžeme urobiť tunel pre tranzit na Pražskú aj pod Štefánikovou,
Prečo by sa na nás mal vysrať? Však môže byť rád, že bude dodávať do Prahy aj do Bratislavy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo