Citajuc prispevky o vcerajsej nehode elektricky, postupne zistujem, ze nemam celkom jasno v tom ako sa pracuje s rucnym radicom. Zaujimama najma to ci ked sa radic posunie od polohy 'jazda', tak ci nejaka pruzina vyvija tlak, kt. tlaci paku naspat do neutralnej polohy a teda ci pri stalej jazde je nutne pridrziavat paku alebo nie. Druha moznost je ze sa jednoducho paka radica posunie do nejakej polohy a tam potom zostane a na presun do polohy 'brzda' ci 'vybeh' ju treba znova presnut?
A je v tychto elinach (T6, T3S, K2S) nejako riesena bdelost (podobne ako v zel.masinkach, alebo nie) ?
A je v tychto elinach (T6, T3S, K2S) nejako riesena bdelost (podobne ako v zel.masinkach, alebo nie) ?
Riko
ak to myslíš vážne, tak potom nechápem, že električka nemá také istenie že po opätovnom zapnutí prúdu je opäť pod prúdom. To sa mi nezdá, pretože hociaké primitívne el. zariadenia, to majú z hľadiska bezpečnosti vymyslené tak, že ich musíš manuálne znovu nahodiť, nie aby sa po zapnutí prúdu samovolne spustili (napr cirkulárka)