Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #138151:
Aha, na Skalité som zabudol. Ale tam sa dokonca pred elektrifikáciou jazdilo s postrkom aj príprahom.

Nejde o nijaký zákaz jazdy nákladného vlaku na sklone 25 promile. Pokojne by tam mohol ísť. Lenže ak by mal v čele laminátku, tak by mal normatív hmotnosti S 500 ton, kdežto cez ÚNS pri rovnakej rýchlosti S 1400 ton. Čiže aby si cez tunel previezol rovnakú záťaž, ako cez ÚNS, musel by si ju rozdeliť na trojnásobný počet vlakov, alebo používať postrky a príprahy, čo je dosť neekonomické.
Reakcia na: vlado13 #138150:
Prečítali by ste si láskavo aj nasledujúci príspevok, kde je presný citát TEŠ, namiesto toho, aby ste len vyrývali?
Reakcia na: no.ev.di. #138169:

Posledné spoje vychádzajúce z obratísk okolo jedenástej sú ešte o.k., ale niektoré električky (napr. L9) vyrážajú na poslednú jazdu pred ôsmou...
Reakcia na: luky1 #138167:
Tak počas večerných hodín to nie je taká tragédia, to už väčšina ľudí nejde nikam za prácou, aj keď sú aj výnimky. Na hovno je napríklad cestovať počas sedla pracovných dní. Ľudia ešte chodia do práce, alebo po vybavovačkách a jazdí sa jak počas víkendov až na linky, ktoré cez víkendy nepremávajú. Čo sa týka ubratia z neskorovečerných spojov, tak niesme jediné mesto kde denná MHD končí poslednými spojmi vychádzajúcimi z obratísk o 23cca. Ale je pravda, žeby to mohlo byť aj lepšie! A to zvlášť spoplatnenie nočnej dopravy, tak to je svinstvo par excellence a on si to dokáže s úsmevom jemu typickým obrániť. Divím sa kde sa v tom človeku naberá toľko tej drzosti a chorého sebavedomia. ?
Reakcia na: 810zssk #138166:


Ďakujem za lichôtky. Vážim si Tvoj názor a súhlasím s ním. Ak by som nebol to, čo spomínaš, tak už dávno jazdím do roboty autom ako väčšina mojich kolegov a nezostávam verný MHD...
Reakcia na: AAA #138160:


Dokázal to vďaka skrytému zdražovaniu, keď za zdanlivo nezmenenú cenu cestovného poskytoval cestujúcimu stále menej. Myslím tým redukciu spojov, najmä vo večerných hodinách... Viem o čom hovorím, mám odložené cestovné poriadky z minulých rokov a sem-tam si ich porovnám so súčasným stavom.
Reakcia na: luky1 #138138:
Aj by som ti povedal ze si debil na druhu, ale ty si debil minimalne na tridsiatudeviatu a este aj to treba vynasobit stovkou.
Reakcia na: AAA #138160:
Ked cena ropy padla pod polovicu od "Jeho" nastupu, tak ani nevedel ako sa tie vydavky na PHM sami znizili.
Rovnako skoro nijak neobnovili vozopark, napriek nepatrnej obmene vozoparku a stale sa zmensujucej prepravnej kapacite. Nezabudnime im, ze gro noviniek vo vozoparku bolo precizne naplanovane a dodane az teraz pred volbami.
Oni velmi dobre kalkuluju s vymletostou dnesnej populacie bez pamate ?
Reakcia na: AAA #138163:
aj Slovnaft ju myslím využiva
Reakcia na: drink #138161:
Tá trať musí ostať pre napojenie prístavu (ŽST Pálenisko).
Reakcia na: Valec #138147:
Ale na druhej strane po zavedení SMS lístka sa znížil počet nedobrovoľných čiernych pasažierov, ktorí nemali lístok, lebo si ho nemali kde a ako kúpiť.
Reakcia na: no.ev.di. #138159:
Práve preto, že sa trať postupne ocitá v mestskej zástavbe, ju predurčuje pre S-Bahn. Preto dúfam, že sa nič rušiť nebude. ?
Reakcia na: luky1 #138138:
Napriek všetkému negatívnemu znížil o dosť miliónov ročne stratu DPB.
Reakcia na: drink #138158:
ale úsek Astronomická - Nové Mesto musí zostať kvôli trati 131
Reakcia na: ufo #138157:
OK. Inak, počujem prvýkrát, že trať ÚNS-BNM je problém. Niekto usiluje o jej zrušenie?
Reakcia na: drink #138154:
Vyslovil som názor, že v prípade výluky a pod. Pôvodne bola reč o tom, či tam vôbec prejdú diaľkové vlaky... Navyše trať ÚNS-BNM sa stala problematická, lebo sa ocitla v mestskej zástavbe. (To isté, prečo sa kedysi rušila filiálka-Nivy-Most ČA). Nová trať bude bez priecestí, bez kolíznych bodov.
Ešte raz opakujem, že aj viedenská S-bahn Stammstrecke má aj pravidelné nákladné vlaky, od nového GVD aj všetky EC z Břeclavi.

Re #138155 no.ev.di.: Naozaj? Vo Viedni na Mitte ešte nikoho neporazilo, keď tadiaľ prejde 2x1116 s prázdnou súpravou poľských Wapiek od uhlia z Leobenu...alebo Nexák s autami...
Reakcia na: MatejBA #138140:

1) Logo samotné nie je zlé, je celkom sexy (pripomína polohu 69, len partneri sú chrbtami k sebe), jeho zmena však nebola až taká nutná a vyvolala náklady (napr. prenálepkovanie všetkých vozidiel atd.) , ktorých výšku môžeme iba hádať. Väčšina firiem vo svete si svoje logo váži, čím staršie, tým viac, a nemení ho s každou zmenou predsedu predstavenstva.

2) Zatrávnenie koľajových zvškov v masovejšom merítku si podľa mňa mesto v súčastnosti nemôže dovoliť, lebo peniaze potrebuje na dôležitejšie veci. Ak ho však zaplatia developeri, to je iná vec ... beriem to

3) Predajňa lístkov na Obchodnej bola dosť využívaná a nemyslím si, že dve také predajne v centre by boli zbytočné. Ale hlavne pokladám za nehospodárne, že takýto lukratívny priestor už pol roka leží ladom, nech už patrí DPB alebo mestu.

4) V MHD sa určite urobilo aj veľa dobrého, ale skôr vďaka iným ľuďom ako je súčasný predseda predstavenstva DPB.

Prepáčte mi, že tu hlavne kritizujem, určite niekedy aj pochválim. Zatiaľ to však netreba - Záhradník sa dostatočne chváli aj sám...
Reakcia na: drink #138154:
nákladné vlaky pôjdu cez Prístavný most a ÚNS, nepôjdu cez AS, však to by ľudí od rachotu v stanici pod zemou asi porazilo... stačí keď cez Hl.st. prechádza nákladný vlak a najlepšie je keď ho pošlú popri nástupišti...
Reakcia na: ufo #138151:
Mohol by si vysvetliť, PREČO by mali v tuneli jazdiť aj nákladné vlaky, bez ohľadu na to, či je to možné, alebo nie?
Reakcia na: vlado13 #138150:
"15 : 6 = 2,5 x 3 = 7,5 x 2 = 15" - Tento výraz by si zaslúžil Nobelovú cenu za matematiku a logiku ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.