Už by sa hodilo ukončiť túto offtopic debatu - trať cez ÚNS sa neruší. Dvojičky? Si zaspal dobu? Načo také zastaralé HDV, navyše dvojdielné s výkonom menším ako 189,1216...? A o nákladnej doprave som písal, že v prípade výluk a možno niečo pravidelné - nie všetko. Ale končím na túto tému, tu to má byť o MHD.
keby sme mali k dispozícií niečo ako sú Dvojičky - rad 131 - pre napájanie 25Kv 50Hz tak by mohli ísť aj cez tunel ale ťahať nákladnú dopravu tam kde je predpokladaná hustá osobná doprava je somarina. Síce sám nedúfam, že tam nebude tak hustá ako niektorí blázni básnia, ale predsa. Od toho tu máme trať cez Prístavný most a ÚNS. Určite je podľa mňa 3min interval somarina, ak si to niekto namýšľa len z dôvodu, že sa tu bude stavať moderná trať po zemou za ťažké milióny. Ak je hento dôvod toho, že sa má x-násobiť dopyt po železničnej doprave tak je to fakt, ktorý nemá vôbec zmysel. Ďalší dôvod je určite ej choromyselná predstava Slávika, že celá Petržalka pôjde do mesta vlakom ? Železnice určite niesú tak štedré aby vypravovali prázdne vlaky. Takže podľa mňa do taktu vlakov zo smeru TT do Petržalky cez Filiálku sa vložia vlaky prichádzajúce zo smeru Galanta, ktoré majú mať interval 30min (myslím) a aby bol interval 7-8min počas celej špičky tak by sa vložili dva spoje do hodiny z N.M. do Petržalky, resp. s pokračovaním do Rusoviec a Rajky.
tak "první vlašťovku" nízkopodlažného typu 26xx na 88čke som už dnes ráno videl...
Re #138090 MatejBA: "aj tych predrazenych 40 kusov je uspech na DPB a pre BA- ale co je naozaj dobre je, ze bude celovozova klima" ad1/nie je to úspech DPB, ale BZ & co., s.r.o. a ad2/ si si istý, že tá klíma bude aj pustená?
Re #138120 TeBeCe: takže DDtriumvirát Zahradník-Kadnár-Derkay sa rozrastá o "náhradníkov"?
Re #138117 boxcar: BAnoviny, č.32/2009 (1.10.09) strana 1 (citelisy): "v priebehu niekoľkých dní ? dorazí do BA ďalších 19"
Banoviny31/2009 (24.9.09) strana 1 (méďovia): "podarilo sa mu nájsť 10 mercedesov, ktoré by mohli byť ? v BA 5. októbra 2009..."
Jeden taký inteligent mi raz vysvetľoval, aké úžasné je mať baráky na mieste toho vyrúbaného lesa na Krasovského. A dodnes sa tam nič zásadné neudialo, hlavne že sme prišli o nie zanedbateľnú zalesnenú plochu vďaka jednému "geniálnemu" návrhu pána billboardov. ?
Predajna na Obchodnej bola vyuzivana. Ale v sucasnosti nemam pocit, ze by to predajna v podchode nezvladala. Skor mam pocit, ze s vynimkov par hektickych dni to v klude zvladaju. A este k tomu bol zavedeny nakup elektriceniek cez internet, co odlahcilo predajne. A dalsia vec, nebola medzitym otvorena predajna v Mlynskej doline?
Aha, na Skalité som zabudol. Ale tam sa dokonca pred elektrifikáciou jazdilo s postrkom aj príprahom.
Nejde o nijaký zákaz jazdy nákladného vlaku na sklone 25 promile. Pokojne by tam mohol ísť. Lenže ak by mal v čele laminátku, tak by mal normatív hmotnosti S 500 ton, kdežto cez ÚNS pri rovnakej rýchlosti S 1400 ton. Čiže aby si cez tunel previezol rovnakú záťaž, ako cez ÚNS, musel by si ju rozdeliť na trojnásobný počet vlakov, alebo používať postrky a príprahy, čo je dosť neekonomické.
Tak počas večerných hodín to nie je taká tragédia, to už väčšina ľudí nejde nikam za prácou, aj keď sú aj výnimky. Na hovno je napríklad cestovať počas sedla pracovných dní. Ľudia ešte chodia do práce, alebo po vybavovačkách a jazdí sa jak počas víkendov až na linky, ktoré cez víkendy nepremávajú. Čo sa týka ubratia z neskorovečerných spojov, tak niesme jediné mesto kde denná MHD končí poslednými spojmi vychádzajúcimi z obratísk o 23cca. Ale je pravda, žeby to mohlo byť aj lepšie! A to zvlášť spoplatnenie nočnej dopravy, tak to je svinstvo par excellence a on si to dokáže s úsmevom jemu typickým obrániť. Divím sa kde sa v tom človeku naberá toľko tej drzosti a chorého sebavedomia. ?
Ďakujem za lichôtky. Vážim si Tvoj názor a súhlasím s ním. Ak by som nebol to, čo spomínaš, tak už dávno jazdím do roboty autom ako väčšina mojich kolegov a nezostávam verný MHD...
Dokázal to vďaka skrytému zdražovaniu, keď za zdanlivo nezmenenú cenu cestovného poskytoval cestujúcimu stále menej. Myslím tým redukciu spojov, najmä vo večerných hodinách... Viem o čom hovorím, mám odložené cestovné poriadky z minulých rokov a sem-tam si ich porovnám so súčasným stavom.
Ked cena ropy padla pod polovicu od "Jeho" nastupu, tak ani nevedel ako sa tie vydavky na PHM sami znizili.
Rovnako skoro nijak neobnovili vozopark, napriek nepatrnej obmene vozoparku a stale sa zmensujucej prepravnej kapacite. Nezabudnime im, ze gro noviniek vo vozoparku bolo precizne naplanovane a dodane az teraz pred volbami.
Oni velmi dobre kalkuluju s vymletostou dnesnej populacie bez pamate ?
Ale na druhej strane po zavedení SMS lístka sa znížil počet nedobrovoľných čiernych pasažierov, ktorí nemali lístok, lebo si ho nemali kde a ako kúpiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stevo
Rovnako skoro nijak neobnovili vozopark, napriek nepatrnej obmene vozoparku a stale sa zmensujucej prepravnej kapacite. Nezabudnime im, ze gro noviniek vo vozoparku bolo precizne naplanovane a dodane az teraz pred volbami.
Oni velmi dobre kalkuluju s vymletostou dnesnej populacie bez pamate ?