Reakcia na: ufo #138151:
Aha, na Skalité som zabudol. Ale tam sa dokonca pred elektrifikáciou jazdilo s postrkom aj príprahom. Nejde o nijaký zákaz jazdy nákladného vlaku na sklone 25 promile. Pokojne by tam mohol ísť. Lenže ak by mal v čele laminátku, tak by mal normatív hmotnosti S 500 ton, kdežto cez ÚNS pri rovnakej rýchlosti S 1400 ton. Čiže aby si cez tunel previezol rovnakú záťaž, ako cez ÚNS, musel by si ju rozdeliť na trojnásobný počet vlakov, alebo používať postrky a príprahy, čo je dosť neekonomické.
luky1
1) Logo samotné nie je zlé, je celkom sexy (pripomína polohu 69, len partneri sú chrbtami k sebe), jeho zmena však nebola až taká nutná a vyvolala náklady (napr. prenálepkovanie všetkých vozidiel atd.) , ktorých výšku môžeme iba hádať. Väčšina firiem vo svete si svoje logo váži, čím staršie, tým viac, a nemení ho s každou zmenou predsedu predstavenstva.
2) Zatrávnenie koľajových zvškov v masovejšom merítku si podľa mňa mesto v súčastnosti nemôže dovoliť, lebo peniaze potrebuje na dôležitejšie veci. Ak ho však zaplatia developeri, to je iná vec ... beriem to
3) Predajňa lístkov na Obchodnej bola dosť využívaná a nemyslím si, že dve také predajne v centre by boli zbytočné. Ale hlavne pokladám za nehospodárne, že takýto lukratívny priestor už pol roka leží ladom, nech už patrí DPB alebo mestu.
4) V MHD sa určite urobilo aj veľa dobrého, ale skôr vďaka iným ľuďom ako je súčasný predseda predstavenstva DPB.
Prepáčte mi, že tu hlavne kritizujem, určite niekedy aj pochválim. Zatiaľ to však netreba - Záhradník sa dostatočne chváli aj sám...