Reakcia na: hoppusmark #137915:
áno ale myslím, že keby sa to platilo tak by sa šoféri aj premohli, každé EURO navyše je doma dobré a to málokto poprie a myslím, že dnes môže byť človek len rád ak je nejaká práca. Alebo nemusel by to ponúkať len vodičom. Kľudne by tá ponuka mohla platiť pre celý DPB alebo aj brigádnikov. Dakto by ich dostal pod palec, na jedného šéfa skupiny (pracovník DPB) asi tak 9 ľudí (3autobusy) a hor sa na to. Skrátka by hneď aj kvalitu odvedenej práce kontroloval pracovník DPB a nebolo by to na svete čo máme teraz : autobus po "hĺbkovom" čistení je skôr ako po hĺbkovom zanedbaní
vlado13
k navrhovanej trase len toľko, už viackrát som písal, že línia Pražská - Patrónka - Lamač - DNV s prepojením na Dúbravkú časť trate by bol dobrý príspevok mesta k lákaniu cestujúcich na MHD, problémom je však projekt Prestavba prednádražia (IPR Slovakia), ktorý ráta s takou úpravami Pražskej a príjazdu električiek do druhého suterénu zo Štefanovičovej, ktoré vylučujú koľajové spojenie medzi Pražskou a hl. stanicou, ak z Pražskej majú byť pripojené (t)busy do prvého suterénu,
bolo by teoreticky možné spojenie, ale musel by to byť dosť dlhý tunel a vo väčšine trasy medzi Patrónkou a hl. stanicou aj veľmi hlboko uložený, s najväčšou pravdepodobnosťou by sa musel raziť, čo by stálo mimoriadne veľa peňazí,
aký-taký zmysel by som videl, ak by sa zmenil koncept križovatky pod hl. stanicou a vzniklo by spojenie aj so súčasnou traťou na Štefanovičovej, možná je aj alternatíva "popred" hl. stanicu v suteréne,
najväčším problémom Bratislavy je, že chýba seriózna dlhodobá vízia dopravnej obslužnosti, ktorá by vznikla kompromisom medzi názormi odborníkov a verejnosti a postupne by sa napĺňala jednoltivými projektmi, bez ohľadu na typ investora,