Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #137500:
A kde sa dajú nájsť oblasti Viedne podľa čísiel? Teda myslím, kde zistím, kde sa nachádza oblasť 1, 2, 3,...,8?
Reakcia na: Preßburg.Germane #137498:
Aj u nás má občiansky hlas váhu, ak bývaš na DD. ?
Reakcia na: drink #137529:
Ja si nezvyknem hľadať spojenie na mape.
Reakcia na: no.ev.di. #137487:
Povedal by som, že tie zákony sú také aké sú, lebo málokto z tých, čo ich píše, rozmýšľa trochu ďalej.
Reakcia na: no.ev.di. #137479:
Aha, tak testovák najskôr. Ten, čo bol u vás v Máji. Asi sa zas ide niekde testovať. 🙂

V Nitre sa to hemží testovačkami od SORky. Premával tu plynový NBG12 ( http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3882224476/), potom ešte jedna NB12 biela (neoverená informácia), testovací pre Prahu ( #3000), teraz je na autosalóne jedna NB18 ( http://www.flickr.com/photos/mathulo/3969576130/) a veľmi zaujímavý bus CN 13.5. Veď viac k-report http://www.k-report.net/discus/messages/2484/11639.html?1254496541 ?
heh, k mudrym vyjadreniam dopravneho inspektoratu k MHD pripajam aj jedno k cyklistickej doprave:
http://bratislava.sme.sk/c/5043237/cyklotrasy-pribudaju-len-po-kuskoch.html

„Dospeli sme k záveru, že cestička pre cyklistov na Trenčianskej nie je súčasťou žiadnej cyklotrasy a cyklisti ju využívajú minimálne," tvrdí Peczár. „Prispieva k tomu aj fakt, že voľba bicykla ako alternatívneho druhu dopravy a využívanie cyklotrasy nie je permanentné v každom ročnom období a nepriaznivé poveternostné podmienky v zásade neumožňujú využitie tejto dopravy."

hlavne ze vo Viedni funguje cyklisticka doprava vo velkom, tam je asi uplne ine pocasie ako v BA ?
"Dobrý záhradník, lepší kraj" - tak toto je už moc 😃
Reakcia na: S499.1023 #137518:
Ja mám jeden dôvodík na oddelené číslovanie t-busových a a-busových liniek. Keď sa chcem niekam dostať v cudzom meste, snažím sa nájsť spojenie skôr t-busom, pretože je oveľa väčšia pravdepodobnosť, že jazdí často. Iná možnosť je oddelené číslovanie tzv Metrobusov - nosných autobusových liniek s hustými intervalmi (napr. Berlín - Mxx). Je dosť nepríjemné, ak si na mape nájdem spojenie, a na zastávke zistím, že autobus jazdí 2x za deň. ?
Reakcia na: Ámos #137526:
neviem ... mozno nezvyk
Reakcia na: no.ev.di. #137524:
hej hej, lebo obyvatel z hornej marikovej uz od svojich 5 rokov vie, ze v Bratislave oznacujeme od 1-19 elektricky a ked pojde na vysoku skolu tak si bude pamatat, ze ked bude chciet ist elektrickou musi hladat na oznacnikoch cisla 1-19. To, ze su niekde kolajnice a ze po nich jazdia autobusy ale bez pneumatik je irelevantne. Dolezite je cislo!
Reakcia na: MatejBA #137523:
Co je na tom divne? Je to len cislo. Cinania tam miesto toho maju obrazok. Myslis, ze riesia momotiny, ze autobusy musia byt v inom kaligrafickom style ako elektricky?
Reakcia na: MatejBA #137520:
A to už by na čo bolo šotodobré?
Reakcia na: Ámos #137521:
Ale električky je treba od autobusov v číslovaní separovať! Trolejbusy a autobusy nájde človek na jednej zastávke, ale napr. električky s B+T nie. Preto je fajn, že električky majú vymedzený čísedlný rad a tak by to malo ostať. Takto by bolo vždy treba dodávať keď niekomu budeš radiť, že "musíš ísť električkou číslo..." takto ak povieš číslo 1 až 19 je jasné, že ho treba hladať na električkovej zastávke. Prípadne by sa kľudne električky mohli označiť aj písmenami. Určite viac ako 32 električkových liniek BA mať nikdy nebude ?
Reakcia na: Ámos #137521:
skor by som rozdelenie urobil stylom 1-10 elektricky, 11-20/29 tbusy a 21/30-99 abusy - presda len, je trochu divne, ak mas L28 bus, L29 tbus a L30 elektricku (trosku chaoticke)
Reakcia na: S499.1023 #137518:
tak teda potom ako linky číslovať??? V IDSJMK sú MHD linky číslované električky (1-13), trolejbusy (25-39) a autobusy (40-99), potom nasledujú REGIO busy číslované od 200 po 999, tie už sú však číslované podľa oblastného označovania liniek. Takže je to individuálne dosť ako je zrejmé.
Reakcia na: MatejBA #137520:
a naco? osobne nerozumiem ani potrebe oznacovat elektricky od 1-19 a autobusy od 20-199.
ako je to historicky prenos a bolo by hlupe to menit, no aky je rozdiel ci linka cislo 5 je 5ka alebo by bola 27 alebo oznacena trebars DR (Dubravka-Raca). Stale to bude rovnaka trasa, rovnaky interval, voziaca rovnaky pocet ludi, za rovnake prachy aj naklady.
Reakcia na: no.ev.di. #137517:
Ono kludne nech su dane medzi abusove linky tbusove, ale nech su potom na zastavkach oznacene inak (napr abusove by boli klasicke, ako teraz a tbusove by mohli mat okolo napr cerveny ramik)
Reakcia na: S499.1023 #137516:
no ked suhlasis s hentym vyrokom, proste musis byt bratislavsky nevzdelany nacionalisticky hulvat ? ?
Reakcia na: no.ev.di. #137517:
To je podľa mňa argumentáci na vode. NORMÁLNY človek sa orientuje podľa čísla linky, nie podľa toho, či ten autobus má na streche palice. Alebo ty, keď chceš ísť z ASMN na Dolné Hony, tak proste vlezieš do prvého trolejbusu?
Oddelené číslovanmie trolejbusových liniek je proste blbosť, úplne rovnaká ako oblastné číslovanie. Týmto diskusiu končím.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.