zaujímavé. S použitím tejto politiky sa potom dá veľmi čudovať Prahe, keď tam je sms lístok relatívne lacnejší, ako jeho papierový variant. Oba stoja 26 Kč, ale papierový lístok platí 75 min. cez pracovné dni a 90 min. po nociach, cez víkendy a sviatky, zatiaľčo sms lístok platí 90 minút vždy. Ako to ten DPP robí? Zabudli im povedať, že na tom prerábajú, alebo im natoľko ide o rozšírenie sms lístka u verejnosti?
dovolím si poznamenať, že nástup s bicyklom do štandardnej pražskej T3 alebo T6 mi trvá asi 15-20 sekúnd vrátane uloženia bicykla do stabilizovanej polohy. (v Prahe sa ukladá na zadnú plošinu.) Výstup je ešte rýchlejší, asi 5 s. Ver, že nástup a výstup s bicyklom (do vysokopodl.električky) zaberie menej času ako nástup a výstup s kočíkom.
áno sťažujú si, ale kto je dnes úplne spokojný?
k navrhovanej trase len toľko, už viackrát som písal, že línia Pražská - Patrónka - Lamač - DNV s prepojením na Dúbravkú časť trate by bol dobrý príspevok mesta k lákaniu cestujúcich na MHD, problémom je však projekt Prestavba prednádražia (IPR Slovakia), ktorý ráta s takou úpravami Pražskej a príjazdu električiek do druhého suterénu zo Štefanovičovej, ktoré vylučujú koľajové spojenie medzi Pražskou a hl. stanicou, ak z Pražskej majú byť pripojené (t)busy do prvého suterénu,
bolo by teoreticky možné spojenie, ale musel by to byť dosť dlhý tunel a vo väčšine trasy medzi Patrónkou a hl. stanicou aj veľmi hlboko uložený, s najväčšou pravdepodobnosťou by sa musel raziť, čo by stálo mimoriadne veľa peňazí,
aký-taký zmysel by som videl, ak by sa zmenil koncept križovatky pod hl. stanicou a vzniklo by spojenie aj so súčasnou traťou na Štefanovičovej, možná je aj alternatíva "popred" hl. stanicu v suteréne,
najväčším problémom Bratislavy je, že chýba seriózna dlhodobá vízia dopravnej obslužnosti, ktorá by vznikla kompromisom medzi názormi odborníkov a verejnosti a postupne by sa napĺňala jednoltivými projektmi, bez ohľadu na typ investora,
Re #137844 S499.1023:
urobím výnimku a zareagujem
takých, čo by chceli prepájať DD s Devínom je asi viacero, najradšej cez Kráľovu horu, v rámci UŠ Devína a ÚPN BA 2007 zmeny a doplnky č. 2 už územie plánujú čiastočne zastavať, potom prídu s neodbytnou požiadavkou na MHD a zokruhovanie,
všetci Devínčania od radosti vyskočia z (pred)kožky, keď sa budú môcť povoziť cez DD a vychutnať krásy Molecovej, H.Meličkovej, ..., navyše tak 15 - 20 min. a hlavne návštevníci a "obyvatelia" lesa si nebudú vedieť vynachváliť tú zlepšenú dopravnú obslužnosť, umožní im migrovať medzi Devínom a DD,
poznám úžasnú skratku - hore na "vežu" a dole z nej, oproti ceste po rovine má viacero výhod, človek získa veľký prehľad o dianí tam dole a čas na premýšľanie ?
predstavy o jednoduchých predstavách druhých máte Vy,
nepísal som, že vrstvy zvršku nemajú byť oddelené od vrstiev výplne, buďte takí láskaví a nedomýšľajte si, čo nepíšem, divím sa, že vôbec reagujete na moje príspevky, keď podľa Vás som sa zabudol v minulom režime, doprave nerozumiem a nie sú mi cudzie výmysly a nezmysly,
Ved zhruba tadial pojde tunelom ten koridor, kde by mali chodit aj regionalne vlaky tak v ramci BIDky by to mohlo byt vyriesene v buducnosti... ja som sice za stavanie elektricky ale mozno by to bola zbytocne duplicita ked ju treba aj na inych miestach...
Za prvé, figurovanie v obchodnom registri neznamená žiadny "flek", za druhé tých pozícií môže zastávať aj niekoľko súčasne a za tretie tie záznamy sú tam duplicitne (Mgr. a PhDr.)
Ad. meno: On niekde spomínal že ma mat krátke A, ale do rodného listu mu napísali Á a preto to tak niekedy používa... niečo také.. mne napriklad tiež do polovice preukazov píšu dlhý ypsilon aj keď ho tam nemám mať
Möj švagor je zhodou okolností tiež Zahradník (s dotyčným televízno-dopravným mlamodyjom nemá NIČ spoločného, žadne, ani vzdialené príbuzenstvo, pokiaľ sme zistili ? ) a tiež mu všade vytrvalo píšu Záhradník.
Trolejbusy v Nemecku sa vo veľkom rušli hlavne po prevrate. Už dlhý čas sú tam stabilne 3 prevádzky - Solingen, Esslingen, Eberswalde a žiadna z nich sa nechystá na rušenie.
Rakúšania nech si robia, čo chcú, ich pseudoekologické cítenie najlepšie dokumentuje postoj k jadrovej energetike.
Vieš, ono tu nejde len o cyklocesty a ich (ne)využívanie. Po meste sú mizivé možnosti normálneho pohybu s bicyklom - niet ho kde zaparkovať, o čo ho uzamknúť, zastaviť sa niekde na kávu alebo pokecať pri koláči ako cyklista je u nás v meste takmer nemožné, ak nie je leto a nesedíš niekde na terase... A mnohé aj fungl nové cyklocesty (tie výhradne pre cyklistov, nie kombinované s chodcami) sú niekedy kľučkujúcim labyrintom, lebo na výhodnejšie situovanú cyklocestu ako chodník sa razom nasťahujú chodci, psíčkari (konkrétne napríklad cyklocesta Antolská). A myslím, že je jasné, že ak bude mráz a poľadovica, alebo "len" prietrž mračien, nebude využitie permanentné...ale prečo by nemala byť možnosť? Ja napríklad jazdím celoročne a určite nie som v meste jediná...
Nový prepravný poriadok čosi nové umožňuje, dovolím si ale pochybovať, či sa táto vcelku veľmi sympatická novinka ujme s porozumením.
Vysvetlím:
1. zatiaľ je cestovať s bicyklom umožnené počas víkendov a sviatkov. Predpokladám, že sa tu odhaduje asi menší počet cestujúcich, v reále je však plných 8 vozov z 10tich.
2. máme žalostne málo NP vozidiel - vynášať bicykle po schodíkoch, ktoré sú v prestárlych vozoch v žalostnom stave bude neveľmi praktické.
3. nemám pocit, že teraz sa cez voľné dni do MHD pohrnú cyklisti. Ak to celé pojmú realisticky, bude takéto cestovanie s dávkou stresu, pretože naložiť bicykel/kle (rozumieť vyteperiť ich cez tri schody) a uložiť sa s nimi nie je polminútová záležitosť.
4. Predpokladám konflikty. Nový prepravný poriadok nijak nešpecifikoval "úroveň" prepravovaného bicykla - takže cítim z toho zazeranie cestujúcich na mokré kolesá, ktoré niekomu môžu zašpiniť drahý kabát, sťažovanie sa cestujúcich vodičovi, ak niekto nastúpi so špinavším bicyklom, konflikt platiaci cyklista, ktorý bude povinný uvoľniť svoje miesto kočíku, čiže vystúpiť.
5. Ako reálnu skupinu cestujúcich s bicyklom si viem predstaviť akurát rodinu s deťmi = detské bicykle. Pravoverný biker takúto možnosť nevyužije. A ak bude mať čo do toho povedať aj vodič, neviem, či aj niekto unavený alebo s defektom bude riskovať tlačenie bicykla na zastávku, a bude podľa pravidiel odmietnutý vodičom, lebo bude plno, lebo bude kočík....
K Baumaxu by ani nebolo treba,stacilo by po APOLLA 1,2 ( len zase neviem kde by tocili ) .Ale rozhodne bude treba dačo zriadit, možno to odľahčí aj tá linka,čo sa plánuje urobiť z Letiska cez ASMN k New Bridge. (Tipujem L60) ?
no hej, ak aj pri AS MN ešte dorastie to čo tam stavajú (neviem čo to je), tak bude dobré možno rovno uvažovať o električkovej trati Šafárikovo nám. - Dostojevského rad - Karadžičova s napojením na trať na Krížnej a dalo by sa tak vynikajúco cestovať na Trnavské mýto a nie len L78 (ktorá už prešla niekoľkými oslabeniami intervalu) a aj to cez pracovné dni.
Pritom funguje zatiaľ len AS MN, ale keď aj otvoria TWIN SHITY a EUROVEU, tak počet áut narastie o milión percent, počet cestujúcich detto ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Z