L22?! A po jej zrušení by ako chodili ľudia z Patrónky na Kramáre?! To ako môžeš porovnávať stálicu, rokmi overenú linku, ktorá ešte prebrala funkciu po L49 s volebnou L133. Kvôli tej poondiatej L133 komplikujú cestovanie invalidom na L88 a 96. Viem čo hovorím, videl som ako sa nestačila pani s dcérou na vozíčku diviť, že došla na L96 Karosa B741 CNG...
mal som tú česť ísť L51...nádherne blbá trasa v úseku Hálkova - Polus ? dakto by umrel keby L51 zastavovala tam kde L50. Ak by dakto chcel vedieť tak Polus má aj druhú bránu rovno pri prechode k zastávke kde stoja L98 a 50, fakt čistý amaterizmus toto a som myslel, že si robí dakto srandu keď som to videl na mape a ste mi to tu hovorili, alebo aspoň som dúfal, že je to odstránené. Nestačím sa diviť aké magoriny dokáže DPB vyprodukovať ? mimochodom tá obchádzka je des, sme sa posúvali po 10m, ba ani to nie, bezohľadní šoféri áut, neuhnú autobusu ani o mm ? a navyše SOR B 9.5 z roku 2005 #3528 a teda zvuk motora, alebo čo to bolo z popod podlahy ako keby bus prežil desaťročie ?
Devím som použil ako príklad, kde by to išlo, ale "cena" by bola neúmerná, neviem, či je dôležitý hodinový údaj, ak jedna premáva len v špičke a druhá celý deň,
čo taká L22, ktorá má súbeh aj s električkami, aj s t-busmi, tá má asi tých % súbehu dosť na porovnanie s L133,
tým nechcem povedať, že L133 je šťastným riešením, ale pre DD to má funkciu "odmeny" za roky trpezlivosti, iste, B.Z. za to očakáva svoju "odmenu", ale taký je už život v malom meste a KV i s DD to je také naše malé mesto - naši volia našich a len tých príšelcov, za ktorými stoja naši rodáci, najlepšie takí, čo sú 3. generáciou bývajúcou tu u nás,
no v BID sa teda toho riadne pomenilo a nejde mi do hlavy prečo na Záhorí je presne 13 tarifných pásiem s jednou dedinou, 7 má dve dediny/obce... naproti tomu v rade 5xx sú len Svätý Jur, Vištuk a Blatné osamotené v pásme, v ostatných zónach sú osamotené len Bernolákovo, Ivanka pri Dunaji, Hurbanova Ves, Rovinka a Vlky. Pri Ivanke a Bernolákove ma napadá otázka, že ako tie dve dediny čo sú od seba minimálne vzdialené mohli tí magori dať do dvoch separátnych pásiem?!
Trať bola plánovaná 20 rokov, ale s tým variantom, že bude napojená na zvyšok teda je logické, že tam musia stále premávať aj autobusy lebo v BA nemáme duobusy, ktoré by dokázali premávať napr. na 32... Tie "duobusy" tam jazdiť nemôžu... To, že je 133 je zase iný problém...
Predvolebna kampan Branislava Zahradnika pripomina primatorsku kampan Andreja Durkovskeho spred niekolkych rokov. Ani by som sa necudoval, ak by sa manekynsky ksicht pana predsedu a multifunkcneho troj-poslanca coskoro objavil nielen na billboardoch (platenych "nezistnymi priatelmi"), ale aj na kazdom stlpe v Bratislave...
Dámy a páni, toto tu ešte nebolo!!! ? Dnes som šiel dojazdom 9ky do Jurajovho dvora a pri Poluse nastúpila cestujúca s otázkou "To teraz chodia odtialto električky priamo do Ružinova?" ? ? ?
Opravte si info o presmerovani L51. Nahradna zastavka Europska vzdelavacia akademia nebola zrusena a je zriadena v oboch smeroch na krizovatke Nobelova-Odborarska.
Vymeniť by ich netrebalo pokiaľ viem, len v miestach kde sú drevené pražce (tých je len pár ks) a samozrejme trebalo by ten trávnik odvodniť nakoľko je vo väčšine betónový povrch.
S tym ma napadla otazka: Ake narocne je zatravnit existujuce otvorene trate, napriklad Karlovesku/Raciansku? Staci vysypat zeminu a polozit travu? Ci treba aj upravit trat, nebodaj uplne vymenit spodok?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo