S tym ma napadla otazka: Ake narocne je zatravnit existujuce otvorene trate, napriklad Karlovesku/Raciansku? Staci vysypat zeminu a polozit travu? Ci treba aj upravit trat, nebodaj uplne vymenit spodok?
Nie. Ale argumentovat tym ze "percentualne je subeh kratsi" je somarina.. Navyse som presvedceny ze keby dlhorocne 28 a 29 koncili na Riviere a teraz by ich predlzili do centra tak nadavas..
Ja si zase myslím, že propagácia hromadnej dopravy nie je na škodu (aj keď je to len vedľajší produkt politickej propagandy ? ).
Chcelo by to show k projektu električkovej trate do Petržalky s vizualizáciami, simuláciami, urbanistickými návrhmi, modelom (1:1?) "vysúťaženej" nízkopodlažnej električky.
Chcelo by to show k preferencii MHD s konkrétnymi riešeniami kritických miest a prezentáciou dosiahnutých výsledkov ? .
Chcelo by to show k dopravným a architektonickým návrhom nových prestupných terminálov.
Chcelo by to show k BID.
My chceme show!
nie, ale je chore, ked kritizujes 133 so subehom a pri L29 a 28 ti to nevadi - pricom od noveho mosta je ten subeh "neopodstatneny" (na 133) na kolko zastavka mala scena je trochu dalej ako Safarikovo - a to, ze ma subeh na molecke v useku 200m je hrozne
Ináč súdruhovia s DPBZ sa použili a posilové spoje teda ten čo býval o 6:52 presunuli dve resp. minútu pred odchod o 6:59 s tým, že pri Molecke už išli obe 133 za sebou a boli obe naplnená tak na 70%... ?
ide o to, či to nie je také pokrytectvo ako u náš, že ex-riaditeľ si len vymení funkciu s niekým a ďalej vykonáva funkciu darmožráča v štruktúrach DP...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peto3700
To som teda zvedavý. Ale tam by to bodlo, lebo pred tou opachou od strany cesty nebudú ani stromy. ?