Nie. Ale argumentovat tym ze "percentualne je subeh kratsi" je somarina.. Navyse som presvedceny ze keby dlhorocne 28 a 29 koncili na Riviere a teraz by ich predlzili do centra tak nadavas..
Ja si zase myslím, že propagácia hromadnej dopravy nie je na škodu (aj keď je to len vedľajší produkt politickej propagandy ? ).
Chcelo by to show k projektu električkovej trate do Petržalky s vizualizáciami, simuláciami, urbanistickými návrhmi, modelom (1:1?) "vysúťaženej" nízkopodlažnej električky.
Chcelo by to show k preferencii MHD s konkrétnymi riešeniami kritických miest a prezentáciou dosiahnutých výsledkov ? .
Chcelo by to show k dopravným a architektonickým návrhom nových prestupných terminálov.
Chcelo by to show k BID.
My chceme show!
nie, ale je chore, ked kritizujes 133 so subehom a pri L29 a 28 ti to nevadi - pricom od noveho mosta je ten subeh "neopodstatneny" (na 133) na kolko zastavka mala scena je trochu dalej ako Safarikovo - a to, ze ma subeh na molecke v useku 200m je hrozne
Ináč súdruhovia s DPBZ sa použili a posilové spoje teda ten čo býval o 6:52 presunuli dve resp. minútu pred odchod o 6:59 s tým, že pri Molecke už išli obe 133 za sebou a boli obe naplnená tak na 70%... ?
ide o to, či to nie je také pokrytectvo ako u náš, že ex-riaditeľ si len vymení funkciu s niekým a ďalej vykonáva funkciu darmožráča v štruktúrach DP...
Zaujímalo by ma, že dokedy plánuje DPB v spolupráci s magoriátom robiť tie trápne show ako bolo nedávno pri každej príležitosti zmodernizovanie nejakej K2S, zakúpeniu hrbáčov od SORu a Citelisy, ktoré sem došli nie vďaka snahe DPB o modernizáciu vozového parku ale doslova zasiahnutím vyššej moci - vďaka tomu, že jeden dopravca nedostal licenciu = keby ju dostal, tak by žiadne Citelisy neboli. Tak ma zaujíma, že dokedy sa budú robiť tieto show, či keď DPB zakúpi náhodou nejaké klbáky tak to naženie komplet na Hviezdoslavovo ? pri dodávke 30-40ks klbákov by to vyzeralo zaujímavo ?
5 dverí, je úplne zbytočný fakt pre ktorý by sa nemal autobus kupovať. Keďže dobre vieme (aj ty to vieš) ako sa robí naša MHD - ak si cestujúci nedávajú pomaly umelé dýchanie, tak spoj nie je využitý. Takže pokiaľ nebudú vo vedení DPB ľudia, aj v jeho štruktúrach ľudia čo si stoja za tým čo povedia (nie, že každý rok sa menia vyhlásenia o tom aké tendre budú, na koľko kusov, aké typy a akým systémom sa bude uberať linkovanie,atď...) tak takéto vozidlá sa sem vyslovene hodia a nielen na L31+39. Napríklad aj L68 (vystupujúci na EUBA,v Ovsišti a Nivách by ti vedeli povedať prečo by padli vhod 5.dvere), L93 (prestup na Zochovej, Hodžko, Aupark), L98, L21. Na L95 by to bolo vhodné pre rýchly výstup z vozidla a možnosti stihnúť električku, v opačnom smere pre ľudí prestupujúcich na Farského na L84/99. Určite sú ale závažnejšie veci na autobuse ako to či má alebo nemá 5 dverí a síce : spoľahlivosť, údržba, cena, kvalita, design+ ochota výrobcu dodávať náhradné diely a ostatné veci čo ocenia DP a cestujúci.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
drink
Chcelo by to show k projektu električkovej trate do Petržalky s vizualizáciami, simuláciami, urbanistickými návrhmi, modelom (1:1?) "vysúťaženej" nízkopodlažnej električky.
Chcelo by to show k preferencii MHD s konkrétnymi riešeniami kritických miest a prezentáciou dosiahnutých výsledkov ? .
Chcelo by to show k dopravným a architektonickým návrhom nových prestupných terminálov.
Chcelo by to show k BID.
My chceme show!