Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7111276,Autobusy_w_stolicy_plona__dyrektora_zwalniaja.html


Inými slovami, autobusy v hlavnom meste horia, odvolávajú riaditeľa. Bratislava má partnera. Na obrázku to vyzerá na Solaris
Zaujímalo by ma, že dokedy plánuje DPB v spolupráci s magoriátom robiť tie trápne show ako bolo nedávno pri každej príležitosti zmodernizovanie nejakej K2S, zakúpeniu hrbáčov od SORu a Citelisy, ktoré sem došli nie vďaka snahe DPB o modernizáciu vozového parku ale doslova zasiahnutím vyššej moci - vďaka tomu, že jeden dopravca nedostal licenciu = keby ju dostal, tak by žiadne Citelisy neboli. Tak ma zaujíma, že dokedy sa budú robiť tieto show, či keď DPB zakúpi náhodou nejaké klbáky tak to naženie komplet na Hviezdoslavovo ? pri dodávke 30-40ks klbákov by to vyzeralo zaujímavo ?
Reakcia na: vlado13 #137750:
Devín je proste Devín, špecifikum. Je to pár spojov do hodiny s tým, že L28 a 29 nemajú toľko % trasy v súbehu s elektrickou trakciou ako L133.
Reakcia na: luky133 #137751:
5 dverí, je úplne zbytočný fakt pre ktorý by sa nemal autobus kupovať. Keďže dobre vieme (aj ty to vieš) ako sa robí naša MHD - ak si cestujúci nedávajú pomaly umelé dýchanie, tak spoj nie je využitý. Takže pokiaľ nebudú vo vedení DPB ľudia, aj v jeho štruktúrach ľudia čo si stoja za tým čo povedia (nie, že každý rok sa menia vyhlásenia o tom aké tendre budú, na koľko kusov, aké typy a akým systémom sa bude uberať linkovanie,atď...) tak takéto vozidlá sa sem vyslovene hodia a nielen na L31+39. Napríklad aj L68 (vystupujúci na EUBA,v Ovsišti a Nivách by ti vedeli povedať prečo by padli vhod 5.dvere), L93 (prestup na Zochovej, Hodžko, Aupark), L98, L21. Na L95 by to bolo vhodné pre rýchly výstup z vozidla a možnosti stihnúť električku, v opačnom smere pre ľudí prestupujúcich na Farského na L84/99. Určite sú ale závažnejšie veci na autobuse ako to či má alebo nemá 5 dverí a síce : spoľahlivosť, údržba, cena, kvalita, design+ ochota výrobcu dodávať náhradné diely a ostatné veci čo ocenia DP a cestujúci.
Reakcia na: S499.1023 #137748:
Súdruhovia v SU boli vždy krok pred nami ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #137742:
Pretože globalizácia ?
Na margo volieb: Problem je ze ked sa pozriem na tych kandidatov tak mam fakt dojem ze cap je najlepsi, resp. najmenej zly..
Reakcia na: kecho #137749:
Ruzinov by bodol ?
Reakcia na: kecho #137736:
SOI nedáva vysoké pokuty príveže DPB by možno dostal tak do 1000€ a najvyšiu môže dať niečo cez 68 000€ čo taktiež nie je hodnota autobusu, ale tú dáva len pri neustálom porušovaní napr. tú dostával často SkyEurope.
Reakcia na: S499.1023 #137746:
Napr.: "Prvých dvanásť vozidiel prišlo súčasne s poslednou sériou Karos B 741, pretože Karosa v roku 1995 nemohla okamžite dodať väčšiu dodávku, a preto bol oslovený aj maďarský Ikarus." alebo "Nakoľko Karosa nebola schopná dodať v roku 1995 väčšiu sériu vozidiel, podnik sa rozhodol kúpiť Ikarusy 435, ktoré nakoniec zvolil aj v nasledujúcich rokoch." A za tým, že 5 dverí je totálna zbytočnosť si stojím. Je to každého osobný názor ale 5 dverí sa rovná menej sedadiel a radšej budem sedieť 30 min cestou ako stáť 30min a trmácať sa na kvalitných BA cestách za protihodnotu o pár sekúnd urýchleného výstupu a nástupu. 5-dverový Sor je zbytočnosť na väčšine liniek resp. ako sa tu spomínal 31-39 tam by sa oplatili...
Reakcia na: kecho #137749:
jednu istotu máme - každý (blb) raz vo funkcii "dodýcha", keďže do tej funckie volí zastupiteľstvo, nemožno sa diviť úrovni vyvolených,
vylúčenia súbehov sú v princípe správne, niekedy by to bolo kontraproduktívne, prestavme si obsluhu do Devína bez súbehu, prestup pri Riviére za cenu nejakej novej otočky,
Reakcia na: vlado13 #137740:
a aká je záruka, že po voľbách nevystrieda blba z KV-DD niekto z PB, La, Ru, alebo Pe, ktorý tiež bude potrebovať "svoju" priamu linku? 😉 jediná istota v prípade eliny je, že popri nej by rovnakú trasu bus nemal mať (aj keď ten súčasný cap aj toto dokázal poprieť)
Reakcia na: S499.1023 #137747:
Oprava: ..na rozdiel od verzie CS, ktorá mala 1+1 ? ? ? ?
Reakcia na: AAA #137732:
Preto mala verzia SU od začiatku výroby usporiadanie sedadiel 2+1 na rozdiel od verzie CS, ktorá mala 2+1 ? ? ? ?
Reakcia na: luky133 #137702:
Úžasné, ničím nepodložené žvásty. Klasické šotofantazírovanie. Prakticky nič z toho, čo si napísal, nie je pravda.
Reakcia na: matesko #137667:
Ty nemôžeš nikoho pustiť ani nepustiť, lebo ešte veľa rokov potrvá, kým sa budeš môcť aspoň teoreticky stať vodičom ? .
Reakcia na: Emo #137640:
A práve na to som narážal, že to musíš špecifikovať a nie prezentovať ako všeobecne platnú pravdu.
Reakcia na: Valec #137567:
Takých neprávd je plný príspevok.
Reakcia na: drink #137605:
Prečo?
Reakcia na: vlado13 #137593:
Aké konkrétne traťové zabezpečovacie zariadenie uvažovala simulačná štúdia?
Samozrejme, že trojminútový interval v ROVNOBEŽNOM grafikone je bezproblémovo možný, čo však súbežná pravádzka električiek, zastávkových a diaľkových vlakov rozhodne nie je.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.