ide o to, či to nie je také pokrytectvo ako u náš, že ex-riaditeľ si len vymení funkciu s niekým a ďalej vykonáva funkciu darmožráča v štruktúrach DP...
Zaujímalo by ma, že dokedy plánuje DPB v spolupráci s magoriátom robiť tie trápne show ako bolo nedávno pri každej príležitosti zmodernizovanie nejakej K2S, zakúpeniu hrbáčov od SORu a Citelisy, ktoré sem došli nie vďaka snahe DPB o modernizáciu vozového parku ale doslova zasiahnutím vyššej moci - vďaka tomu, že jeden dopravca nedostal licenciu = keby ju dostal, tak by žiadne Citelisy neboli. Tak ma zaujíma, že dokedy sa budú robiť tieto show, či keď DPB zakúpi náhodou nejaké klbáky tak to naženie komplet na Hviezdoslavovo ? pri dodávke 30-40ks klbákov by to vyzeralo zaujímavo ?
5 dverí, je úplne zbytočný fakt pre ktorý by sa nemal autobus kupovať. Keďže dobre vieme (aj ty to vieš) ako sa robí naša MHD - ak si cestujúci nedávajú pomaly umelé dýchanie, tak spoj nie je využitý. Takže pokiaľ nebudú vo vedení DPB ľudia, aj v jeho štruktúrach ľudia čo si stoja za tým čo povedia (nie, že každý rok sa menia vyhlásenia o tom aké tendre budú, na koľko kusov, aké typy a akým systémom sa bude uberať linkovanie,atď...) tak takéto vozidlá sa sem vyslovene hodia a nielen na L31+39. Napríklad aj L68 (vystupujúci na EUBA,v Ovsišti a Nivách by ti vedeli povedať prečo by padli vhod 5.dvere), L93 (prestup na Zochovej, Hodžko, Aupark), L98, L21. Na L95 by to bolo vhodné pre rýchly výstup z vozidla a možnosti stihnúť električku, v opačnom smere pre ľudí prestupujúcich na Farského na L84/99. Určite sú ale závažnejšie veci na autobuse ako to či má alebo nemá 5 dverí a síce : spoľahlivosť, údržba, cena, kvalita, design+ ochota výrobcu dodávať náhradné diely a ostatné veci čo ocenia DP a cestujúci.
SOI nedáva vysoké pokuty príveže DPB by možno dostal tak do 1000€ a najvyšiu môže dať niečo cez 68 000€ čo taktiež nie je hodnota autobusu, ale tú dáva len pri neustálom porušovaní napr. tú dostával často SkyEurope.
Napr.: "Prvých dvanásť vozidiel prišlo súčasne s poslednou sériou Karos B 741, pretože Karosa v roku 1995 nemohla okamžite dodať väčšiu dodávku, a preto bol oslovený aj maďarský Ikarus." alebo "Nakoľko Karosa nebola schopná dodať v roku 1995 väčšiu sériu vozidiel, podnik sa rozhodol kúpiť Ikarusy 435, ktoré nakoniec zvolil aj v nasledujúcich rokoch." A za tým, že 5 dverí je totálna zbytočnosť si stojím. Je to každého osobný názor ale 5 dverí sa rovná menej sedadiel a radšej budem sedieť 30 min cestou ako stáť 30min a trmácať sa na kvalitných BA cestách za protihodnotu o pár sekúnd urýchleného výstupu a nástupu. 5-dverový Sor je zbytočnosť na väčšine liniek resp. ako sa tu spomínal 31-39 tam by sa oplatili...
jednu istotu máme - každý (blb) raz vo funkcii "dodýcha", keďže do tej funckie volí zastupiteľstvo, nemožno sa diviť úrovni vyvolených,
vylúčenia súbehov sú v princípe správne, niekedy by to bolo kontraproduktívne, prestavme si obsluhu do Devína bez súbehu, prestup pri Riviére za cenu nejakej novej otočky,
a aká je záruka, že po voľbách nevystrieda blba z KV-DD niekto z PB, La, Ru, alebo Pe, ktorý tiež bude potrebovať "svoju" priamu linku? jediná istota v prípade eliny je, že popri nej by rovnakú trasu bus nemal mať (aj keď ten súčasný cap aj toto dokázal poprieť)
no.ev.di.