Reakcia na: Preßburg.Germane #137498:
Pekný sumár (i keď sa tu v minulosti už viac krát vyskytol), akurát by som opravil, že:- označovanie radiálnych liniek nie je podľa poradia, ale je oblastné,
- trojciferné označovanie liniek ani tak nesúviselo s tým, že boli na okraji mesta ako skôr s tým, že tieto linky priamo nadväzovali na kmeňovú linku s dvojmiestnym označením,
- WL vôbec nepotrebuje odstraňovať medzery v číselnej rade, keďže to číslovanie vychádza z oblastného označovania a v prípade (i keď toho sa vonkoncom neobávam) stavby trate do oblasti 8 by tie medzery opäť vznikli.
- súčasné prečíslovávanie bolo (v prípade liniek N a J) resp. malo byť (v prípade linky 71) sprevádzané aj so zmenou trasy. A keďže tangenciálne linky by zostali len 2 (z pôvodných takmer 20-tich) je zbytočné pre ne držať extra (a naviac písmenkovú) radu a tak by bolo jednoduchšie zahrnúť ich do rady 1-19.
Re #137499 no.ev.di.: Pri svojom výpočte regionálnych liniek rátaj aj s tým, že do budúcnosti by sa BIDka mala (a ministerstvo dopravy s tým priamo počíta) aj do TTSK, kde už ale číslovanie nebude vychádzať z BA. Takže je lepšie v tomto duchu ponechať navrhnutý stav, ako dnes naučiť ľudí že linky rady 220-239 smerujú do Trnavy a niekedy za 50? ? rokov k nim prifáriť aj linky 450-469, resp. 780-799 a pod.
kecho
"Najviac ľudí vystupuje pod Novým mostom a prestupujú na linky do Petržalky" takže tam ti bohate stačí 33+každú chvíľu idúca elina a prestúpiť musíš pod mostom tak či tak
"ľudia cestujú aj na Malú scénu" rovnako môžu prestúpiť na 50tku aj na šafku z eliny či na 78 na Krížnej/Trnavskom...
Re #137429 MatejBA: "ak vam ude elektricka" mi chceš povedať, že 12 minút ti nejde ŽIADNA elina? to nemyslíš vážne... aj mne ak ráno ujde bus, tiež musím čakať 8-10 minút, prípadne pôjdem na iný a prestúpim - to je taká vec, čo Petržalčania na rozdiel od električkárov ovládajú. A keď si nevieš zorganizovať čas tak, aby si bol na zastávke včas, tak nežiadaj DPB o linku každú minútu lebo "aby ti neušla"
Re #137435 Pežot: "L133 nieje problém."? práveže je dosť podstatný problém. miesto toho, aby ste si na zahradkára tlačili, že chcete posilniť elinu, ktorá by z druhej strany pomohla aj dajme tomu Rači, tak vám zalepil oči pseudolinkou, vďaka ktorej si ho zvolíte, ale to už je váš problém, možno potom aspoň zmizne z dpb...
Re #137441 MatejBA: to mu robili pracovníci DPB v rámci pracovného času? ?
Re #137445 Mischo1: DD-hlavná stanica spojenie existuje a DD-ASMN je "až" na jeden prestup, takže aj to vám vadí? tým samozrejme nepopieram to, že by sa Tbusy mali napojiť an zvyšok trate.
Re #137453 MatejBA: kopíruje ti 94 električkovú trať na 80-90% trasy?
Re #137457 klasIK: ono by stačilo, keby 133 mala všetky zastávky ako elina a potom by sa videlo, ako je ňou rýchle spojenie...
Re #137469 no.ev.di.: "Je to .... dočasné riešenie " práve toho sa bojím, že nejaký blb vymyslí "dočasné riešenie" a potom sa už nenájde nikto, kto by to dal do normálneho stavu "lebo cestujúci si zvykli"?
Re #137475 S499.1023: si pamätám, že nejaký Weigel hrá (hrával) v Divadle Járy Cimrmana? ?
Re #137477 ivanbuto: obávam sa, že Metro si ho robí na vlastnú päsť a potom ho dá magoriátu preplatiť ako "rekonštrukciu mosta"...
Re #137489 no.ev.di.: ja som zas včera popoludní videl dvojicu práve na križovatke Šustekova (Lidl) oproti zastávke 96/196
Re #137492 luky133: posranec KV, mesta, teraz idú voľby VÚC... a čo nrsr, tam sa nechystá kandidovať? normálne žasnem, ako ešte stíha byť na čele dpb, ten človek má asi 36hodinový deň, nie?
Re #137463 Pežot: "BTW. robím v Dopravnom podniku" tak už je to jasné. pozdravuj odo mňa súdruha Zahradníka a odkáž mu, nech si volebnú kampaň v KV a špeciálne na DD nerobí z peňazí mesta