Dnes sa na L39 objavil nizkopodlazny Man (asi ako zalozne vozidlo). Ma dost vysoko umiestnene sedadla a na nich blbe bocne opierky. Takze cela nizkopodlaznost je tu z pohladu starsich a menej mobilnych ludi na figu - co z toho, ze sa lahsie dostanu do vozidla, ked vovnutri pri pokuse sadnut si musia podat horolezecky vykon?
čo je v mojom prípade čierne a biele vo videné MHD? V prípade DD, konkrétne uznávam posilnenie premávky L32 (dokonca by som cez víkend dal 20min), na L33 by sa mal podla mňa klásť dôraz. L133 ak bude len dočasné riešenie - no problem. Obsluha ťažšie dostupných častí DD a KV minibusom - schválená, avšak dalo by sa to robiť racionálnejšie ako dvomi linkami a plytvaním minibusmi. L36 - zbytočnosť na maximum, radšej mohli vrátiť L41 do pôvodného stavu. Takže nenadávam na všetko čo sa spravilo pre DD. Irituje ma to, že napr. ťažšie dostupné časti Rače alebo Dúbravky nemajú obsluhu a nikto sa tým ani nezaoberal.
L93 a 94 sú autobusové linky, ktoré sa dopĺňajú počas pracovných dní a vôbec niesú v súbehu so žiadnou linkou elektrickej trakcie, ak nerátam úsek Hodžovo nám. - SAV, kde má L93 súbeh s L206+212.
L133 ale nie je riešenie, ktoré by bolo plnohodnotné. Je to len záplata, resp. dočasné riešenie diery v kapacite električiek. Avšak na Karloveskej radiále nie je tak tesno aby sa tam nedali nejaké spoje pridať. Viem, že električky nesiahajú k SND a Malej scéne (aj keď Šafko je čoby kameňom dohodil), ale treba niečo robiť s traťami v centre. Ak sa má Dúbravská radiála predlžovať na sever, určite sa budú musieť pridať aj spoje, čo už KV radiála nemusí zniesť, preto by som uvažoval o električke z Dúbravky cez Patrónku od mesta, rovnako ako o novej trati v centre.
pocuvaj najprv si pozri cestovny poriadok 184 a potom pindaj. vsimni si ze chodi tak aby sa ludia z hopy dostali na prednasku/cviko a potom spat... a ver mi ze plne tie busy su... mozno tie druhe odchody uz nie ale aj tak tam kratas nema co robit...
Závidíš, že Ty si sa k takému nedostal? Ámen s Tebou potom ak sa tam dostaneš
BTW. robím v Dopravnom podniku, tak o tom aj niečo viem. Nie ako väčšina diskutujúcich. Ak by mali rozhodovať o tom čo sa bude diať v BA, tak potom ámen s nami, normálnymi občanmi tohto mesta. ☠
to bol povodny system, ale ani ten uz poriadne nefunguje.. teda nie som si 100%ne isty, ale viem, ze niekde som to cital.. Co ale viem urcite, je, ze po zmene liniek na Ringu sa zrusila ciselna linka J (teda diameter), a nahradila ju linka 1. Takze uz len tymto krokom by sa porusil ten system, ak teda uz nebol poruseny skor.. Nasledne sa mali precislovat aj elektricky 71 a D na 3 a 4 (aby to akoze splnalo nejaky "system", aby na Ringu boli len elektricky 1, 2, 3, 4).. To ale narazilo na velky odpor verejnosti, takze zostali 71 a D, co je velmi spravny krok. Proste ludia su zvyknuti na tie cisla a nechcu to menit. Tak to tak treba nechat. Oblastne cislovanie je BLBOST.
Ak ty a tebe podobní praxujú v akejkoľvek dopravnej firme, tak potom dobré s nami a zlé preč. A inak tú 133 si si náhodou nevymyslel ty a nepodstrčil Braňovi?
Dobre píšeš, až mi je to divnô. ? DD by mali fungovať hlavne na lepšom intervale linky 33 na úkor ostatných volebných DD liniek. Linka 133 ako priama linka priam nabáda využívať ju, čím zároveň budí dojem, že sa bez nej nemožno zaobísť. Hustejší interval linky 33 by znamenal lepšie prerozdelenie cestujúcich do prichádzajúcich električiek z Dúbravky a KV. Chcelo by to však ešte skutočnú preferenciu a prestup na úrovni.
Konkrétny príklad z mesta, ktoerému som sa teraz venoval - Würzburg. Najväčšie stúpanie 9,1%, aké u nás ani nie je povolené.
Staré dvojnápravové vozy bez nezávislej brzdy jazdili v Liberci a v Jablonci nad Nisou na stúpaniach viac ako 10%.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Staré dvojnápravové vozy bez nezávislej brzdy jazdili v Liberci a v Jablonci nad Nisou na stúpaniach viac ako 10%.