Reakcia na: Andy #13744:
Heh... no ak je registrovany na MotorCar Wiesenthal, tak sa dost divim ! Im by sa totiz neoplatilo kupit ten autobus len preto, aby ho prezentovali po mestach na Slovensku. Na prezentaciu sa VZDY vozy zapoziciavaju (MotorCar by si zapozical z Nemecka) z materskych firiem. A tu sa hodia na docasne znacky. EC moze u nas dostat LEN a VYLUCNE vozidlo, ktore:
1) splna vsetky nase homologizacne predpisy a normy,
2) je registrovane na fyzicku osobu, alebo firmu s trvalym pobytom (posobenim) na Slovensku.
Cize - tento mestsky linkovy Mercedes Citaro musi byt uz vo vlastnictve na Slovensku. Bud ho teda "vlastni" importer, alebo nejaky DP.
Ale je tu este jedna moznost, preco ma EC. A to ta, ze tu bude dlhsie ako povoluju predpisy na prenosnu znacku. A to je myslim 1 mesiac. V tom pripade museli vozidlo normalne zaregistrovat a po skuskach ho musia zas odhlasit a vratit. Trochu zlozite, ale... Na druhej strane - ak to je takto, v tom pripade musli pren vybavit aj homologizaciu, lebo toto vozidlo u nas homologovane nebolo a teda nemalo ani povolenie na prevadzku na cestach. Kedze ma uz nase EC - toto vsetko musi splnat.
Hold... mohol by to niekto z IMHD zistit na Olejkarskej, ze ako to vlastne s nim je. Celkom by ma to zaujimalo a verim, ze nielen mna.
J
A vidíš, u nás mesto z DPH nedostáva ani korunu. Neviem ako u vás, ale asi áno keď o tom píšeš, vlastne ani som si nie teraz tak istý.
Projekty ako rýcholdrážna elina sa predsa nefinancuje z rozpočtu, ale z pôžičky. Zase sa musím opakovať, o fungovaní mesta nevieš nič, ale absolutne nič. A o čo mi ide stým rozpočtom. V BA sa veľké dodávky pre DPB nerobia z kapitálových výdajov DPB ale hl. mesta Bratislavy. Za tie 2mld. by sa dalo kúpiť 105 18m Citaro. To by sme nahradili Vrakosy: fajn tak to by bolo úplne božské. (nechcem tvrdiť, že ich kupovať ideme, len som ti chcel objasniť o akú sumu ide, bo počty ti moc nejdú)