M@rtin: Odpusť, ak som Ťa zle pochopil, ale ak si Bratislave vyčítal, aký nedostatočný rozpočet má, tak to ozja nie je vhodné... Tu sú jednoducho iné pomery, iná finančná situácia.
d3k0, pete, Papyr: Iste, aj v Prešove sú natriekaskané spoje. No ja takýto stav považujem za vinu cestujúcich. Ak je na trase 5 min. interval a niekto sa vyslovene "ryje" do autobusu (ktorý sa tým omeškáva) a potom vidím, že o 2 minúty príde ďalší - poloprázdny - jednoducho by som tých ľudí bil...
No stojím si za tým, že vo všeobecnosti nezvládnutý dopravný smer v Prešove neexistuje - s výnimkou prímestkých liniek, za ktoré jednotlivé obce a mestá DP platia.
Nemyslím si, že skrátenie intrevalov na žiadaný stav by v Bratislave hneď spôsobilo zápchy. Jednak si nemyslím, že by jazdilo v BA toľko busov, že by tvorili kolóny a jednak som presvedčený, že časom by za predpokladu slušného cestovania v prostriedkoch MHD mnohí presedlali späť od auta k MHD.
Skrátenie intervalov zas nie je vecou len nedostatku financií, či vozidiel. Nehnevajte sa, ak sa pozriem na CP a obehy vozidiel liniek č. 27, 28, 35, 38, 43, 52 a iných, tak to nemôžem nazvať inak ako bezduché mrhanie peniazmi.
Napokon zhrnutie:
VÁM NETREBA VOZIDLÁ ANI VIAC PEŇAZÍ, VY MUSÍTE ZAČAŤ ŠETRIŤ!!!
d3k0, pete, Papyr: Iste, aj v Prešove sú natriekaskané spoje. No ja takýto stav považujem za vinu cestujúcich. Ak je na trase 5 min. interval a niekto sa vyslovene "ryje" do autobusu (ktorý sa tým omeškáva) a potom vidím, že o 2 minúty príde ďalší - poloprázdny - jednoducho by som tých ľudí bil...
No stojím si za tým, že vo všeobecnosti nezvládnutý dopravný smer v Prešove neexistuje - s výnimkou prímestkých liniek, za ktoré jednotlivé obce a mestá DP platia.
Nemyslím si, že skrátenie intrevalov na žiadaný stav by v Bratislave hneď spôsobilo zápchy. Jednak si nemyslím, že by jazdilo v BA toľko busov, že by tvorili kolóny a jednak som presvedčený, že časom by za predpokladu slušného cestovania v prostriedkoch MHD mnohí presedlali späť od auta k MHD.
Skrátenie intervalov zas nie je vecou len nedostatku financií, či vozidiel. Nehnevajte sa, ak sa pozriem na CP a obehy vozidiel liniek č. 27, 28, 35, 38, 43, 52 a iných, tak to nemôžem nazvať inak ako bezduché mrhanie peniazmi.
Napokon zhrnutie:
VÁM NETREBA VOZIDLÁ ANI VIAC PEŇAZÍ, VY MUSÍTE ZAČAŤ ŠETRIŤ!!!
Igorko
Pevné svorky: No, jednu výhybku zvládnu aj bez pevnej svorky:-). Ale pozri sa na výjazd z Mierovej (Hraničnej) na Gagarinovu a tam uvidíš ako sa to robiť nemá:-(.
Rýchlosť: Nuž neviem, možno má na tej Gagarinke elektricky stavaný kríž.
Re #13697 Andy: Aretačná je taká, čo má jednu základnú (aretovanú) polohu a nemá "semafor". T.j. vždy sa napríklad doľava prehadzuje a doprava nie. Napríklad pred ASMN sú aretačné. Stavacia je taká, ktorá zostane v tej polohe, do akej bola postavená a vodič si ju stavia do opačnej, ak potrebuje.
Povedal som to dostatočne zretedelno:-)?
I.