A co im tam asi napisem? Dobry den, som Peter Papp, student 2. lekarskej fakulty Univerzity Karlovej v Prahe a chcem vas skritizovat za stav dopravy vo vasom meste? Pochybujem, ze to, co im napisem, si vezmu k srdcu - som Presovcan zijuci v Prahe, naviac z odboru, ktory s dopravou absolutne nesuvisi (ak neratame obehy sanitiek a dopravne nehody ) a ako takeho ma poslu do paze. Blava nie su Pardubice alebo Presov
To je jedno. Ak tu je ZAPOZICANY a nie je kupeny, tak logicky musi mat prenosne cislo. Ale tento ma uz normalne pridelene, cize je tu uz zaregisrovany.
KLF, Igorko: Nech sa na mna DPB nehneva, ale nedostatok vodicov kvoli zakonniku prace? Vsak keby neboli take idiotske podmienky ako 2 rocna prax a keby brali brigadnikov, tak hned nastupim ako trolejbusak (teda az ked budem mat > 21)
M@rtin: Odpusť, ak som Ťa zle pochopil, ale ak si Bratislave vyčítal, aký nedostatočný rozpočet má, tak to ozja nie je vhodné... Tu sú jednoducho iné pomery, iná finančná situácia.
d3k0, pete, Papyr: Iste, aj v Prešove sú natriekaskané spoje. No ja takýto stav považujem za vinu cestujúcich. Ak je na trase 5 min. interval a niekto sa vyslovene "ryje" do autobusu (ktorý sa tým omeškáva) a potom vidím, že o 2 minúty príde ďalší - poloprázdny - jednoducho by som tých ľudí bil...
No stojím si za tým, že vo všeobecnosti nezvládnutý dopravný smer v Prešove neexistuje - s výnimkou prímestkých liniek, za ktoré jednotlivé obce a mestá DP platia.
Nemyslím si, že skrátenie intrevalov na žiadaný stav by v Bratislave hneď spôsobilo zápchy. Jednak si nemyslím, že by jazdilo v BA toľko busov, že by tvorili kolóny a jednak som presvedčený, že časom by za predpokladu slušného cestovania v prostriedkoch MHD mnohí presedlali späť od auta k MHD.
Skrátenie intervalov zas nie je vecou len nedostatku financií, či vozidiel. Nehnevajte sa, ak sa pozriem na CP a obehy vozidiel liniek č. 27, 28, 35, 38, 43, 52 a iných, tak to nemôžem nazvať inak ako bezduché mrhanie peniazmi.
Napokon zhrnutie:
VÁM NETREBA VOZIDLÁ ANI VIAC PEŇAZÍ, VY MUSÍTE ZAČAŤ ŠETRIŤ!!!
nevie niekto na zaklade akeho systemu sa prideluju SPZ v madarsku ? na SVK je to jasne blava-BA,trnava-TT a pod.ma to logiku,ale ako je to s madarmi ? pripadne kde by sa dali najst zoznamy vsetkyx SPZ v madarsku,polsku,rakusku,nemecku a vobec celej europy aj s mestami(okresmmi,krajmi),ku ktorym patria ?
Keď som tam išiel ja, tak ešte treba nebolo. Ale to bolo dávno. Musíš sa spýtať ing. Bilčíka alebo na osobnom. Ak by si šiel na stálo, tak Ti to možno odpustia, ale ako brigošovi asi nie. Alebo si urob "D" v ČR, tu prax nemusí byť, stačí dva roky "B".
I.
Máš pravdu, čoi sa ľudí týka. A to ste na tom ešte v Cíferi dobre proti Juráku. Máte tam Vingálika, Paľa Poláka, Maroša Hochmana. A na Juráku je ing. Bača, ktorého nič nezaujíma, opitý Dubák, no škoda reči
Čo sa týka toho EČV, tak BA značka je tam asi kvôli tomu, že Citaro patrí Motor-Car Wiesenthal so sídlom v BA.
I.
Počuj, vzhľadom na to, že s Tebou takmer 100% súhlasím (jediný rozpor je v tom, že BA má 3 ks Ik412, koncepčne modernejších než Agora:-)), nechceš pár emailových adries na topmanagerov DPB a poslať to im? Lebo keď im to hovorím ja, tak sa len usmievajú, že mne sa nikdy nič nepáčilo:-(.
I.
Martine uklidni se.
Ad 2): J nemluvil o sídle firmy ale o zastoupení. To Citaro v Bratislavě není od Evobusu ale od zastoupení Mercedes-Benz
Ad 3): Agora zastaralá je, o tom není sporu. Praha je kupuje jen kvůli tomu aby si udržela jednotný vozový park. Poznámky o tom, co by BA dala "za cokoli" si můžeš odpustit. Ty osobně žádnou, ale naprosto žádnou zásluhu na tom ,že PRaha je bohaté město, nemáš.
Ad 4) Vyřazení a účetní odpisy je něco úplně ale úplně jiného.
Čo je to SuperB? MYslíš Škodu Superb? To nie je Super B ale jedno slovo. A Tvoje prirovnanie nie je veľmi vhodné. Primerané by bolo trebárs porovnanie Ford Mondeo, Škoda Superb a VW Passat. A tam by si asi príliš veľké rozdiely nenašiel.
I.
Pevné svorky: No, jednu výhybku zvládnu aj bez pevnej svorky:-). Ale pozri sa na výjazd z Mierovej (Hraničnej) na Gagarinovu a tam uvidíš ako sa to robiť nemá:-(.
Rýchlosť: Nuž neviem, možno má na tej Gagarinke elektricky stavaný kríž.
Re #13697 Andy: Aretačná je taká, čo má jednu základnú (aretovanú) polohu a nemá "semafor". T.j. vždy sa napríklad doľava prehadzuje a doprava nie. Napríklad pred ASMN sú aretačné. Stavacia je taká, ktorá zostane v tej polohe, do akej bola postavená a vodič si ju stavia do opačnej, ak potrebuje.
Povedal som to dostatočne zretedelno:-)?
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Igorko
Pevné svorky: No, jednu výhybku zvládnu aj bez pevnej svorky:-). Ale pozri sa na výjazd z Mierovej (Hraničnej) na Gagarinovu a tam uvidíš ako sa to robiť nemá:-(.
Rýchlosť: Nuž neviem, možno má na tej Gagarinke elektricky stavaný kríž.
Re #13697 Andy: Aretačná je taká, čo má jednu základnú (aretovanú) polohu a nemá "semafor". T.j. vždy sa napríklad doľava prehadzuje a doprava nie. Napríklad pred ASMN sú aretačné. Stavacia je taká, ktorá zostane v tej polohe, do akej bola postavená a vodič si ju stavia do opačnej, ak potrebuje.
Povedal som to dostatočne zretedelno:-)?
I.