Neviem ale ty si to nepochopil. O tých 2mld. Vieš u vás je iný systém prerozdelovania daní to po rvé. Po druhé: tých 2,2mld je plus k minuloročnému rozpočtu,takže tentoročný je na úrovni 9,78mld. s dlhovou službou. Tá je vo výške 3,6mld, majetok mesta je 30mld a to dostane ešte teplárne (časť) vodárne (cellok), letisko (časť). Ak by si čítal dobre tak si prečítaš, príjmy mesta stúpli o 52% čo je 2mld a nie o 52% na 2mld. Ak ty nevieš o tomto nič (a tebe komunálna politika a jej systém nehovorí absolútne nič) tak sa do toho neser a nevyberaj si tedenčne veci z príspevkov. V mojom príspevku som neporovnával DPB a DPP, ani som DPB neobhajoval, ale som porovnával cenu minutej nafty a tam som dal tých 10 rokov a to z tvojho, čo si písal, že ak má MB 48L/100 a Citybus 55L/100 tak ten rozdiel spraví svoje. A tobôž za tých 15 rokov i keď zákonom je určená iná doba, to by si tiež mal vedieť, keď sa chceš pchať do týchto vecí. Neviem ako u vás ale u nás áno.
Takisto som nepísal že Citaro je širšie ale, že sa mi zdá. Jeho údaje nemám. Znovu- čítaj poriadne.
Normálne mám pocit, že ti skôr vadí, že v BA sa rozmýšla o lepších vozoch ako máte vy. Aj keď netvrdím, že sa kupovať budú.
Zaujmala by ma dlhová služba Prahy, ak ti také slovo niečo hovorí. Nezabudni na tých posledných 5mld CZK. čo si Praha požičala.
Tuším bol väčší kľud keď si sem nechodil. Tvoje bezhlavé obhajovanie prahy je trápne.
Bohužial si nepochopil o čom európska integrácia je. Nie o súperení ale spolupráci. Zlatý európsky trojuholník Bratislava-Wien-Budapest, je podľa ekonómov najperspektívnejšia oblasť. A tým Viedeň velmi pomáha Bratislave. Veď ja ako podnikateľ si dám kancel do lacnej BA a mám blízko Viedeň (50km) a Budapešt. Tam sú tie kancle a prevádzkové náklady oveľa vyššie.
Takisto som nepísal že Citaro je širšie ale, že sa mi zdá. Jeho údaje nemám. Znovu- čítaj poriadne.
Normálne mám pocit, že ti skôr vadí, že v BA sa rozmýšla o lepších vozoch ako máte vy. Aj keď netvrdím, že sa kupovať budú.
Zaujmala by ma dlhová služba Prahy, ak ti také slovo niečo hovorí. Nezabudni na tých posledných 5mld CZK. čo si Praha požičala.
Tuším bol väčší kľud keď si sem nechodil. Tvoje bezhlavé obhajovanie prahy je trápne.
Bohužial si nepochopil o čom európska integrácia je. Nie o súperení ale spolupráci. Zlatý európsky trojuholník Bratislava-Wien-Budapest, je podľa ekonómov najperspektívnejšia oblasť. A tým Viedeň velmi pomáha Bratislave. Veď ja ako podnikateľ si dám kancel do lacnej BA a mám blízko Viedeň (50km) a Budapešt. Tam sú tie kancle a prevádzkové náklady oveľa vyššie.
J
Porovnávať s Citybusom. To je ako kúpiť si SuperB a nejaké to CLK. Ten Mercedes výde vždy lepšie aj keď je drahší, komfort, údržba(jej častosť), servis, komfort.
Tá cena. Netreba zabudnúť, že tých 15l/100km spraví pri desaťročnej prevádzke svoje kedže na jeden km to je 1,40. pri plyňákoch kde to je 4,60 to spraví 3 melóny za tri roky. To by si zrejme aj Praha mala uvedomiť, lebo ten voz vydrží v pohode 10rokov. A NIE SME TAKÝ BOHATÝ ABY SME LACNÉ VECI KUPOVALI. Bratislave stúpli príjmy o 52% čo je 2mld. Stáva sa znej bohaté mesto a pomáha jej vľmi blízkosť viedne.
Myslím si, že v súčasnosti bude skôr na 50 12m MB a 20 21Tr ako na novú elinu. No a taktiež nemáme akú. Na siemens Combino nemáme a Astra či Trio 1000mm nerobí, ešte. Tie eliny sa dajú ešte udržať aj modernizáciou na typy K2S a T3S, či Mod. No a kupovať autobusy s vysokou podlahou by bolo veľmi spiatočnícke. A aj keď sa nám /vám to možno nelúbi tak tie gumokoly majú v súčasnosti najväčšie výkony a vyrobia najviac prachov. Tak prečo by som ja ktorý dávam na autobusy (nimi sa vozím) mal cestovať v I 280.