Reakcia na: JamaVOku #136117:
Mohli prideliť aspoň 5-6 vozov z tých 35 aj do Petržalky a vypravovať ich aj na L99 a 80 po tri poradia. Už keď na kĺbových linkách sú prestarnuté vozidlá nech aspoň "krátke" linky sú zabezpečené ako-tak slušne.
Všetkých 35 vozidilel dávať do Jurajovho dvora (Vozovňa Trnávka je predsa tesne vedľa) je hlúposť. Navyše tam už je 20 Tedomov (Trnavka + Jurajov dvor) zatiaľ čo Petržalka má len dva podstatne staršie IK412 a nemyslím si, že by v Petržalke nízkopodlažné vozidlá nebolo treba.
A v tejto súvislosti prečo vlastne Jurajov Dvor + Trnávka nie je jedna vozovňa? -ved tie odstavné plochy sú vzdialené vzdušnou čiarou hádam ani nie 200m.
Preßburg.Germane
Možno trochu "taká" otázka pre znalejších vo veci.
A tá 2829 by sa nedala ešte spojazdniť za použitia náhradných dielov z vozov 4848 a 4859? Tie boli vyradené pre prasknutie kĺbu ale motor mali v poriadku. Teda z dvoch zlých vozov spraviť jeden dobrý. Ovšem ak tie 4848 a 4859 nešli už komplet do hutí. Samozrejme, by to pre dielenských bola možno babračka s tým obhoreným motorom. Nie, že by som chcel aby čo najdlhšie premávali vozidlá po životnosti, ale všetci vieme, že klbákov nie je zrovna ideálny počet. Momentálne každé ako tak pojazdné dlhé vozidlo sa veľmi zíde. Ja by som na mieste DPB ešte to vyradenie predsa len prehodnotil.