Možno trochu "taká" otázka pre znalejších vo veci.
A tá 2829 by sa nedala ešte spojazdniť za použitia náhradných dielov z vozov 4848 a 4859? Tie boli vyradené pre prasknutie kĺbu ale motor mali v poriadku. Teda z dvoch zlých vozov spraviť jeden dobrý. Ovšem ak tie 4848 a 4859 nešli už komplet do hutí. Samozrejme, by to pre dielenských bola možno babračka s tým obhoreným motorom. Nie, že by som chcel aby čo najdlhšie premávali vozidlá po životnosti, ale všetci vieme, že klbákov nie je zrovna ideálny počet. Momentálne každé ako tak pojazdné dlhé vozidlo sa veľmi zíde. Ja by som na mieste DPB ešte to vyradenie predsa len prehodnotil.
Pravdepodobne nebol veľmi poškodený, keď sa vrátil hneď na druhý deň do premávky. ?
2829 a 4820❤ určite tak rýchlo nezasiahnu do premávky, ak vôbec ešte zasiahnu. ?
„Je zvláštne, že tento istý druh autobusu a dokonca aj na tej istej linke horel aj minulý týždeň,“ povedal pre Topky.sk hovorca Dopravného podniku Peter Kavecký.
Takže tri kĺbaky out z toho má určite ešte nejaký poruchu, ďalší na oprave v Zlineri... Myslím, že tie prenajaté Citará čo dojdu akurát nahradia tieto vozidlá. ?
Rano len smerom k OD Slimak a tam je to uplne super (kym nejde SOR.. a vztahuje sa to len na usek od Trhoviska).. kazdopadne, to ze sa neda sadnut same o sebe neznamena ze bus je prilis plny
Neviem ako ostatne linky, ale v L50 sa teraz cestuje omnoho lepsie (viem o com hovorim, chodim nou denne!).. Kym tam nie je SOR tak sa cestuje skvele, takmer vzdy sa da sadnut... akurat neviem ake to bude ked budu Citelisy.. stale dufam ze ich daju inde..
L 94 chodí ako náhrada za zdegradovanú L59 a slúži na prestup na/z električky do Rače .Využívaná je dosť no je pravda ,že ráno smer petržalka chodí poloprázdna,ale to aj L 93 a iné,kedže v petržalke nie je taký počet firiem a škôl ,aby boli využité v obidvoch smeroch.
L84 je blbosť ťahať na Vazovovu. Z Ovsišta a okolia majú toto územie obsluhované L68,L78 na Trnavské mýto. L84 slúžila hlavne ako posila pre spojenie EU s internátmi na Hrobonke.
Terajšie vedenie tejto linky je pre zalepenie očí Ovsištanom za zrušenie priameho spojenia zo Šafkom a nahradenia presmerovanej L83. Bohužial už nedoriešili súbeh L99,84.
Preklady ťažko doriešite na ucpaných cestách.
Terajšia L50 má akože polovičný interval predtým 10min. a teraz 7,5min. a od obeda 6min čo je podla niekoho polovica.
Chodia často 1-2 za sebou čo súvisí zo zápchami a kvalitou nasadených plyňákov. Prvý vezie balík a druhý pár ľudí
"zlé,zlé,zlé imhd predpokladám, že aj tie žuvačky a špina na zemi sa neodstraňujú v "1. kole". v ňom sa asi len nalepujú certifikáty o vyčistení, nie?"
Neboj, za chvíľku aj tak nebude čo čistiť. Však nám všetky vozy zhoria. ?
Preßburg.Germane
Možno trochu "taká" otázka pre znalejších vo veci.
A tá 2829 by sa nedala ešte spojazdniť za použitia náhradných dielov z vozov 4848 a 4859? Tie boli vyradené pre prasknutie kĺbu ale motor mali v poriadku. Teda z dvoch zlých vozov spraviť jeden dobrý. Ovšem ak tie 4848 a 4859 nešli už komplet do hutí. Samozrejme, by to pre dielenských bola možno babračka s tým obhoreným motorom. Nie, že by som chcel aby čo najdlhšie premávali vozidlá po životnosti, ale všetci vieme, že klbákov nie je zrovna ideálny počet. Momentálne každé ako tak pojazdné dlhé vozidlo sa veľmi zíde. Ja by som na mieste DPB ešte to vyradenie predsa len prehodnotil.