Pravdepodobne nebol veľmi poškodený, keď sa vrátil hneď na druhý deň do premávky. ?
2829 a 4820❤ určite tak rýchlo nezasiahnu do premávky, ak vôbec ešte zasiahnu. ?
„Je zvláštne, že tento istý druh autobusu a dokonca aj na tej istej linke horel aj minulý týždeň,“ povedal pre Topky.sk hovorca Dopravného podniku Peter Kavecký.
Takže tri kĺbaky out z toho má určite ešte nejaký poruchu, ďalší na oprave v Zlineri... Myslím, že tie prenajaté Citará čo dojdu akurát nahradia tieto vozidlá. ?
Rano len smerom k OD Slimak a tam je to uplne super (kym nejde SOR.. a vztahuje sa to len na usek od Trhoviska).. kazdopadne, to ze sa neda sadnut same o sebe neznamena ze bus je prilis plny
Neviem ako ostatne linky, ale v L50 sa teraz cestuje omnoho lepsie (viem o com hovorim, chodim nou denne!).. Kym tam nie je SOR tak sa cestuje skvele, takmer vzdy sa da sadnut... akurat neviem ake to bude ked budu Citelisy.. stale dufam ze ich daju inde..
L 94 chodí ako náhrada za zdegradovanú L59 a slúži na prestup na/z električky do Rače .Využívaná je dosť no je pravda ,že ráno smer petržalka chodí poloprázdna,ale to aj L 93 a iné,kedže v petržalke nie je taký počet firiem a škôl ,aby boli využité v obidvoch smeroch.
L84 je blbosť ťahať na Vazovovu. Z Ovsišta a okolia majú toto územie obsluhované L68,L78 na Trnavské mýto. L84 slúžila hlavne ako posila pre spojenie EU s internátmi na Hrobonke.
Terajšie vedenie tejto linky je pre zalepenie očí Ovsištanom za zrušenie priameho spojenia zo Šafkom a nahradenia presmerovanej L83. Bohužial už nedoriešili súbeh L99,84.
Preklady ťažko doriešite na ucpaných cestách.
Terajšia L50 má akože polovičný interval predtým 10min. a teraz 7,5min. a od obeda 6min čo je podla niekoho polovica.
Chodia často 1-2 za sebou čo súvisí zo zápchami a kvalitou nasadených plyňákov. Prvý vezie balík a druhý pár ľudí
"zlé,zlé,zlé imhd predpokladám, že aj tie žuvačky a špina na zemi sa neodstraňujú v "1. kole". v ňom sa asi len nalepujú certifikáty o vyčistení, nie?"
Neboj, za chvíľku aj tak nebude čo čistiť. Však nám všetky vozy zhoria. ?
z Bosákovej/Mamateyovej by si sa dostal do centra rovnako, pretože tie zastávky by ostali... a možno by sa tam dali potom nasadiť aj 15m vozy namiesto 88...
spojenie 34+84 som nespomínal, iba 84+94...
možno by pre Hálova/Jungmannova stačila 183 z Dostihovej dráhy (alebo čo takto z Muchovho námestia?) ako vložený spoj v špičke buď po stanicu alebo po Hroboňovu alebo až po kríž (ale to asi nie až tak ďaleko, možno by fakt stačilo po stanicu), keďže sa hlavne potrebujú dostať +/- na Zochovu... myslím si, že "nová 84" cez sad JK (po hroboňovu) by sa dala zvládnuť 7 vozmi, možno s vypätím všetkých síl teoreticky (40-minútová trasa) aj šiestimi, ak by bola po Vazku, určite by to bolo menej + v prípade zlúčenia 84+94 by si ušetril 11 vozov z 94ky a minimálne 2, ak nie aj 3, vozy z 84ky, ktoré by sa dali rozdeliť medzi 183 a 193...
? nikto, ale pozerám sa na vec tak, že by bolo fajn keby sme mali aspoň v krátkych vozidlách jednotný vozový park aj keď sa to s príchodom Citelisov nabúra ale tak dva typy vozidiel niesú taká pohroma. Navyše Citelis ani SOR nemajú zatiaľ existenčné problémy, takže s dodávkou náhradných dielov nie je problém (aspoň myslím, že to tak je).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
To je idiot.