Reakcia na: no.ev.di. #136088:
spojenie 34+84 som nespomínal, iba 84+94...možno by pre Hálova/Jungmannova stačila 183 z Dostihovej dráhy (alebo čo takto z Muchovho námestia?) ako vložený spoj v špičke buď po stanicu alebo po Hroboňovu alebo až po kríž (ale to asi nie až tak ďaleko, možno by fakt stačilo po stanicu), keďže sa hlavne potrebujú dostať +/- na Zochovu... myslím si, že "nová 84" cez sad JK (po hroboňovu) by sa dala zvládnuť 7 vozmi, možno s vypätím všetkých síl teoreticky (40-minútová trasa) aj šiestimi, ak by bola po Vazku, určite by to bolo menej + v prípade zlúčenia 84+94 by si ušetril 11 vozov z 94ky a minimálne 2, ak nie aj 3, vozy z 84ky, ktoré by sa dali rozdeliť medzi 183 a 193...
kecho
Re #136052 M: to je neuveriteľné, čo si to tie električky dovoľujú-vyskakovať z koľajníc do igkl pruhu, zraziť auto a potom sa nenápadne vrátiť naspäť
Re #136071 Jezo: zlé,zlé,zlé imhd ? predpokladám, že aj tie žuvačky a špina na zemi sa neodstraňujú v "1. kole". v ňom sa asi len nalepujú certifikáty o vyčistení, nie? ?
Re #136073 Danny: osobne si myslím, že prestúpiť nemôžeš, lebo máš "neprestupný lístok" možno odborne zdatnejší zdôvodnia viac...
rovnako by si potom napríklad pri využití dojazdov mohol argumetovať tým, že nepotrebuješ lístok, lebo "normálne touto trasou bus XY nechodí"... proste máš na CP uvedené zastávky, kadiaľ bus ide, tak na tie môžeš s 15min. ísť. to je niečo, ako keby som chcel ísť z ovsišťa na Šafko na 15 min. lístok, hoci priamo síce nič nejde, ale "kedysi" tadiaľ jazdila 28/88...