Veď Záhradník povedal, že sa budú nasadzovať na najnosnejšie linky. A predsa 133 je podla neho najnosnejšia linka zo sídliska v ranných hodinách. ? 1999 testovali na DD a ževraj sa tam osvedčila čo kecal ešte dávno tušímže v TV KV. Ale pochybujem, že sem niečo pôjde. A to by sa už ani mne nepáčilo, že by to šlo sem. Ale veď kĺbaky jazdili istý čas na 32 len potom prišli maniere, že musí byť NP a vtedy ich aj zrušili lebo nízkopodlažné kĺbaky nemali vo vozidlovom parku. Resp. možno sem niečo príde s CNG Citelisov (teda predpokladám, že to budu oni).
Ináč podľa najnovších článkov má prísť (pri kúpe všetkých kusov) dokopy až 200 autobusov. Pred mesiacom len do 160. Kde sa nabrali peniaze na ďalšie? Teda skôr si myslím, že ide len o predvolebný trik.
Ale zopár kusov musí prísť aby predsa videli obyvatelia DD, že kupujú aj kĺbaky a ešte sa tu musí sem tam aspoň jeden objaviť na nejakej linke ináč by si to nevšimli... ? ?
Ale veď budú aj SORY NB 18 z 2.tendra určite. Už je rozhodnuté čo sa týka 1. netreba to riešiť už - okrem toho je to rámcová dohoda na 3 roky - t.j. nemusí dojsť všetkých 40 kusov CapaCity
Pokiaľ ide o tie intervaly - osekávali sa ako kde. Napríklad v Petržalke bol do jesene 2005 bežný interval 12 v špičke prosím pekne! Potom k veľkej zmene linkovania a aj k zahusteniu intervalov. Teraz býva interval na nosných linkách okolo 6 minút a i tak sa niekedy stane, že autobus nepoberie všetkých ľudí. Takže riešením je nákup kapacitnejších autobusov a do budúcna stavba nosného systému (o ktorom sa už ale hovorí 20 rokov a nič z toho).
1,5 metru ničemu nepomůže. To je prostě fakt - je tam jen o pár sedaček navíc a o metr a půl delší ulička v zadní části. Teoretická kapacita je jedna věc a praktická obsaditelnost věc druhá.
Že jezdí autobusy v Bratislavě narvané není tím, že jsou málo kapacitní, ale tím, že mají dlouhé intervaly, které se za posledních léta jen osekávaly a že Bratislava stále na nosný systém jen čeká. Budete ještě rádi, když se na Petržalku postaví tramvaje a ne nějaký pseudopokus metrobusů alá BRT.
Když vezmu, že cena kloubového Soru (o 80 cm kratšího než Capacity) je nějakých 350 000 €, měli byste za částku 40 kusů Capacity cca 67 kloubových Sorů. Co to znamená? Namísto úžasného 1,5 metru navíc byste mohli mohli na některých linkách zkrátit intervaly a poslat tam více autobusů. Co cestující ocení více? Capacity jednou za 12 minut, nebo kloubový Sor na téže lince jednou za 7 minut?
Myslím, že je úplne zbytočné hľadať nejakú logiku v BA. Treba to brať tak, že by sme mali Mercedesy alebo nič... Takže buďme radi a hotovo. Zbytočné polemizovať.
Uvažovať sa mohlo, ale Slovenský zákon nepozná dvojkĺbový autobus takže by musel DPB lobovať asi aj v parlamente... V cestom zákoné je spomínaný ako najdlhší autobus CapaCity. (Myslím rozmerovo spomínaný. Resp. ten MAN).?
Ale niektorí ľudia z DPB ju mali už v sobotu, to je ad 1 vec a ad 2. vec - tá kniha mala byť už na storočnici trolejbusov na Železnej studničke - podľa www.bratislava.sk a viacerých slovenských denníkov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133
Ináč podľa najnovších článkov má prísť (pri kúpe všetkých kusov) dokopy až 200 autobusov. Pred mesiacom len do 160. Kde sa nabrali peniaze na ďalšie? Teda skôr si myslím, že ide len o predvolebný trik.